Przetargi.pl
Budowa świetlicy wiejskiej w Dębinach

Gmina i Miasto Przysucha ogłasza przetarg

  • Adres: 26400 Przysucha, Plac Kolberga
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6752823 , fax. 48 6752106
  • Data zamieszczenia: 2018-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Przysucha
    Plac Kolberga 11
    26400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 48 6752823, fax. 48 6752106
    REGON: 67022337900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminaprzysucha.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy wiejskiej w Dębinach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Nazwa zamówienia: Budowa świetlicy wiejskiej w Dębinach 3.2. Przedmiotem zamówienia jest Budowa świetlicy wiejskiej w Dębinach zlokalizowana w miejscowości Dębiny na działce o numerze ewidencyjnym 1801/1. Podstawowe parametry budynku świetlicy wiejskiej: Powierzchnia zabudowy budynku - 117,00 m2 Kubatura budynku – 639,32 m3 Ilość kondygnacji nadziemnych – 1 Długość budynku – 15,00 m Szerokość budynku – 7,80 m Zakres robót objętych zamówieniem w szczególności obejmuje: 3.2.1. wykonanie fundamentów; 3.2.2. wykonanie ścian zewnętrznych z bloczków na konstrukcji żelbetowej; 3.2.3. wykonanie izolacji poziomych oraz pionowych fundamentów; 3.2.4. wykonanie ścian wewnętrznych z bloczków; 3.2.5. wykonanie ścianek działkowych z bloczków; 3.2.6. wykonanie stropu Teriva; 3.2.7. wykonanie więźby dachowej; 3.2.8. wykonanie tynków wewnętrznych; 3.2.9. wykonanie tynków zewnętrznych; 3.2.10. wykonanie docieplenia ściany zewnętrznej gr. 15 cm; 3.2.11. wykonanie docieplenia dachu; 3.2.12. wykonanie pokrycia dachu blachodachówką; 3.2.13. wykonanie rynien i rur spustowych; 3.2.14. wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych wg projektu branżowego; 3.2.15. wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych wg projektu branżowego; 3.2.16. wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej; 3.2.17. wykonanie docieplenia ścian fundamentowych polistyrenem ekstrudowanym gr.10cm; 3.2.18. montaż stolarki okiennej i drzwiowej; 3.2.19. wykonanie posadzek; 3.2.20. układanie płytek gresowych na kleju; 3.2.21. roboty drogowe. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają poniższe załączniki do niniejszej SIWZ: 3.3.1. Projekt budowlany. 3.3.2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Uwaga 1: Przedmiar robót załączony do SIWZ należy traktować jedynie jako dokument pomocniczy przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienie robót ma jedynie zobrazować skalę robót i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania. Uwaga 2: Materiały użyte do przebudowy dachu muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikaty z Polskimi Normami lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane i spełniać warunki określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej załącznik do SIWZ. Uwaga 3: W przypadku użycia w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania innych odpowiedników rynkowych z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz, będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo – budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy. Uwaga 4: Zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót budowlanych w rejonie uzbrojenia terenu w sieć elektryczną, telefoniczną, wodociągową, sanitarną. W przypadku natrafienia na nie zinwentaryzowany odcinek uzbrojenia terenu Wykonawca zobowiązany jest poinformować o tym fakcie w trybie pilnym Zamawiającego i dokonać niezbędnych prac zabezpieczających. 3.4. Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową, a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego wykończenia. Roboty te obejmują w szczególności: 3.4.1. Organizacja, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy. 3.4.2. Zabezpieczenie na czas robót istniejącego uzbrojenia terenu (np. kabli energetycznych lub telefonicznych, sieć wodociągowa, kanalizacyjna). 3.4.3. Wykonanie określonych Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych badań i prób. 3.4.4. Przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego. 3.4.5. Pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej. 3.4.6. Likwidacja budowy i uporządkowanie terenu objętego placem budowy. 3.5. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV. Przedmiot zamówienia jest zgodny z Nomenklaturą wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV), to jest: Główny przedmiot zamówienia (CPV) - 45 21 20 00-6 Dodatkowe przedmioty (CPV) – 45 11 13 00-1 45 11 12 00-0 45 26 23 10-7 45 26 23 00-4 45 32 00 00-6 45 26 25 20-2 45 26 11 00-5 45 26 12 10-9 45 42 11 00-5 45 41 00 00-4 45 43 12 00-9 45 44 21 00-6 45 43 00 00-0 45 32 10 00-3 45 23 30 00-9 45 23 31 00-0 45 34 20 00-6 3.6. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Dębiny działka o numerze ewidencyjnym 1801/1 obręb 0023 Dębiny. 3.7. Termin wykonania zamówienia. 3.7.1. Termin wykonania zamówienia do dnia: 30.11.2018 r. 3.7.2. Za termin wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się dzień pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę robót gotowości do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia wraz z przekazaniem pełnej dokumentacji odbiorowej. 3.8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres minimum 36 miesięcy. UWAGA: termin udzielenia gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. 3.9. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności nie będące samodzielnymi funkcjami technicznymi w budownictwie w zakresie realizacji robót budowlanych wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia, (jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy Kodeks pracy j.t. Dz.U. 2018 poz. 108 z późn. zm.) na podstawie umowy o pracę, co najmniej na okres realizacji niniejszego zamówienia. 3.9.1. Rodzaj czynności, których dotyczy obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: - roboty branży budowlanej: wykonanie konstrukcji dachu, roboty murarskie, wykonanie pokrycia dachowego, obróbki blacharskie. 3.9.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia wyżej wymienionych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu ich niespełnienia określa projekt umowy – załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty – załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia: 10.1. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3 do SIWZ, 10.2. oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ, 10.3. w przypadku powoływania się na zasoby innych podmiotów należy przedstawić zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów – załącznik nr 9 do SIWZ. 10.4. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenia składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. 10.5. potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej lub niepieniężnej – oryginał dokumentu – zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 16 niniejszej SIWZ. 10.6. Pełnomocnictwo (składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna) o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach