Przetargi.pl
Inwentaryzacja obiektów zabytkowych jako wsparcie procedur planistycznych

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2017-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21
    44100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inwentaryzacja obiektów zabytkowych jako wsparcie procedur planistycznych
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Digitalizacja Gminnej Ewidencji Zabytków (w skrócie GEZ) oraz jej uzupełnienie na podstawie inwentaryzacji terenowej* obiektów, które w obowiązujących miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego zostały objęte ochroną konserwatorską. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Digitalizację obiektów obecnie ujętych w Gminnej Ewidencji Zabytków, 2) Inwentaryzację terenową obiektów objętych ochroną konserwatorską w obowiązujących miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego, 3) Wykonanie na podstawie ww. inwentaryzacji kart adresowych dla obiektów wskazanych przez zamawiającego do ujęcia w GEZ. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera; - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, - wzór umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn: „Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych w zakresie dostępu do danych i procedur planistycznych w Urzędzie Miejskim w Gliwicach”. UWAGA !! Przestrzenna baza danych powinna być zgodna i możliwa do zaimplementowania automatycznie do Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej. Zamawiający dopuszcza możliwość zaimportowania utworzonej bazy danych przez Wykonawcę w przypadku wystąpienia problemów związanych z importem automatycznym, wówczas jednak Wykonawca zobowiązany jest do podpisania stosownej umowy definiującej dostęp do zbioru/zbiorów danych osobowych. * przez inwentaryzację terenową rozumie się wykonanie dokumentacji fotograficznej obiektu wraz z opisem Wymagany termin gwarancji: 24 miesiące, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń, Wymagany termin rękojmi: 24 miesiące, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72300000-8

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach