Przetargi.pl
Ewidencja dróg i mostów

Gmina Myszków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, Kościuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34)3132682 , fax. (34)3135029
  • Data zamieszczenia: 2016-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
    Kościuszki 26
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. (34)3132682, fax. (34)3135029
    REGON: 151398497
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ewidencja dróg i mostów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest założenie ewidencji dróg gminnych o długości ok. 152 km (± 5 km) w formie komputerowej bazy danych, zintegrowanej z SIP Gminy Myszków, aktualizacja ewidencji 8 obiektów mostowych zlokalizowanych na terenie miasta Myszkowa oraz przeprowadzenie okresowych przeglądów stanu technicznego ww. dróg gminnych i obiektów mostowych. 2. Na realizację przedmiotu zamówienia składają się: 1) Integracja z SIP gminy Myszków wdrażanego oprogramowania do prowadzenia ewidencji dróg i obiektów mostowych, projektowania tablic informacji drogowskazowej, oznakowania pionowego i poziomego, tworzenia projektów organizacji ruchu oraz niezależnego „modułu” przeznaczonego do obsługi przeglądów okresowych dróg i mostów z zastosowaniem oceny punktowej i generowania protokołów; 2) Aktualizacja i modernizacja systemu referencyjnego – dla sieci dróg gminnych o łącznej długości ok. 152 km (± 5 km); 3) Założenie elektronicznej ewidencji dróg gminnych, polegającej na inwentaryzacji i wprowadzeniu do bazy danych ewidencji dróg obsługiwanej przez wdrożone oprogramowanie, elementów korytarza drogi zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005r. (Dz. U. Nr 67 poz. 582 i poz. 583) dla sieci dróg gminnych o łącznej długości ok. 152 km (± 5 km); 4) Założenie elektronicznej ewidencji 8 obiektów mostowych, polegającej na aktualizacji i wprowadzeniu danych do bazy danych ewidencji obiektów mostowych obsługiwanej przez wdrożone oprogramowanie, zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005r. (Dz. U. Nr 67 poz. 582 i poz. 583) dla 8 obiektów mostowych; 5) Przeprowadzenie szkoleń w zakresie ewidencji dróg oraz obsługi wdrożonego oprogramowania; 6) Przeprowadzenie okresowego rozszerzonego przeglądu stanu technicznego dróg gminnych (pierwszy przegląd 5-letni) – dla sieci dróg o łącznej długości ok. 152 km (± 5 km), zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 roku poz. 290); 7) Przeprowadzenie okresowego podstawowego przeglądu stanu technicznego dróg gminnych (pierwszy przegląd roczny) – dla sieci dróg o łącznej długości ok. 152 km (± 5 km), zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 roku poz. 290); 8) Przeprowadzenie okresowego rozszerzonego przeglądu stanu technicznego obiektów mostowych (drugi przegląd 5-letni) - dla 1 obiektu mostowego, który został wyremontowany w 2015r.; 9) Przeprowadzenie okresowego podstawowego przeglądu stanu technicznego obiektów mostowych (drugi przegląd roczny) - dla 8 obiektów mostowych, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane; 10) Wykonanie uzupełniającej dokumentacji fotograficznej (tzw. fotorejestracja pasa drogowego) dróg gminnych objętych okresowym przeglądem stanu technicznego dróg, o łącznej długości ok. 152 km (± 5 km). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Rodzaj zamówienia: usługa. 5. Kody CPV dotyczące zamówienia: Główny kod: 72300000-8: Usługi w zakresie danych. Dodatkowy kod: 72268000-1: Usługi dostawy oprogramowania, 72310000-1: Usługi przetwarzania danych, 72319000-4: Usługi dostarczania danych, 72322000-8: Usługi zarządzania danymi, 72263000-6: Usługi wdrażania oprogramowania. 6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przedmiocie zamówienia: Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, które charakteryzują zamawiane usługi, oraz systemy odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Rozwiązania równoważne zastosowane przez Wykonawcę nie powinny posiadać cech techniczno-użytkowych gorszych od podanych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 9. Zamawiający nie dopuszcza: 1) składania ofert częściowych; 2) składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72300000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, musi wynikać: 1) zabezpieczenie oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi pn.: Ewidencja dróg i mostów – nr referencyjny postępowania: ZP.271.55.2016.PZ; 2) bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniach: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy b) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach niepieniężnych, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, Wykonawca składa wraz z ofertą w sposób umożliwiający jego późniejszy zwrot. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy Nr konta: 58 8279 0000 0123 3757 2001 0004 z dopiskiem na przelewie ZP.271.55.2016.PZ –„Ewidencja dróg i mostów”. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu na ww. rachunek bankowy będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium, jeżeli wpływ środków pieniężnych nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 8. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach