Przetargi.pl
„Modernizacja gospodarki osadowej na oczyszczalni ścieków”

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, Piekarskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 576 23 76, , fax. 825 766 830
  • Data zamieszczenia: 2018-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    Piekarskiego 3
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 82 576 23 76, , fax. 825 766 830
    REGON: 11008453000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkrasnystaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja gospodarki osadowej na oczyszczalni ścieków”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach Kontraktu pn.: „Modernizacja gospodarki osadowej na oczyszczalni ścieków”, wchodzącego w skład Projektu pn.: „Rozbudowa kanalizacji sanitarnej wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków w Krasnymstawie”. Kontrakt realizowany będzie zgodnie z Warunkami Kontraktowymi dla Budowy dla Robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego – Edycja 4. wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 (tłumaczenie 1. wydania 1999) - Czerwony FIDIC. Kontrakt współfinansowany jest ze środków Programu operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, w ramach działania 2.3. „Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach”,oś priorytetowa II „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu”. W zakres niniejszego zadania wchodzą następujące elementy robót obejmujące: 1. Kompleksową realizację Zamówienia,tj. OB.1 BUDYNEK STACJI ODWADNIANIA OSADU:Roboty budowlane,Technologia,Instalacje sanitarne; OB.2 BUDYNEK GARAŻOWY:Roboty budowlane,Instalacje sanitarne; OB. 3 WIATA: Roboty budowlane; OB. 4 SILOS:Roboty budowlane,Technologia; OB. 5 POLETKA OSADOWE (REMONT):Roboty: -rozbiórkowe,-ziemne, -montażowe; OB. 7 ZAGĘSZCZACZ OSADÓW (PRZEBUDOWA): Roboty:-demontażowe,- remontowe;Technologia; OB. 9 BUDYNEK PRASY: Roboty technologiczne (wykonanie połączenia istniejącej instalacji higienizacji osadu z nowo projektowaną prasą do odwadniania osadu), Instalacje wewnętrzne – sanitarne; OB. 11 REAKTOR BIOLOGICZNY (PRZEBUDOWA proj. zbiornik bufora burzowego): Robotyremontowe,Technologia; ROBOTY ZIEMNE INSTALACJE ZEWNĘTRZNE: Instalacje doziemne: Kanalizacji, Wodociągowe i Technologiczne,Ciepłownicze; UTWARDZENIE i ZAGOSPODAROWANIE DZIAŁKI WYKONANIE DOKUMENTACJI ODBIOROWEJ BRANŻA ELEKTRYCZNA i AKPiA: Zasilenie budynków, Instalacja oświetleniowa,Instalacja siłowa,Ochronaodgromowa,Ochrona przeciwporażeniowa, Połączenia wyrównawcze,Układanie kabli i kanalizacjateletechniczna, Instalacja CCTV, Aparatura kontrolno – pomiarowa, Wizualizacja i monitoring pracy urządzeń wprogramie SCADA wraz z dostawą telewizora LED 52 cali pełniącego funkcję nowoczesnej tablicy synoptycznej. - Wykonanie rozruchu oczyszczalni wraz ze sporządzeniem pełnej dokumentacji rozruchowej zgodnie zeSpecyfikacją. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów zużycia mediów niezbędnych w czasieprowadzenia rozruchu. Wykonawca oznakuje nowe i remontowane obiekty oczyszczalni. Wykonawca wyposażyoczyszczalnie w tablice informacyjno-ostrzegawcze, tabliczki oznakowania zasuw i rurociągów oraz w sprzętgaśniczy w obiektach kubaturowych nowoprojektowanych; - Oznakowanie robót i urządzeń zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie iznaków programów polityki spójności na lata 2014-2020; - Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń i instalacji; - Przygotowanie, skompletowanie dokumentów wymaganych odpowiednimi przepisami i uzyskanie własnymstaraniem pozwolenia na użytkowanie. 2. Wykonanie prac przygotowawczych i towarzyszących:-Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej igeotechnicznej; - Utrzymanie i likwidacja placu budowy; - Zapewnienie zaplecza budowy; - Odwodnieniewykopów i terenu Robót; - Zapewnienie prawidłowego gospodarowania odpadami wraz z przekazaniem dowiadomości Inżyniera dokumentów dotyczących zagospodarowania lub utylizacji odpadów; - Opracowanieprojektu organizacji robót dostosowanego do charakteru i zakresu prac;- Powiadomienie użytkownikówuzbrojenia podziemnego o planowanej inwestycji. 3. Wykonanie robót tymczasowych: -Wykonanie tymczasowych przełączeń technologicznych; - Zabezpieczenie przewodów, linii, kabli, drenów, kanałów, roślin itp.,- Wykonanie niezbędnych dróg tymczasowych; -Oznakowanie robót. 4.Opracowanie dokumentacji powykonawczej. Uwaga: - Wykonawca ma obowiązek uczestniczyć w cotygodniowych naradach technicznych oraz miesięcznych radach budowy. - Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną przyszłego terenu budowy celem zapoznania się z miejscem prowadzenia robót oraz warunkami wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia. -Wykonawca przed wbudowaniem materiałów (w tym materiałów wykończeniowych), urządzeń zobowiązany jest przedłożyć do zatwierdzenia przez Inżyniera informację na ich temat. Przed złożeniem jakiegokolwiek zamówienia na materiały lub produkty, Wykonawca zobowiązany jest złożyć Wniosek o Zatwierdzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodny z zamieszczoną na stronie Zamawiającego www.pgkkrasnystaw.pl dokumentacją projektową zawartą w Tomie III SIWZ. Pełny zakres informacji zawarty w dokumentacji przetargowej na stronie www.pgkkrasnystaw.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Kwota wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu to: 330 000,00 PLN (słownie: trzysta trzydzieści tysięcy PLN 00/100). Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania Umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10% całkowitej ceny brutto podanej w ofercie. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania przed podpisaniem Umowy. Pełny zakres informacji zawarty w dokumentacji przetargowej dostępnej na stronie www.pgkkrasnystaw.pl
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert przesyła Zamawiającemu na wskazany adres poczty elektronicznej: jrp@pgkkrasnystaw.pl, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w postaci zaszyfrowanego i podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym Formularza Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (dalej zwanego "JEDZ"), sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do IDW oraz zgodnie z instrukcją stanowiącą Załącznik nr 15 do IDW. Informacje zawarte w JEDZ stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego. f) Pełnomocnictwo wskazujące, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy lub Wykonawca występujący w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii; Pełny zakres informacji zawarty w dokumentacji przetargowej dostępnej na stronie www.pgkkrasnystaw.pl Szczegółowe informacje dotyczące JEDZ zawarte są w dokumentacji przetargowej dostępnej na stronie www.pgkkrasnystaw.pl II. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. III. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, JEDZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. IV. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także JEDZ dotyczące tych podmiotów. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim ten podmiot wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. V. Oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał składane na formularzu JEDZ powinny mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Analogiczny wymóg dotyczy JEDZ składanego przez podwykonawcę, na podstawie art. 25a ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. VI. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w formie pisemnej zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 9 do IDW. VII. W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, Wykonawcy składają bez osobnego wezwania Zamawiającego oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku złożenia oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do IDW. VIII. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Jednolity dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Pełny zakres informacji zawarty w dokumentacji przetargowej dostępnej na stronie www.pgkkrasnystaw.pl IX. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. X. Wykaz dokumentów składanych przez Wykonawcę wraz z Ofertą: a) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty wg Załącznika nr 1 do IDW; b) Wykaz doświadczenia ekspertów (Kierownik budowy, Kierownik Robót Sanitarnych, Technolog) umożliwiający dokonanie oceny ofert w kryterium „doświadczenie ekspertów”, o którym mowa w pkt. 13.2.2 IDW - Załącznik nr 6 do IDW ,Załącznik nr 7 do IDW oraz Załącznik nr 8 do IDW; c) Wykaz cen; d) Dowód wniesienia wadium. e) Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia zasobów, o ile Wykonawca polega na takich zasobach w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 9 do IDW); f) Pełnomocnictwo wskazujące, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy lub Wykonawca występujący w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii; Pełny zakres informacji zawarty w dokumentacji przetargowej dostępnej na stronie www.pgkkrasnystaw.pl

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach