Przetargi.pl
Wykonanie mikro instalacji fotowoltaicznej.

Gmina Żmigród ogłasza przetarg

  • Adres: 55-140 Żmigród, Plac Wojska Polskiego 2-3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 385 30 57
  • Data zamieszczenia: 2022-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żmigród
    Plac Wojska Polskiego 2-3
    55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie
    tel. 71 385 30 57
    REGON: 931934911
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmigrod.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie mikro instalacji fotowoltaicznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie mikro instalacji fotowoltaicznej. Wykonanie mikro instalacji paneli fotowoltaicznych o mocy 30,00 kW z montażem na południowej części dachu kotłowni Szkoły Podstawowej im. J. Korczaka w Barkowie oraz na gruncie. Niniejsze zadanie obejmuje: - wykonanie dachowej konstrukcji wsporczej pod instalację fotowoltaiczną dla 16 modułów paneli; - wykonanie konstrukcji wsporczej na gruncie pod instalację fotowoltaiczną dla 72 modułów paneli; - wykonanie ogrodzenia o wysokości 1,5m wraz z furtką (ogrodzenie panelowe powlekane w kolorze zielonym) wokół instalacji fotowoltaicznej posadowionej na gruncie; - wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy łącznej 30,00 kWp (panele fotowoltaiczne, urządzenia towarzyszące, inwertery, falowniki, itp.); - wykonanie instalacji odgromowej z wpięciem w istniejącą instalację na budynku; - montaż systemu zdalnego odłączania paneli w przypadku zagrożenia pożarowego; - montaż licznika całościowej produkcji energii elektrycznej (brutto) z wyświetlaczem (w tym umożliwiający przedstawienie wielkości produkcji energii elektrycznej na dany dzień); - sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem uzgodnienia z rzeczoznawcą Ppoż.; - wykonywanie corocznego przeglądu serwisowego instalacji wraz z wykonaniem pomiarów instalacji po stronie AC oraz DC oraz dostarczenie ich do Zamawiającego.Wykonawca wykona wszelkie prace niezbędne do realizacji zadania, m.in. takie jak:1) dostawę oraz montaż niezbędnych dla instalacji fotowoltaicznych systemowych konstrukcji, okablowania i urządzeń;2) wykonanie przejść kablowych przez przegrody (strop, dach, ściany), prowadzenia w terenie oraz zabezpieczenie ich;3) montaż instalacji odgromowych chroniących zainstalowane panele;4) montaż zabezpieczenia i wyłącznika ppoż dla instalacji oraz wyraźne jego oznaczenie;5) montaż licznika całościowej produkcji energii elektrycznej (brutto), w tym umożliwiający przedstawienie wielkości produkcji energii elektrycznej na dany dzień;6) opracowanie instrukcji obsługi i instrukcji przeciwpożarowej instalacji;7) dokonanie wszelkich ewentualnych uzgodnień, zgłoszeń i uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń związanych z prawem budowlanym oraz uzgodnieniami Ppoż;8) wykonanie niezbędnych prac porządkowych po realizacji prac, w tym wykończenie zgodnie ze stanem co najmniej pierwotnym okolic przejść instalacji (tynk/ ocieplenie, przejścia przez ściany, stropy, dach) oraz skuteczne zabezpieczenie przed wpływem warunków atmosferycznych miejsc na zewnątrz obiektów, gdzie prowadzono prace montażowe;9) uruchomienie oraz przeprowadzenie testów ruchowych jak również prób odbiorczych;10) dokonanie zgłoszenia (w porozumieniu z użytkownikami poszczególnych instalacji fotowoltaicznych) mikro instalacji sprzedawcy energii elektrycznej oraz – w razie konieczności – uaktualnienia (dostosowania) mocy przyłączeniowej właściwego obiektu;11) przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji instalacji fotowoltaicznej wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i instrukcji przeciwpożarowej i przekazaniem ich użytkownikom;12) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej instalacji fotowoltaicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1 000,00 PLN w formie zgodnej z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, tj.:1) w pieniądzu;2) w gwarancjach bankowych;3) w gwarancjach ubezpieczeniowych;4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniudotyczące:-zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: - nie dotyczy-uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: nie dotyczy-sytuacji ekonomicznej lub finansowej: - nie dotyczy-zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:1) minimum 1 zadanie polegające na wykonaniu 1 instalacji fotowoltaicznej na dachach w obiekcie użyteczności publicznej o mocy nie mniejszej niż 9kWWarunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże dysponowanie oraz podstawę do dysponowania następującym osobami:1) Kierownik Robót Elektrycznych – 1 osoba uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Doświadczenie zawodowe: minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku: Kierownik Robót i/lub Budowy i/lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.2) Minimum jedna osoba posiadająca certyfikat instalatora w zakresie OZE.Zamawiający dopuszcza łączenie uprawnień.Wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach