Przetargi.pl
Kompleksowy remont wnętrz z rozbudową budynku Przedszkola nr 3 w Brzezinach wraz z przyległym terenem utwardzonym

Miasto Brzeziny ogłasza przetarg

  • Adres: 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8742224 , fax. 046 8742793
  • Data zamieszczenia: 2014-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Brzeziny
    ul. Sienkiewicza 16 16
    95-060 Brzeziny, woj. łódzkie
    tel. 046 8742224, fax. 046 8742793
    REGON: 00052419200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowy remont wnętrz z rozbudową budynku Przedszkola nr 3 w Brzezinach wraz z przyległym terenem utwardzonym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowy remont wnętrz z rozbudową budynku Przedszkola nr 3 w Brzezinach wraz z przyległym terenem utwardzonym. Zamówienie będzie wykonywane w dwóch etapach. Zakres Etapu I: Remont i przebudowa poziomu parteru przedszkola objęty projektem, wykonanie niezbędnych robót instalacyjnych w piwnicy dla prawidłowego funkcjonowania przedszkola od września 2014r. Zakres Etapu II: Roboty remontowe w piwnicy, roboty zewnętrzne. Kolejność wykonywanych robót: Etap I - Po podpisaniu umowy i przekazaniu terenu budowy Wykonawca będzie miał udostępnione następujące pomieszczenia (numeracja według inwentaryzacji): 1.1, 1.2, 1.3, 2.1, 2.2, 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 5.1, 5.2, 5.3, 9.5, 9.6, 9.7, 9.8, 10.2, 11.1, 11.2 oraz częściowo korytarz 9.4 do wejścia do pomieszczenia 3.1, oraz cała kondygnacja podziemna. - od 30 czerwca 2014r. do 21 sierpnia 2014r. Zamawiający udostępni wszystkie pozostałe pomieszczenia. Etap II - Po odbiorze Etapu I Wykonawca może przystąpić do realizacji prac wewnętrznych z Etapu II, aczkolwiek prace te nie mogą ograniczać prawidłowego funkcjonowania przedszkola i nie mogą stanowić zagrożenia dla przebywających na terenie przedszkola osób i dzieci. Odbiór powyższych prac (w ramach Etapu II) może nastąpić dopiero w roku 2015. - Prace zewnętrzne z Etapu II będą wykonywane w okresie od 01 lipca do 21 sierpnia 2015r. Od 1 lipca 2015r. do 21 sierpnia 2015r. Zamawiający udostępni plac wokół przedszkola, w razie konieczności także pomieszczenia przedszkola. 2. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego: a) dokumentacją projektową ( załącznik Nr 8 do SIWZ), b) dokumentacją wykonawczą oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (załącznik Nr 9 do SIWZ), c) pozwoleniem na budowę z dnia 16 grudnia 2013 r. ( załącznik Nr 10 do SIWZ), d) przedmiarem robót ( załącznik Nr 11 do SIWZ), e) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, f) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących norm i aprobat technicznych, g) zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 3. Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do: a) dokonanie w imieniu Zamawiającego czynności wymaganych prawem, niezbędnych do użytkowania obiektu; b) umożliwienia wstępu na teren budowy i wglądu do dokumentacji budowy przedstawicielom organów do tego uprawnionych; c) zorganizowania i zabezpieczenia terenu robót; d) zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu; e) w przypadku wystąpienia takiej konieczności, zapewnienia pracy w godzinach popołudniowych, w sobotę, niedziele i święta; f) wbudowywania materiałów odpowiadających, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr92, poz. 881) oraz wymaganiom określonym w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót; g) usunięcia zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren robót zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonymi ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.) oraz zapisami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót; h) zapewnienia odpowiednio wykwalifikowanych osób do wykonania zamówienia zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane. 4. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i w przedmiarze robót występują nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót. Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w projekcie służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości oraz wymogów technicznych założonych dla danych rozwiązań. Dopuszcza się zamienne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem: - spełnienia tych samych właściwości technicznych, - przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania). 5. Warunkiem koniecznym jest udzielenie przez Wykonawcę 36 miesięcznej gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot umowy oraz 36 miesięcznej rękojmi (wg art. 568 kc.). Termin gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. 6. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/ B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. 7.Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia użyje własnych materiałów, maszyn i urządzeń (własnych w rozumieniu zapewnionych przez Wykonawcę). Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na własny koszt atesty potwierdzające zgodność z normą na użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały. 8.W trakcie realizacji robót na żądanie Zamawiającego, w tym również inspektora nadzoru, dokumenty, o których mowa wyżej mają być przedstawione Zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania. Koszt powyższego ponosi Wykonawca. 9. Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia należy przestrzegać obowiązujących przepisów prawa budowlanego, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych a także innych przepisów związanych z przedmiotem zamówienia. 10. Wykonawca na własny koszt oznaczy i zabezpieczy miejsce wykonywania robót - zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa. 11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 12. Wykonawca uporządkuje teren robót po ich zakończeniu. 13.Wykonawca poniesie koszty naprawy zniszczeń, których dopuścił się podczas wykonywania robót. 14. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeziny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach