Przetargi.pl
Kompleksowe świadczenie usługi sprzątania w Morskim Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie

Morskie Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-655 Szczecin, Nad Duńczycą 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Morskie Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
    Nad Duńczycą 1
    70-655 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 368811319
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumnauki.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe świadczenie usługi sprzątania w Morskim Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: kompleksowe świadczenie usługi sprzątania, czyli wykonanie wszystkich czynności związanych z szeroko rozumianym pojęciem utrzymania porządku i czystości w Morskim Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie w okresie: 27.05.2023 r. - 31.01.2024 r.Miejsce świadczenia usługi: Szczecin (70-655), ul. Nad Duńczycą 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych wRozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie formułuje warunku udziału w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie formułuje warunku udziału w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej należyte wykonaniezamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzo-nej działalności związanej z przedmiotemzamówienia na sumę gwaran-cyjną co najmniej 500 000,00 zł (pięćset tysięcy złotych),b) jego minimalny roczny przychód, w tym w zakresie działalności objętej zamówieniem w okresie ostatnich 3 latobrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wyniósł mini-mum 500.000,00 zł (pięćsettysięcy złotych).c) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niż-szej niż 500.000,00 zł (pięćset tysięcy złotych).4) zdolności technicznej lub zawodowej.Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, aw przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje należycie co najmniej dwie usługi odpowiadającą swoimrodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia.Za jedną taką usługę zamawiający rozumie usługę w zakresie sprzątania budynku użyteczności publicznej, o powierzchniużytkowej nie mniejszej niż 2.500 m2, przez okres ciągły, nie krótszy niż 12 miesięcy.Wartość co najmniej jednej z usług nie może być mniejsza niż 600 000 zł brutto (sześćset tysięcy złotych).Usługi muszą być realizowane w oparciu o odrębne umowy, lub w oparciu o jedną umowę realizowaną przez kolejne 24miesiące.W przypadku umów będących w trakcie wykonywania, za spełniające warunek zamawiający uzna umowy, których terminwykonania został zrealizowany w okresie 12 miesięcy (dla 1 usługi) lub 24 miesięcy (dla 2 usług) oraz ich wykonanierzeczowe wyniosło co najmniej 600 000 zł brutto (sześćset tysięcy złotych).Przez pojęcie budynku użyteczności publicznej Zamawiający rozumie budynek o kategorii zgodnej z § 3 pkt 6rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadaćbudynki i ich usytuowanie, a mianowicie: przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony napotrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki,wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług w tym usługpocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczymlub wodnym śródlądowym oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użytecznościpublicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.5) W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami skierowanymi do realizacji zamówieniaumożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniłnastępujące oczekiwania:Do wykonania zamówienia dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą realizującą zadania Koordynatora, którybędzie uczestniczył w realizacji przedmiotu zamówienia i wykonywał prace związane z kontrolą (nadzorem) jakościświadczonych usług, posiadającą co najmniej 2 lata doświadczenia w kontroli jakości nadzorowania świadczenia usługsprzątania pomieszczeń w budynkach użyteczności publicznej, w tym pomieszczeń biurowych (na stanowiskuKoordynatora).Przez pojęcie budynku użyteczności publicznej Zamawiający rozumie budynek o kategorii zgodnej z § 3 pkt 6rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadaćbudynki i ich usytuowanie, a mianowicie: przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony napotrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki,wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług w tym usługpocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczymlub wodnym śródlądowym oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użytecznościpublicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.Sposób spełniania warunków określonych w pkt. 2 ppkt 1 – 5 przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia:W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający wymaga abywyżej wymienione warunki udziału w postępowaniu wykonawcy spełniali łącznie.Usługi zrealizowane w ramach świadczenia ciągłego i będące w trakcie realizacji, powinny spełniać opisany przezZamawiającego warunek i zostać wykonane na kwoty wskazane w opisie warunku. W przypadku usług ciągłych, ich ocenadokonana zostanie w zakresie faktycznie wykonanego fragmentu usługi, który winien odpowiadać wartości i zakresowiwarunku określonego w SWZ.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) mogą wykazać się doświadczeniemwykonywania usług opisanych powyżej, w których brali udział jako konsorcjum. W przypadku, gdy Wykonawca wykaże, napotwierdzenie spełnienia powyższego warunku udziału w Postępowaniu, usługę, przy realizacji której brał udział jakoczłonek konsorcjum, z dowodów czy usługi zostały wykonane należycie, powinien wynikać zakres prac wykonanych przezWykonawcę jako członka konsorcjum.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach