Przetargi.pl
„Likwidacja barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych w budynku Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim poprzez budowę windy”

Powiat Janowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Janowie Lubelskim ogłasza przetarg

  • Adres: 23-300 Janów Lubelski, ul. Jana Zamoyskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 15 8725 450, , fax. 158 723 070
  • Data zamieszczenia: 2017-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Janowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Janowie Lubelskim
    ul. Jana Zamoyskiego 59
    23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 15 8725 450, , fax. 158 723 070
    REGON: 83040920600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://spjanowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Likwidacja barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych w budynku Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim poprzez budowę windy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie zewnętrznego szybu windowego wraz z wiatrołapem oraz montażem windy w celu likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych, przy budynku Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim, ul. Jana Zamoyskiego 59, zlokalizowanego na działce nr ewid. gruntów 2179/1, obręb ewid. Janów Lubelski Czwarty, umożliwiającego komunikację na poziomie -1, 0, 1, 2, 3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m.in.: 1) roboty wyburzeniowe i rozbiórkowe; 2) budowę zewnętrznego szybu windowego z wiatrołapem, dla kabiny o wymiarze 110x210x220 cm, wymiar szybu windowego w świetle wykończonych ścian 193x250 cm, z dachem dwuspadowym pokrytym blachą dachówkową o wysokości 15,04 m, powierzchnia zabudowy 16,02 m2 i kubaturze 186,13 m3; 3) fundamenty, płyta podszybia i nadszybia żelbetowe, ściany murowane z bloczków betonowych gr. 24 cm, ściany wewnętrzne ocieplone styropianem w technologii BSO i wykończone tynkiem silikonowym; 4) wykonanie instalacji elektrycznych i centralnego ogrzewania; 5) dostarczenie i zamontowanie dźwigu osobowego elektrycznego o udźwigu Q=1000 kg (13 osób) z drzwiami w układzie kątowym o wysokości podnoszenia od poziomu -2,75 do +9,18 i pięcioma przystankami na poziomach -1, 0, 1, 2, 3; 6) panel dyspozycji: pokrywa ze stali nierdzewnej, przyciski z alfabetem Braille’a, elektroniczne piętrowskazywacze, 2-godzinowe awaryjne oświetlenie, sygnalizacja przeciążenia, awaryjny zjazd na najbliższy przystanek z otwarciem drzwi z powodu zaniku napięcia, interkom, autodialer, informacja głosowa w kabinie dla osób niewidomych; 7) wywóz materiałów rozbiórkowych i odpadów. Pozostałe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Decyzją nr 48/2017 z dnia 03 kwietnia 2017 r., znak: BOŚ-II.6740.41.2017.AW Starosta Janowski zatwierdził projekt budowlany i udzielił pozwolenia na budowę w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia; 2) zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej przed terminem składania ofert po uprzednim uzgodnieniu z zamawiającym. Wizja lokalna winna się odbywać w dni robocze w godzinach 9.00-14.00; 3) w związku z tym, że roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia będą prowadzone w czynnym urzędzie administracji publicznej obejmującym Urząd Miejski w Janowie Lubelskim oraz Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim, należy zachować szczególną uwagę na zapewnienie sprawnego funkcjonowania urzędów oraz wcześniej ustalić godziny pracy i uwzględnić ten fakt w harmonogramie prac. Urząd Miejski w Janowie Lubelskim oraz Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim jest czynne we wszystkie dni pracy w godzinach od 7.30 do 15.30 (wtorek do 16.00, piątek do 15.00). Wszystkie prace głośne jak np. demontaże, skucia, przewierty powinny odbywać się po godzinach pracy ww. instytucji. Istnieje możliwość wykonywania prac w dni wolne od pracy (po uprzednim uzgodnieniu); 4) zamawiający na potrzeby realizacji zamówienia udostępni wykonawcy nieodpłatnie energię elektryczną oraz wodę. Szczegółowy opis (zakres) przedmiotu zamówienia (SOPZ) na roboty budowlane stanowi dokumentacja projektowa, w skład której wchodzi: 1) projekt budowlano - wykonawczy; 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; 3) przedmiary robót (pomocniczo) – nie stanowiące podstawy wyceny oferty wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i poz. 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Powiat Janowski ul. Jana Zamoyskiego 59 23 – 300 Janów Lubelski 24 1240 5497 1111 0010 5520 9637 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: L-II.272.7.2017” 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa: a) w sekcji III. 4) pkt. 1-3 ogłoszenia – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.4 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin określony w pkt 1 stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach