Przetargi.pl
Modernizacja i rozbudowa Budynku Nr 1 połączona z modernizacją energetyczną budynku w ramach RPO WP na lata 2014-2020 – dokończenie prac

SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ IM.PROF.ANTONIEGO KĘPIŃSKIEGO W JAROSŁAWIU ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, ul. Tadeusza Kościuszki 18
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 621 46 11 , fax. 16 621 24 45
  • Data zamieszczenia: 2023-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ IM.PROF.ANTONIEGO KĘPIŃSKIEGO W JAROSŁAWIU
    ul. Tadeusza Kościuszki 18
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. 16 621 46 11, fax. 16 621 24 45
    REGON: 000296638
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozjaroslaw.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i rozbudowa Budynku Nr 1 połączona z modernizacją energetyczną budynku w ramach RPO WP na lata 2014-2020 – dokończenie prac
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budynek Nr 1 zlokalizowany na terenie SP ZOZ w Jarosławiu A. Przewidywany zakres robót Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: 1. Wykonanie robót związanych z modernizacją energetyczną budynku w ramach RPO WP na lata 2014-2020 (nr RPPK.03.02.00-18-0025/18) w tym: dokończenie prac rozpoczętych w celu zakończenia inwestycji - Modernizacja systemu wentylacji - Docieplenie części powierzchni dachu 2. Czyszczenie i dezynfekcja instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej.Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. czyszczenie i dezynfekcję instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej, polegający na sprawdzeniu i wykonaniu niezbędnych napraw kanałów wentylacyjnych oraz czyszczeniu, odgrzybianiu i dezynfekcji 11-tu central oraz kanałów wentylacyjnych rozprowadzających powietrze, zainstalowanych w Budynku Nr 1 oraz wykonanie badań mikrobiologicznych, których celem jest potwierdzenie skuteczności wykonania czyszczenia i dezynfekcji. Wykonanie prac związanych z modernizacją energetyczną budynku w ramach RPO WP na lata 2014-2020 (nr RPPK.03.02.00-18-0025/18) w tym: dokończenie prac rozpoczętych w celu zakończenia inwestycji „Modernizacja energetyczna budynku w ramach RPO WP na lata 2014-2020” - Modernizacja systemu wentylacji - Docieplenie części powierzchni dachuSzczegółowy zakres robót , technologia wykonawstwa oraz warunki odbioru zawarte są w dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę Studio Architektury Artur Ostafijczuk 35-113 Rzeszów Ul. Wita Stwosza 10 , zatwierdzonej przez Starostę Jarosławskiego decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 723/2015 znak:AB.6740.730.2015 z dnia 16.12.2015 r.Uwaga: Roboty remontowe muszą być zorganizowane w sposób zapewniający ciągłe funkcjonowanie oddziałów i pracowni zlokalizowanych w Budynku Nr 1 Roboty wykonywane przy rozbudowie nie mogą stwarzać utrudnień w użytkowaniu budynku oraz dostępu i dojazdu do budynku od strony terenu szpitalaBudynek Nr 1, jak i teren, na którym będą prowadzone prace budowlane wpisane są do rejestru zabytków. W związku z tym, Wykonawca zobowiązany jest podjąć wszelkie konieczne działania dla zapewnienia zabezpieczenia terenu przed uszkodzeniem lub zniszczeniem. Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie , wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca w terminie do upływu terminu składania ofert wniesie wadium w wysokości: 100 000,00zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach:1) pieniądza,2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być zawsze poręczeniem pieniężnym,3) gwarancjach bankowych,4) gwarancjach ubezpieczeniowych,5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Bank Spółdzielczy w Jarosławiu nr 65 9096 0004 2001 0050 3400 0002 do upływu terminu składania ofert w tytule przelewu należy podać nazwę Wykonawcy oraz nr sprawy ZP-3502/31/20234. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej albo poręczenia musi w swej treści zawierać informacje o beneficjencie gwarancji lub poręczenia, przedmiocie gwarancji, wysokości wadium, okresie obowiązywania nie krótszym niż termin związania ofertą, informacje o podmiocie składającym ofertę oraz o przypadkach w których gwarancja lub poręczenie jest realizowane czyli kiedy wadium zostaje zatrzymane – art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Złożona gwarancja lub poręczenie musi mieć charakter bezwarunkowy i płatna na pierwsze żądanie. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.5. W przypadku wnoszenia wadium w innych niż „pieniądz” formach, wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.7. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.8. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 7, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX. (...)Dalsza część w rozdziale VIII SWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca na potwierdzenie spełnienia warunku sytuacji finansowej winien wykazać się:a. posiadaniem środków finansowych w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 złotych (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100)Wymagane przedłożenie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, przy czym nie mogą one dotyczyć okresu wcześniejszego niż 3 miesiące przed ich złożeniem.Zamawiający dopuszcza wykazanie się środkami finansowymi w walucie innej niż PLN. W takiej sytuacji, Zamawiający w celu przeliczenia wskazanej wartości przyjmie średni kurs walutowy publikowany przez NBP z dnia ogłoszenia postępowania.b. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia co najmniej 1 000 000,00 - PLN (słownie: jeden milion złotych 00/100) -(wymaganie przedłożenia polisy ubezpieczeniowej przed zawarciem umowy )4) zdolności technicznej lub zawodowej –A. Wykonawca winien wykazać, że posiada doświadczenie tzn:a) Wykonanie w ostatnich 5-ciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 PLN brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych), w zakres której wchodziły roboty związane z wykonaniem instalacji wentylacji mechanicznej (zakończona i odebrana, zgodnie z przepisami prawa budowlanego) oraz zrealizował lub realizuje co najmniej 2 zamówienia (dwa odrębne kontrakty) obejmujące swoim zakresem usługi w zakresie czyszczenia i dezynfekcji instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej w czynnych obiektach, użyteczności publicznej służbie zdrowia, o wartości łącznej nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto (słownie: sto tysięcy złotych), a usługi te zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończone wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.Wykazem robót – Załącznik nr 4 do SWZ.B. Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował:Kierownikiem budowy – posiadającym uprawnienia budowlane do sprawowania Prawe budowlanym i rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w chwili ich uzyskania, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika budowy przy wykonywaniu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, posiadający minimum 5-letnie doświadczenie przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku kierownika budowy lub robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego dla co najmniej dwóch robót budowlanych obiektów kubaturowych użyteczności publicznej, które uzyskały decyzję o użytkowaniu. Roboty wykonywane będą m.in. na podstawie decyzji konserwatorskiej., kierownik budowy powinien spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (Dz.U. 2018r, poz. 1609), t.j. musi posiadać uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz, właściwy kierownik budowy musiał przez co najmniej 18 – cie miesięcy brać udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, z uwzględnieniem przepisów art. 37g i art. 37fa) Kierownikiem robót instalacji sanitarnych - posiadającym kwalifikacje zawodowe do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń lub odpowiadające im zakresem uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisówb) osobą oddelegowaną do wykonania zamówienia, tj., wykonywania czyszczeniai dezynfekcji central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, posiadającą:• aktualne szkolenie okresowe BHP przeprowadzane zgodnie przepisami roporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. 2004 Nr 180 poz. 1860 ze zm.),• aktualne uprawnienia w specjalności instalacyjnej polegające na kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej 2 usługami, które obejmowały czyszczenie i dezynfekcję instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej.Zamawiający informuje, że wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z Wykazem osób – Załącznik nr 5 do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach