Przetargi.pl
Wykonanie instalacji klimatyzacji i wentylacji wraz z zasilaniem w obiekcie byłej Stołówki Studenckiej PRz położonej przy ul. Akademickiej 8 w Rzeszowie.

Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, Powstańców Warszawy
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 7432175; 8653888; 8653838, , fax. 17 8651075
  • Data zamieszczenia: 2018-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
    Powstańców Warszawy 12
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 7432175; 8653888; 8653838, , fax. 17 8651075
    REGON: 17490000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji klimatyzacji i wentylacji wraz z zasilaniem w obiekcie byłej Stołówki Studenckiej PRz położonej przy ul. Akademickiej 8 w Rzeszowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Charakterystyka obiektu. Przeznaczenie obiektu: Budynek Centrum Kultury Studenckiej (a poprzednio - Stołówki Studenckiej) jest jednym z obiektów Politechniki Rzeszowskiej umożliwiających organizowanie zamkniętych imprez okolicznościowych. Oprócz jadłodajni dla studentów, pracowników i ich gości mieszczą się w nim również: Klub Absolwenta, biura Centralnej Komisji Rekrutacyjnej PRz oraz Centrum Pomocy Materialnej Studentów i Doktorantów Politechniki Rzeszowskiej. II. Zakres robót: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji i wentylacji wraz z instalacją elektryczną zasilającą i towarzyszącymi robotami budowlanymi we wszystkich pomieszczeniach objętych załączonym do SIWZ projektem z wyłączeniem kuchni, sali konsumpcyjnej oraz częściowo sali głównej, dla której zakończenie prac przewidziano w szachcie instalacyjnym na kształtkach N119 i W1-19. Dla budynku przewidziano system klimatyzacji oparty układzie VRF, opartym na jednostkach wewnętrznych kasetonowych, podłączonych do jednostki zewnętrznej zlokalizowanej na dachu budynku. Układ klimatyzacyjny obsługuje: Klub Absolwenta oraz pomieszczenia biurowe tj.:, Centrum Rekrutacji i Centrum Pomocy Materialnej dla Studentów i Doktorantów. Instalacja wentylacyjna obejmuje pomieszczenia biurowe (układ NW2), salę główną (układ NW1) oraz maszynownię wentylacyjną. Centrale wentylacyjne układów NW1 i NW2 montowane będą w części piwnicznej. Ilość powietrza nawiewnego i wywiewnego wynosić będzie: • dla układu NW1 V= 6 000 m3/h, (sala główna), • dla układu NW2 V= 1 500 m3/h. (pomieszczenia biurowe). Przewody wentylacyjne wraz z uzbrojeniem instalacji rozprowadzane będą pod stropem w konstrukcji dachu, w suficie podwieszanym, a kanały czerpne i wyrzutowe prowadzone będą po dachu i w szachcie instalacyjnym. Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż wspólnych przewodów wentylacyjnych czerpnych i wyrzutowych dla układów wentylacji NW1, NW2 i NW3. Instalacja elektryczna obejmować będzie tablice z zabezpieczeniami na potrzeby nowych urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji oraz doprowadzenie do nich zasilania, a rozprowadzona będzie na całym obiekcie, poza kuchnią. III. Przebieg realizacji zamówienia: W związku z istniejącymi uwarunkowaniami finansowymi Zamawiającego wymaga się, aby realizacja zamówienia przebiegła w dwóch etapach : I etap – do 27 grudnia 2018 r. Etap obejmuje dostawę urządzeń i prefabrykatów wentylacyjnych (według tab. nr 2 Formularza cenowego) II etap – do 30 kwietnia 2019 r. Etap obejmuje: roboty montażowe i instalacyjne. Dokumentacja projektowa, Przedmiar robót oraz STWiOR wraz z lokalizacją obiektu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. IV. Podstawą opracowania oferty jest opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ oraz STWiOR i przedmiary. Załączone przedmiary stanowią materiał pomocniczy, bowiem w związku z przyjętym wynagrodzeniem ryczałtowym dokumentacja nie musi obejmować przedmiaru robót (§ 4.3. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego" Dz. 2072.2004.) Zamawiający umożliwi zainteresowanym wykonawcom dokonanie wizji lokalnej. Wymagane jest, aby zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami zaś dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia materiały, wyroby, urządzenia i wyposażenie posiadały oznakowanie zgodności poświadczające dopuszczenie do stosowania i sprzedaży na terenie Unii Europejskiej (Ustawa z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności - ( t.j. Dz. U. z 2016 poz. 655, Dz. U. z 2016 r. poz. 542 oraz Dz. U. z 2016 r. poz. 1228.) oraz posiadały wymagane certyfikaty. V. Oferowana cena musi zawierać wszystkie składniki kosztów wynikające z załączonej do SIWZ dokumentacji a także specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz uwzględniać wymagania i informacje Zamawiającego zamieszczone w SIWZ z uwzględnieniem ewentualnych wyjaśnień Zamawiającego. Musi także uwzględniać wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedmiotowego zadania, ma zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia od przejęcia placu budowy aż do przekazania obiektu Użytkownikowi, a także obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia: dostawa, montaż, przekazanie do użytkowania. VI. Stosowanie materiałów równoważnych. - Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy "lub równoważne". - Do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeń projektowych. - Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy Pzp wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno - wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych niniejszą specyfikacją należy załączyć do oferty przetargowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. VII. Zgodnie ze wzorem umowy, w okresie realizacji umowy Wykonawca będzie zobowiązany do ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi o charakterze niszczycielskim pochodzenia naturalnego lub powstałych w wyniku działań człowieka, oraz od odpowiedzialności cywilnej przez cały czas trwania niniejszej umowy. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności: a. w zakresie zdarzeń losowych roboty, obiekty, budowle, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonywaniem robót, na kwotę nie mniejszą niż wartość umownego wynagrodzenia powiększona o wartość elementów zaplecza budowy oraz sprzętu niezbędnego do zrealizowania przedmiotu umowy. b. od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości co najmniej 500 000,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12 000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach