Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 44100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
- Data zamieszczenia: 2017-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
Ul. Zwycięstwa 21
44100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
REGON: 27625533500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Inwentaryzacja zieleni miejskiej jako wsparcie procedur planistycznych (2) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie wektorowej bazy danych GIS o zieleni w oparciu o udostępnione przez Zamawiającego materiały źródłowe. Baza danych o zieleni będzie zawierać dane o szacie roślinnej na terenie miasta Gliwice o dokładności przestrzennej udostępnionych materiałów źródłowych. Efektem prac będą wektorowe dane przestrzenne w Państwowym Układzie Odniesienia Przestrzennego PUWG 2000/6 zapisane w postaci plików SHP oraz GML. Produktami zamówienia są następujące wektorowe warstwy informacyjne: drzewa iglaste, drzewa liściaste, krzewy, łąki, lasy, nieużytki, ogródki działkowe, powierzchnie zakrzewione, obiekty sportowe, trawniki, uprawy, zieleń w pasie drogowym, zieleń na terenach prywatnych, żywopłoty, cmentarze, kwietniki obszarowe. Obszarem opracowania bazy danych o zieleni jest obszar zawarty w granicach miasta Gliwice (ok. 13362 ha). Szczegółowy zakres zamówienia zawiera: - wzór umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Zadanie realizowane jest w ramach projektu unijnego pn: "Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych w zakresie dostępu do danych i procedur planistycznych w Urzędzie Miejskim w Gliwicach". Wymagany termin gwarancji: 24 miesiące, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń, Wymagany termin rękojmi: 24 miesiące, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72300000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, -wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, -wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3) - III.6)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Uzupełnienie i poprawa ewidencji materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego prowadzonej przez Prezydenta Miasta Żory
Dodano: 2023-06-01 - Uzupełnienie i poprawa ewidencji materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego prowadzonej przez Prezydenta Miasta Żory
Dodano: 2023-04-17 - Archiwizacja materiałów i dokumentów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
Dodano: 2020-10-20 - Usługi dostępu do podstawowego i zapasowego ośrodka przetwarzania danych w architekturze chmury prywatnej i publicznej na potrzeby wdrożenia platformy integracyjnej dla systemu ŚKUP
Dodano: 2019-04-01 - Inwentaryzacja zieleni miejskiej jako wsparcie procedur planistycznych
Dodano: 2017-10-17 - Inwentaryzacja obiektów zabytkowych jako wsparcie procedur planistycznych
Dodano: 2017-07-06 - Ewidencja dróg i mostów
Dodano: 2016-12-13