Przetargi.pl
„Mazowieckie Centrum Sportów Zimowych – rozbudowa istniejącego zbiornika retencyjnego bocznego wraz z budową górki zjazdowej w obszarze funkcjonalnym miasta Chorzele”

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 06300 Przasnysz, ul. Św. Stanisława Kostki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7522270 w.121 , fax. 297 522 270
  • Data zamieszczenia: 2018-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Św. Stanisława Kostki 5
    06300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 029 7522270 w.121, fax. 297 522 270
    REGON: 55066847900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-przasnysz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Mazowieckie Centrum Sportów Zimowych – rozbudowa istniejącego zbiornika retencyjnego bocznego wraz z budową górki zjazdowej w obszarze funkcjonalnym miasta Chorzele”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych realizowanych w ramach Projektu pod nazwą: „Mazowieckie Centrum Sportów Zimowych – rozbudowa istniejącego zbiornika retencyjnego bocznego wraz z budową górki zjazdowej w obszarze funkcjonalnym miasta Chorzele” Prace budowlane polegać będą na rozbudowie istniejącego zbiornika retencyjnego bocznego w obszarze funkcjonalnym miasta Chorzele na terenie działek ewidencyjnych nr 569/4; 569/5;569/6;569/8;570;571/2;572;573;574;575;576 i 1630 położonych w obrębie 0001 Chorzele; gm. Chorzele w podziale na dwa zadania: 1.1. Zadanie I – Rozbudowa istniejącego zbiornika retencyjnego o funkcji przeciwpowodziowej i przeciw suszowej wg pozwolenia na budowę nr 185/O/2017 Zbiornik będzie charakteryzował się następującymi parametrami: - głębokość max - 2,9m - głębokość min - 0,5m - powierzchnia całkowita - 112774m2 - powierzchnia dna z wyspami - 89565,5m2 - powierzchnia dna bez wysp - 85419,5m2 - pojemność zbiornika bez wysp - 321000m3 - długość linii brzegowej - 4962,0m - powierzchnia lustra wody - 102862,0m2 1.1.1. Dokumentacja projektowa, przedmiary i STWIOR (jest decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji, decyzja pozwolenie wodnoprawne, decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach, opinia geotechniczna) w załączeniu do niniejszej SIWZ – (opisy rysunki, STWiOR oraz przedmiary będące częścią pomocniczą, które są integralną częścią SIWZ stanowią załączniki nr 4) 1.1.2 W ramach Zadania I Wykonawca zobowiązany jest do opracowania wielobranżowej dokumentacji wykonawczej do istniejącego projektu budowlanego. Dokumentację należy dostarczyć w opisanych segregatorach w ilości 6 egzemplarzy oraz w postaci cyfrowej w dwóch egzemplarzach w formacie DWG, PDF oraz DOC, PDF (teksty), zapisanej na nośnikach CD lub DVD zawierającej wszystkie pozycje składające się na formę papierową – w ilości 2 płyty 1.2. Zadanie II - Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj, infrastruktury uzupełniającej zbiornika o charakterze sportowo-rekreacyjnym, w tym zagospodarowanie urobku w postaci utworzenia narciarskiej górki zjazdowej wraz z zapleczem technicznym, parkingiem, miejscami do postoju bojerów, kajaków, łodzi wioślarskich, a także instalacji oświetleniowej i monitoringu wizyjnego. 1.2.1. Opracowanie wielobranżowej dokumentacji budowlanej i wykonawczej wraz z przedmiarami robót, kosztorysami inwestorskimi, STWiOR. Dokumentacje należy dostarczyć w opisanych segregatorach w ilości 6 egzemplarzy 1.2.2. Dokumentację projektową o której mowa w ppkt 1.2.1. należy również dostarczyć w postaci cyfrowej w dwóch egzemplarzach w formacie DWG, PDF oraz DOC, PDF (teksty), zapisanej na nośnikach CD lub DVD zawierającej wszystkie pozycje składające się na formę papierową – w ilości 2 płyty 1.2.3. Uzyskanie wszystkich wymaganych decyzji, zezwoleń na realizację oraz pozwolenie na Użytkowanie 1.2.4. Koszty uzyskania wszystkich pozwoleń, warunków, decyzji i uzgodnień, których dotyczy przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca 1.2.5. Opracowanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót 1.2.6. Zapewnienie pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji (robót budowlanych). Za nadzór autorski Zamawiający rozumie:  nadzór autorski miejscowy - Wykonawca będzie pełnił w swojej siedzibie. Za nadzór autorski miejscowy uważa się udzielenie odpowiedzi na pisemne zapytania postawione przez Zamawiającego bez konieczności pobytu Wykonawcy na budowie lub w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca będzie udzielał odpowiedzi e-mailem lub faksem w terminie do 3 dni roboczych od daty otrzymania pisemnego wezwania od Zamawiającego, w zależności od stopnia skomplikowania zagadnienia,  nadzór autorski zamiejscowy - Wykonawca będzie pełnił w formie pobytów na budowie lub w siedzibie Zamawiającego. Za nadzór autorski zamiejscowy uważa się udzielanie wyjaśnień, wprowadzania zmian do dokumentacji projektowej, opracowywanie zamiennych rysunków technicznych i rozwiązywanie problemów na budowie lub w siedzibie Zamawiającego na każdorazowe pisemne wezwanie (e-mailem lub faksem) Zamawiającego, z tym, że Zamawiający poinformuje Wykonawcę o konieczności przybycia na budowę lub do swojej siedziby na piśmie (e-mailem lub faksem), z wyprzedzeniem wynoszącym co najmniej 2 dni robocze, a w sytuacjach awaryjnych nagłych – niezwłocznie. Zakres pełnienia nadzoru autorskiego zamiejscowego w trakcie trwania realizacji inwestycji – na budowie lub w siedzibie Zamawiającego – przez (w zależności od potrzeb) jednego projektanta bądź przedstawiciela Wykonawcy,  Wykonawca sprawować będzie nadzór autorski stosownie do art. 20 ust. 1 pkt. 4 Prawa budowlanego, w sposób zgodny z umową zawartą przez Zamawiającego z wykonawcą robót budowlanych oraz wynikający z zaistniałych potrzeb rozwiązywania problemów wynikłych na tle realizacji zadania,  nadzór autorski będzie sprawowany przez autora dokumentacji projektowej do czasu zakończenia realizacji inwestycji wykonywanej na podstawie opracowanej dokumentacji i uzyskania pozwolenia na użytkowanie,  W przypadku wprowadzenia zmian stanowiących odstępstwo od zatwierdzonego projektu i pozwolenia na budowę/roboty budowlane, Wykonawca obowiązany jest własnym staraniem i na własny koszt doprowadzić do zgodności z obowiązującym prawem (sporządzenie projektu zamiennego, uzgodnienia, pozwolenie na budowę/roboty budowlane lub zgłoszenie remontowe),  Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu skutki finansowe proponowanych zmian w dokumentacji projektowej w stosunku do rozwiązań poprzednich i uzyskać protokólarną zgodę Zamawiającego na ich wprowadzenie. Wykonawca poniesie wszelkie skutki finansowe zmian, które wprowadził bez wiedzy i zgody Zamawiającego. 1.2.7. Przygotować koncepcję i uzgodnić z zamawiającym w ciągu 30 dni od podpisania umowy 1.2.8. Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z Prawem zamówień publicznych i wydanym na jej mocy rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 r.poz.1129 ze zm.). 1.2.9. Projekt wykonawczy ma stanowić podstawę do realizacji zadania bez konieczności wglądu w warunki i uzgodnienia. Projekt wykonawczy musi być na tyle szczegółowy i jednoznaczny, aby wykonawca nie musiał interpretować jego zapisów lub szukać własnych rozwiązań. W dokumentacji należy uwzględnić wyczerpująco w sposób opisowy lub graficzny wymogi wynikające z warunków, uzgodnień, obowiązujących norm lub innych „wytycznych” a nie odsyłać do nich. 1.2.10. Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz.U. z 2013 r.poz 1129 ze zm). 1.2.11. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót należy opracować zgodnie z prawem zamówień publicznych oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku (Dz.U. z 2004r., Nr 202, poz. 2072 z późń. zm) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. 1.2.12. Projekt wykonawczy wraz ze STWiOR mają stanowić podstawę do realizacji zadania bez konieczności wglądu do projektu budowlanego, w warunki i uzgodnienia. Projekt wykonawczy oraz STWiOR mają się wzajemnie uzupełniać a ich treść nie powinna się powielać (dublować). 1.2.13. Zakres rzeczowy obejmuje zaprojektowanie i wykonanie: - Górka zjazdowa powinna mieć w najwyższym punkcie wysokość nie mniejsza niż 15m, szerokość zmienną od ok. 30m do 50m. Planowana długość to ok. 300m. W bezpośrednim sąsiedztwie górki i drogi wewnętrznej należy zlokalizować parking wraz z chodnikami. Obiekty kubaturowe powinny zostać wkomponowane w istniejący krajobraz, w sposób przemyślany i spójny z otoczeniem. Powinny stanowić funkcjonalnej uzupełnienie terenu rekreacyjno-wypoczynkowego. Posadowienie obiektów przy wykorzystaniu istniejącego uksztaltowania terenu. Przy projektowaniu należy zapewnić pełną zgodność decyzją lokalizacyjną inwestycji. - Obiekt obsługujący użytkowników to obiekt wielofunkcyjny o wym ok. 36x43m zlokalizowany pod góra zjazdową. Główne elementy obiektu to wypożyczalnia i magazyn sprzętu zjazdowego; punkt informacyjny; mała gastronomia; sanitariaty Pomieszczenia: holl wejściowy, wypożyczalnia, serwis i magazyn sprzętu narciarskiego, punkt informacyjny, sanitariaty, kawiarnia ( mała gastronomia), pomieszczenia socjalne dla pracowników. Pomieszczenia o wysokości 3,50m Standard wykończenia: W pomieszczeniach sanitariatów glazura na pełna wysokość pomieszczenia, holl płytki gresowe lub z twardego kamienia, parking z kamienia lub kostki betonowej Windy Przeznaczenie: transport pionowy użytkowników na stok zjazdowy Wysokość podnoszenia- w nawiązaniu do wysokości góry Ilość wind – 2 szt Ilość przystanków: parter, przystanek I, przystanek II Kabina przelotowa na parterze Windy przeszklone z szybami panoramicznymi Co najmniej 1 winda przystosowana w pełni do przewozu osób niepełnosprawnych Max liczba korzystających osób – 10 osób wraz ze sprzętem narciarskim Platforma wyjściowa na stok Na szczycie stoku zlokalizowana będzie platforma wyjściowa z wind. Platforma wykonana w konstrukcji stalowej lub żelbetowej Barierki zabezpieczające przed upadkiem z wysokości. Technologia zgodna z przepisami. Stok narciarski W celu budowy stoku narciarskiego należy zagospodarować urobek z budowy zbiorników wodnych. Stok narciarski przystosować do zjazdów narciarskich, snowboardu i snowskates. Należy przewidzieć możliwość sztucznego naśnieżania stoku narciarskiego Krawędzie stoku zabezpieczyć elementami chroniącymi przed upadkiem z wysokości Stok należy oświetlić umożliwiając bezpieczne korzystanie przy złych warunkach pogodowych oraz przy ograniczonej widoczności. - Elementy małej architektury sportowej: miejsce cumowania sprzętu pływającego w postaci kajaków, łódek, łodzi wioślarskich, bojerów itp. Na terenie zbiorników wodnych należy zaprojektować i wybudować mini przystanie wioślarskie, dla łodzi wioślarskich, kajaków oraz bojerów wraz z minimalnym niezbędnym wyposażeniem do wodowania, przybijania, cumowania i postoju - Monitoring wizyjny całego zbiornika Należy zaprojektować i wybudować linie kablową zasilającą kamery w energię elektryczną, zaprojektować i wybudować łącze teletechniczne ( np. kabel światłowodowy) transmitujące dane z kamer, wybudować pięć kamery IP zlokalizowanych w miejscach obejmujących. Zastosować kamery szybkoobrotowe, zoom optyczny 30x, z oświetleniem podczerwieni do 150m; Podłączyć nowe kamery do systemu monitoringu wizyjnego Chorzel. Kabel światłowodowy należy doprowadzić do ronda imienia Brygady Syberyjskiej na którym znajduje się punk kamerowy i włączyć do istniejącego łącza światłowodowego, a tym samym do systemu monitoringu Chorzel ( rejestrator cyfrowy znajduje się w siedzibie Posterunku Policji) Dopuszcza się również połączenie systemu sygnału światłowodem i radiolinią, Optymalne rozwiązanie projektowe należy uzgodnić z Zamawiającym oraz Urzędem Miasta Chorzele. - Niezbędna infrastruktura wod-kan W obrębie planowanej inwestycji znajduje się sieć kanalizacji sanitarnej oraz sieć wodociągowa posadowiona wzdłuż drogi wewnętrznej. Dla potrzeb wykonania sieci zewnętrznych należy: Wystąpić do zarządcy sieci o wydanie warunków przyłączeniowych Zaprojektować i wybudować sieć kanalizacji sanitarnej Zaprojektować i wybudować sieć wodociągową z rur PE Dla potrzeb wykonania instalacji zaplecza technicznego należy: Zaprojektować i wybudować instalację kanalizacji sanitarnej Zaprojektować i wybudować instalację wodociągową Zaprojektować i wybudować gazowe podgrzewacze c.w.u. Zaprojektować i wybudować ogrzewanie pomieszczeń za pomocą pieca na gaz ziemny Wybudowac instalację wentylacji mechanicznej Wykonanie odpowiednich przyłączy do sieci elektroenergetycznej, niezbędnych do prowadzenia działalności usługowo-rekreacyjnej na terenie obiektu oraz wykonanie oświetlenia i podświetlenia całego zbiornika w Technologii LED. W obrębie planowanej inwestycji znajduje się złącze kablowo=pomiarowe zasilające przepompownię ścieków. Złącze zasilone jest kablem nN ze słupa linii napowietrznej nN zlokalizowanego w pasie drogowym ulicy Szkolnej. Zaprojektować i wybudować szafę sterującą oświetleniem ulicznym Zaprojektować i wybudować oświetleniową linię kablową Zaprojektować i wybudować punkty świetlne zlokalizowane pod wodą Zaprojektować i wybudować wzdłuż układu komunikacyjnego ciąg latarń oświetleniowych, stosując oprawy dekoracyjne w technologii LED Zaprojektować i wybudować iluminację klifu brzegowego ( elementy gabionowe wypełnione kruszywem) stosując naświetlacze w technologii LED rozmieszczonych na wysepkach. Dla potrzeb wykonania instalacji zaplecza technicznego należy: Zaprojektować i wybudować rozdzielnie elektryczną Zaprojektować i wybudować instalacje gniazd wtykowych jednofazowych i trójfazowych Zaprojektować i wybudować instalacje oświetleniową Zaprojektować i wybudować punkty świetlne zlokalizowane w poszczególnych pomieszczeniach Zaprojektować i wybudować instalacje monitoringu pomieszczeń technicznych Zaprojektować i wybudować instalację p.poż i alarmową pomieszczeń technicznych. Dla potrzeb zewnętrznych instalacji elektrycznej należy: Szafę sterującą oświetleniem wykonać z materiałów wytrzymujących długotrwały wpływ warunków atmosferycznych tj z tworzywa termoutwardzalnego odpornego na promieniowanie słoneczne Latarnie oświetleniowe wykonać jako okrągłe słupy aluminiowe z oprawami LED montowanymi na wierzchołku słupa wraz zasilaniem kablowym. Latarnie oświetleniowe umieścić w poboczu w odległości 0,8m od jezdni bitumicznej. Lampy należy rozmieścić średnio co 26m i 33 m oraz na wysokości parkingu, co 19m. Kable układać na odpowiedniej głębokości. W Miejscach skrzyżowania kabla z wjazdami i drogami zastosować rurę ochronną twarda. W miejscach przejścia kabla pod istniejącą jezdnią stosować odpowiednią osłonę kabla. W miejscach skrzyżowania kabla z istnioejącym uzbrojeniem zastosować odpowiednie rury ochronne i zabezpieczenia. - Dostępność komunikacyjna – należy zaprojektować i wykonać w sposób umożliwiający swobodny dojazd środkami lokomocji z drogi powiatowej o powierzchni utwardzonej dla celów komunikacji wewnętrznej. Zaprojektować i wykonać w sposób umożliwiający przyjęcie ruchu pojazdów uprzywilejowanych, w tym pojazdów Straży Pożarnej i służb technicznych. Nawierzchnie ciągów komunikacyjnych z kostki betonowej lub wapiennej. W bezpośrednim sąsiedztwie górki od strony szczytu wybudować parking wraz z chodnikami umożliwiającymi dostęp do budynku. 1.3. Wykonawca wykona wszystkie roboty budowlane, zgodnie z dokumentacją projektową oraz inne roboty niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, 1.4. Wykonawca dostarczy Inwestorowi Zastępczemu wszelkie dokumenty, dotyczące Projektu, niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie (między innymi: dokumentacja powykonawcza, geodezyjna, atesty oraz niezbędne protokoły badań i sprawdzeń itp.). 1.5. W ramach niniejszego zamówienia oraz ceny oferty Wykonawca zobligowany będzie do wykonania oraz zapewnienia: a) sprawnej organizacji i zagospodarowania zaplecza budowy, tj. zorganizowania zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla potrzeb własnych wraz z zabezpieczeniem dostawy mediów niezbędnych dla ich funkcjonowania (zapewnienie dostawy wody i energii elektrycznej, odprowadzenia nieczystości), b) zapewnienie zgodnych z przepisami prawa warunków bhp i ppoż., c) w przypadku korzystania z podwykonawców - koordynowania robót podwykonawców, ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, d) zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy, e) prawidłowego prowadzenia dokumentacji budowy, f) przy realizacji zamówienia zagwarantowania, aby wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy posiadały dopuszczenie do obrotu oraz dokumenty potwierdzające ich zgodności z obowiązującymi w tym zakresie normami. Wykonawca, w/w dokumenty dostarczy Zamawiającemu przy odbiorze końcowym. Wyklucza się montaż jakichkolwiek materiałów i sprzętu nie posiadających potwierdzenia ich zgodności z obowiązującymi normami i dopuszczenia do obrotu, g) wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zalecaniami przedstawiciela Zamawiającego, oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej i wytycznymi niniejszej Specyfikacji, a także z pozostałymi załącznikami, h) Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia należytego stanu i porządku terenu budowy, a także (w razie z korzystania) dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, i) dostarczenie Zamawiającemu, na co najmniej 3 dni przed podpisaniem umowy, oświadczenia o podjęciu obowiązków kierownika budowy, kierowników robót branżowych i projektantów branżowych oraz uwierzytelnionych kopii zaświadczeń właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzających wpis ww. osób na listę członków tej izby i uwierzytelnionych kopii uprawnień budowlanych, j) ustawienie tablicy informacyjnej budowy zgodnej z przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dn. 26.06.2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (DZ.U.2018r. poz. 963 ze zm.), oraz dokonywanie stosownych zmian w treści tablicy, k) ogrodzenie i oznakowanie terenu budowy oraz odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót, wygrodzenie stref niebezpiecznych – zgodnie z obowiązującymi przepisami, l) uzyskanie zatwierdzenia materiałów budowlanych przed wbudowaniem, udzielanego przez Nadzór Inwestorski oraz przekazywanie Nadzorowi Inwestorskiemu na bieżąco: dokumentów potwierdzających zgodność zastosowanych materiałów z polską lub europejską normą podpisanych przez Kierownika budowy, z adnotacją o miejscu wbudowania. W przypadku zamiaru zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych dodatkowo wymagana jest akceptacja Projektanta, m) dostarczenia gwarancji producentów dla zamontowanych urządzeń i sprzętu, n) przeprowadzenie prób, pomiarów, sprawdzeń i odbiorów przewidzianych warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano – montażowych, o) wykonanie na własny koszt odkrywki elementów robót budzących wątpliwość w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem, p) dostarczenie, montaż, demontaż oraz wykorzystanie rusztowań, szalunków i wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi i urządzeń koniecznych do użycia w celu wykonania przedmiotu zamówienia, q) odpowiednie opisanie zamontowanych tablic rozdzielczych i szaf sterowniczych (oznaczenia poszczególnych przycisków), r) oznakowanie obiektu zgodnie z instrukcją bezpieczeństwa pożarowego obiektu, s) usunięcie poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowych, zaplecza itp., po zakończeniu robót, t) przestrzegania jako wytwarzający odpady przepisów prawnych wynikających z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2018 r., poz. 799 ze zmianami) oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz. 21 ze zmianami). Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy, ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nie jest uzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego przedmiotu niniejszej umowy. 1.6. Wykonawca w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie zobowiązany jest do wykonania oznakowania oraz zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót na czas ich realizacji oraz zapewnienia bezpiecznych dojść i przejazdów przez teren robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium . 2. Ustala się wadium w kwocie 150 000,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) 3. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, poleceniem przelewu na konto PKO BP Nr 06 1020 1592 0000 2702 0263 1331 - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach ubezpieczeniowych - w gwarancjach bankowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.2018 , poz. 110 ze zm.) sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej i poręczeniach udzielanych przez podmioty, należy dołączyć do oferty w formie kopii, natomiast oryginał należy złożyć w kopercie razem z ofertą, nie wpinając jej na trwałe do oferty. Wadium wniesione w takiej formie ma zawierać w swojej treści również zabezpieczenie wynikające z art. 46 ust. 4a ustawy PZP. (Nie spełnienie wymogu odnośnie załączenia kopii do oferty i oddzielnie oryginału – o czym mowa powyżej, spowoduje, że dokument nie będzie mógł być zwrócony wykonawcy) 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą. Jeżeli termin ważności (skutecznej realizacji) wadium ujawniony na powyższych dokumentach będzie krótszy to taka oferta będzie odrzucona ze względu na nieskutecznie wniesione wadium. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowaniu, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1, 25a ust. 1 pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 3 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. UWAGA. Wadium wnoszone w pieniądzu ma znajdować się na wskazanym koncie bankowym Zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. Brak wniesienia wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy powodować będzie odrzucenie oferty wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest wykazać w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy, 2. Dowód wniesienia wadium 3. Pełnomocnictwo osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i składania w imieniu wykonawcy oświadczenia woli – jeśli dotyczy. 4.Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć jest w terminie 5 dni dostarczyć kosztorys Ofertowy nie później niż przed datą podpisania umowy. 5. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 dni dostarczyć opłaconą polisę OC, nie później niż przed datą podpisania umowy na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 złotych ( słownie : jeden milion złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach