Przetargi.pl
IDĘ DO PRZEDSZKOLA - PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU SZKOLNEGO NA GMINNE PRZEDSZKOLE W STAREJ KAMIENICY

Gmina Stara Kamienica ogłasza przetarg

  • Adres: 58-512 Stara Kamienica, Stara Kamienica 41
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 75 14 337 , fax. 75 75 14 337
  • Data zamieszczenia: 2016-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stara Kamienica
    Stara Kamienica 41 41
    58-512 Stara Kamienica, woj. dolnośląskie
    tel. 75 75 14 337, fax. 75 75 14 337
    REGON: 23082173000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stara-kamienica.bipgmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    IDĘ DO PRZEDSZKOLA - PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU SZKOLNEGO NA GMINNE PRZEDSZKOLE W STAREJ KAMIENICY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku szkolnego na gminne przedszkole wraz z rozbudową infrastruktury technicznej, bez wyposażenia budynku w meble, sprzęt kuchenny, w rolety i żaluzje przeciwsłoneczne. Budynek pełniący funkcję oświatową zlokalizowany na działce 338/4 w Starej Kamienicy jest w części głównej III-kondygnacyjny z przybudówką I-kondygnacyjną. Główna bryła budynku przekryta jest dachem dwuspadowym o symetrycznym układzie połaci dachowych wykończonych dachówką, zaś dobudówka przekryta jest dachem o niesymetrycznym układzie połaci dachowych, pokrytych blachą ocynkowaną. Teren jest ogrodzony ogrodzeniem systemowym tj. siatką i przęsłami metalowymi na słupkach stalowych. Dla potrzeb budynku wykonane są przyłącza wodociągowe, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej oraz odwodnienia piwnicy z istniejącym odprowadzeniem wód opadowych i roztopowych do rzeki. Projektowane rozbudowy to dobudowa frontowa parterowa o wymiarach rzutu 7,07x9,04 [m] przekryta tarasem rekreacyjnym dla dzieci oraz dobudowa do istniejącej I-kondygnacyjnej części budynku o wymiarach 2,88x14,06[m], która będzie przekryta również tarasem rekreacyjnym dla dzieci. Budynek będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich, poprzez pochylnię zewnętrzną dwubiegową - przy wejściu głównym do budynku, wewnątrz podnośnik pionowy do holu szatniowego, dostosowane toalety. Zakres prac projektowych obejmuje między innymi: a. wyburzenia w obrębie budynku: schodów, drewnianych stropów nad parterem, sklepień ceglanych na poziomie stropu nad parterem, posadzek, ścian zewnętrznych pod projektowane otwory stolarki okiennej i drzwiowej oraz instalacje, kominów, instalacji sanitarnych (wod. kan. i c.o.), elektrycznych, podłóg, pokrycia połaci dachowej (dachówka i blachodachówka), cz. elementów konstrukcji więźby dachowej; b. wyburzenia w obrębie terenu działki: ogrodzenia, utwardzeń z kostki brukowej i płyt chodnikowych, kolidujących przyłączy technicznych; c.wykonanie prac budowlanych: żelbetowe schody, otwory okienne i drzwiowe, żelbetowe stropy, ściany stolcowe i konstrukcje wsporcze więźby dachowej i okien połaciowych, posadzek, szybu windy towarowej o konstrukcji żelbetowej z zakupem i montażem windy towarowo- kuchennej, wzmocnienia stropów, klatka schodowa w konstrukcji żelbetowej, ściany działowe murowane i w technologii płyt gipsowo-kartonowych, pokrycie połaci dachowej (dachówka ceramiczna i blachodachówka), obróbki blacharskie w tym rynny i rury spustowe z blachy tytan.cynk., instalacja odgromowa, stolarka okienna i drzwiowa z profili PCV wraz z parapetami, elewacja budynku, drenaż opaskowy + opaska wokół budynku, instalacje: sanitarne, ciepłej i zimnej wody wraz z kompletem armatury sanitarnej, ppoż. oddymiania klatki schodowej, hydrantów, wentylacji mechaniczno_nawiewno_wywiewnej, elektrycznej z osprzętem , monitoringu terenów zew. oraz telefonicznej, przyłącza kanalizacji sanitarnej, tynki wewnętrzne, izolacje termiczne, okładziny systemowe z płyt gipsowo-kartonowych, podwieszane sufity, posadzki, ścianki i drzwi systemowe WC, okładziny wodoodporne ścian pom. higieniczno_sanitarnych i zaplecza kuchennego, balustrady z wypełnieniem szkłem bezpiecznym, roboty malarskie, podnośnik hydrauliczny dla osób niepełnosprawnych (zakup i montaż), pochylnia zewnętrzna dwubiegowa. UWAGA: wyposażenie budynku w meble, sprzęt kuchenny, w rolety i żaluzje przeciwsłoneczne nie jest objęte niniejszym postępowaniem; d. zagospodarowanie terenu działki:przyłącza kanalizacji sanitarnej, wody, przebudowa istniejącej kanalizacji deszczowej, instalacja oświetlenia zewnętrznego ( latarnie parkowe), parking z wydzielonym miejscem dla osób niepełnosprawnych i z placem manewrowym wraz z jego ogrodzeniem, chodniki i ścieżki, teren zielony ( trawniki i nasadzenia krzewów), placu zabaw wraz z jego ogrodzeniem i wyposażeniem w urządzenia zabawowe, wyposażenie w elementy małej architektury (ławki, kosze na odpady, stojaki rowerowe). Charakterystyczne parametry techniczne:powierzchnia zabudowy 449,36 m2; powierzchnia użytkowa 646,25 m2; kubatura obiektu 3 285,33 m3; wymiary rzutu 19,12x 32,14 m; ilość kondygnacji max III; ilość miejsc dla dzieci 72; kategoria obiektu budowlanego IX k= 4,0 w= 1,5 budynek przedszkolny. Od Kierownika budowy wymaga się pobytu na budowie co najmniej 3razy w tygodniu, z potwierdzeniem poprzez wpis do Dziennika budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale III. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pn. Opis przedmiotu zamówienia, ogólnie zwanym Dokumentacją projektową. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady dla całego przedmiotu zamówienia _ minimum 60 miesięcy. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się wraz z dniem podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, w którym nie stwierdza się występowania wad lub wraz z dniem podpisania protokołu odbioru usunięcia wad i usterek stwierdzonych w protokole odbioru końcowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 300 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości: 40 000 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych ). Wadium może być wniesione w następujących formach: (a) pieniądzu,(b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,(c) gwarancjach bankowych, (d) gwarancjach ubezpieczeniowych,(e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity z 2007r. Dz. U. Nr 42, poz. 275, z późniejszymi zmianami). W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń - dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: (a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia ( Zamawiającego), gwaranta ( banku lub instytucji udzielających gwarancji lub poręczenia ) oraz wskazanie ich siedzib,(b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem,(c) kwotę gwarancji lub poręczenia,(d) termin ważności gwarancji lub poręczenia ,(e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie : _ że wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 upzp. z przyczyn leżących po jego stronie , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25.ust.1 upzp. ,pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5) lub informacji, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej lub _ że wykonawca , którego ofertę wybrano: _ odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub _ nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub _zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. W przypadku, gdy gwarancje lub poręczenia nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego - Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Wadium w formie gwarancji lub poręczeń nie podlega przeniesieniu na osoby trzecie. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - wyłącznie przelewem na rachunek Zamawiającego, otwarty w PLN : Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział Operacyjny w Jeleniej Górze nr konta: 90 2030 0045 1110 0000 0082 2500 z adnotacją w tytule wpłaty : Wadium _ idę do przedszkola. Wadium wnoszone w innej, niż pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego formie _formach wykonawca wnosi do Zamawiającego przy czym, w takim przypadku za termin doręczenia uważa się datę jego zdeponowania u Skarbnika Gminy _ parter budynku Urzędu, w godzinach otwarcia Urzędu. Wadium w innej, niż pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego, formie _formach wykonawca może dołączyć do oferty pod warunkiem, że umieszczone zostanie w osobnej kopercie opisanej ( nazwa wykonawcy, adnotacja: Wadium _ idę do przedszkola), w sposób umożliwiający Zamawiającemu zdeponowanie wadium u wskazanej osoby, przed upływem terminu otwarcia ofert .Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy Bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest niewystarczającym warunkiem do stwierdzenia, przez Zamawiającego, terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. W przypadku , kiedy wnoszone wadium w postaci gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych dotyczy zabezpieczenia oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia _ w treści gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych muszą znajdować się wszystkie podmioty ( konsorcjanci) wymienieni jako wykonawcy.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 upzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art.26 ust.3 upzp., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 upzp., pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: (a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,(b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,(c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji - wyłącznie w przypadku skrócenia cyklu realizacji zadania o co najmniej 14 dni kaledarzowych tj. do 286 dni włącznie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stara-kamienica.bipgmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach