Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg i placów w 2023 roku na terenie Miasta i Gminy Ząbkowice Śląskie, składające się z dwóch zadań.

Gmina Ząbkowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ząbkowice Śląskie
    ul. 1 Maja 15
    57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
    REGON: 890718461
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zabkowiceslaskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg i placów w 2023 roku na terenie Miasta i Gminy Ząbkowice Śląskie, składające się z dwóch zadań.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1: Bieżące utrzymanie dróg i placów w 2023 roku na terenie Miasta i Gminy Ząbkowice na potrzeby Wydziału Infrastruktury i Gospodarki Przestrzennej1) Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na sukcesywnym, uzależnionym od aktualnych potrzeb Zamawiającego, zlecaniu Wykonawcy wykonania robót na podstawie zlecenia jednostkowego.2) Wykonanie poszczególnych remontów cząstkowych uzależnione będzie od wyników bieżącej eksploatacji dróg i placów oraz postępującej degradacji stanu technicznego nawierzchni. Zakres zamówienia oraz szacunkowe ilości robót zostały zawarte w załączniku nr 9a do SWZ pomocniczym przedmiarze robót.3) Rzeczywista ilość, wielkość robót budowlanych, prac zostanie ustalona na podstawie potrzeb jakie ujawnią się w trakcie eksploatacji dróg i placów w okresie od podpisania umowy do 12 miesięcy. 4) Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do wykonania zleconych robót w terminie określonym w ofercie oraz zakończyć prace w terminie do 5 dni roboczych licząc od dnia następnego po przystąpieniu do wykonania zleconych robót, prac.5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia robót w trakcie ich wykonywania. Pojazdy wykonujące roboty będące przedmiotem zamówienia muszą być prawidłowo oznakowane oraz muszą być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy, widoczny ze wszystkich stron z dużej odległości. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania pojazdów i zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników dróg w trakcie wykonywania robót.6) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik nr 8a do SWZ.7) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji: na wykonane zamówienie na okres minimum 12 miesięcy.Zadanie nr 2: Bieżące utrzymanie dróg i placów w 2023 roku na terenie Miasta i Gminy Ząbkowice na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomościami.1) Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na sukcesywnym, uzależnionym od aktualnych potrzeb Zamawiającego, zlecaniu Wykonawcy wykonania robót na podstawie zlecenia jednostkowego.2) Wykonanie poszczególnych remontów cząstkowych uzależnione będzie od wyników bieżącej eksploatacji dróg i placów oraz postępującej degradacji stanu technicznego nawierzchni. Zakres zamówienia oraz szacunkowe ilości robót zostały zawarte w załączniku nr 9b do SWZ pomocniczym przedmiarze robót.3) Rzeczywista ilość, wielkość robót budowlanych, prac zostanie ustalona na podstawie potrzeb jakie ujawnią się w trakcie eksploatacji dróg i placów i innych terenów utwardzonych w okresie od podpisania umowy do 12 miesięcy. 4) Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do wykonania zleconych robót w terminie określonym w ofercie oraz zakończyć prace w terminie do 5 dni roboczych licząc od dnia następnego po przystąpieniu do wykonania zleconych robót, prac.5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia robót w trakcie ich wykonywania. Pojazdy wykonujące roboty będące przedmiotem zamówienia muszą być prawidłowo oznakowane oraz muszą być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy, widoczny ze wszystkich stron z dużej odległości. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania pojazdów i zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników dróg w trakcie wykonywania robót.6) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik nr 8b do SWZ.7) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji: na wykonane zamówienie na okres minimum 12 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium odrębnie dla KAZDEGO Z ZADAŃ/CZĘŚCI w wysokości:Dla zadania nr 1: Bieżące utrzymanie dróg i placów w 2023 roku na terenie Miasta i Gminy Ząbkowice na potrzeby Wydziału Infrastruktury i Gospodarki Przestrzennej - 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).Dla zadania nr 2: Bieżące utrzymanie dróg i placów w 2023 roku na terenie Miasta i Gminy Ząbkowice na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomościami - 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Okres ważności wadium:Wykonawca zabezpiecza ofertę wadium na okres do dnia: ……………………………. 2023 r.Bieg terminu rozpoczyna się wraz z dniem wskazanym, jako termin składania ofert. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 tj.).5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujący sposób:1) w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu:a) Wykonawca wpłaca wadium w wymaganej kwocie przelewem na rachunek bankowy Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich:Bank Spółdzielczy nr 04 9533 0004 2001 0009 8645 0005jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego,b) zaleca się w tytule przelewu wpisać „wadium na zabezpieczenie oferty Wykonawcy ……….…………., dotyczącej zamówienia pn. „Bieżące utrzymanie dróg i placów 2023 roku na terenie Miasta i Gminy Ząbkowice Śląskie” dla zadania nr ……….2) w przypadku gwarancji i poręczeń:a) wadium wnoszone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Wadium musi być - pod rygorem nieważności - wniesione w ORYGINALE w postaci elektronicznej;b) wadium należy dołączyć do oferty wraz z plikami stanowiącymi ofertę.c) dokument powinien określać: Zamawiającego – poprzez wskazanie Zamawiającego, jako podmiotu uprawnionego do wykonywania uprawnień wynikających z gwarancji, charakter gwarancji – poprzez stwierdzenie, że określona kwota pieniężna stanowi zabezpieczenie niezbędne do wzięcia udziału przez Wykonawcę X w konkretnym postępowaniu o udzielenie określonego zamówienia publicznego (podać nazwę), bezwarunkowe, nieodwołalne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, termin obowiązywania gwarancji, poręczenia nie krótszy niż termin związania ofertą;d) Zamawiający ZALECA (jedynie), aby dokument wskazywał również adres e-mailowy gwaranta/poręczyciela lub adres skrzynki ePUAP (jeśli go gwarant/poręczyciel posiada).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Zamawiający nie precyzuje warunku.b) W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Zamawiający nie precyzuje warunku.c) W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Zamawiający nie precyzuje warunku.d) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:WARUNEK UDZIAŁU WSPÓLNY DLA WSZYSTKICH Z ZADAŃ/CZĘŚCI W TYM ZAKRESIE:(spełnienie poniższych warunków choćby w zakresie jednego zadania - powoduje spełnienie warunków dla pozostałych zadań)Zdolność zawodowa:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:minimum 1 robotę budowlaną o wartości co najmniej 120 000,00 zł netto (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych netto) polegającą na wykonaniu remontów cząstkowych o nawierzchni asfaltowej lub budowie lub przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej.Uwaga: Nie wykazywać robót o wartości niższej niż 120 000,00 zł netto.W przypadku Wykonawców, którzy wykażą zamówienie/-nia w innych walutach niż złoty polski Zamawiający przeliczy podane kwoty po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonanana podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach