Przetargi.pl
Modernizacja II piętra w Szkole Podstawowej w Starych Babicach

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2018-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 1327185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stare-babice.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja II piętra w Szkole Podstawowej w Starych Babicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja II piętra w budynku Szkoły Podstawowej w Starych Babicach. 2. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót (w szczególności zakres i krotność robót, powierzchnia prac, materiały użyte do wykonania robót itp.) i obejmuje wykonanie m.in. następujących robót i czynności: 1) Wymiana podłóg (sale lekcyjne nr 301, 302, 303, 304, 306, 309, 310, 313, 315, 316, 316a). 2) Modernizacja kącików sanitarnych (sale lekcyjne nr: 301, 302, 303, 304, 305, 307, 316, 318). 3) Odnowienie powierzchni ścian i sufitów (sale lekcyjne nr: 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 309, 310, 311, 311a, 313, 314, 315, 316, 316a, 318). 4) Główne prace towarzyszące przy odnowie sal lekcyjnych (sale lekcyjne nr: 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 309, 310, 311, 311a, 313, 314, 315, 316, 316a, 318). 5) Montaż dygestorium w sali nr 311. 6) Odnowienie wnętrza windy. 7) Odnowa podłogi korytarza. 8) Odnowa powierzchni ścian i sufitów w korytarzu. 9) Wykończenie dylatacji. 10) Demontaż nieaktywnych rur instalacji deszczowej w korytarzu. 11) Prace towarzyszące przy odnowie korytarza. 12) Odnowienie stopni na klatce schodowej. 13) Odnowienie spoczników na klatce schodowej. 14) Przygotowanie powierzchni ścian i sufitów - klatka schodowa. 15) Modernizacja balustrad schodowych. 16) Toaleta damska – odnowa ścian powyżej płytek ceramicznych i sufitów. 17) Schowek S1 - odnowa ścian powyżej płytek ceramicznych i sufitów. 18) Toaleta męska – odnowa ścian powyżej płytek ceramicznych i sufitów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000 PLN (słownie: piętnaście tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: porównawczą cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, wypełnione przez Wykonawcę dane odnośnie kryteriów oceny ofert, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń; 2) Oświadczenia wymienione w pkt. 8.1-4 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy zasobu w trybie art. 22a ustawy pzp wymienione w pkt. 8.4 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3/3a do SIWZ – dokumenty należy złożyć wraz z ofertą w przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z zasobów podmiotów trzecich w przeciwnym przypadku nie załączać do oferty; 4) Formularz – Dane ogólne według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ; 5) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach