Przetargi.pl
Budowa budynku zespołu szkolno - przedszkolnego z salą sportową i żłobkiem oraz niezbędną infrastrukturą w miejscowości Lutynia

Gmina Miękinia ogłasza przetarg

  • Adres: 55-330 Miękinia, ul. Kościuszki 41
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3178116, 3178016 , fax. 071 3178016
  • Data zamieszczenia: 2016-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miękinia
    ul. Kościuszki 41 41
    55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3178116, 3178016, fax. 071 3178016
    REGON: 93193504600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miekinia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku zespołu szkolno - przedszkolnego z salą sportową i żłobkiem oraz niezbędną infrastrukturą w miejscowości Lutynia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia. 1)Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku zespołu szkolno - przedszkolnego z salą sportową i żłobkiem oraz niezbędną infrastrukturą przy ulicy Szkolnej na działce nr 406/4, 410/3, 410/5, 412/2 w Lutyni 2) Zadanie inwestycyjne określają: - projekty budowlano - wykonawcze - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - specyfikacja istotnych warunków zamówienia. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: 1) przygotowania terenu pod budowę wraz z zamontowaniem tymczasowego zasilania terenu budowy w energię elektryczną oraz przyłączeniem mediów na czas budowy, 2) robót budowlanych - budowa budynku przedszkola/ żłobka, szkoły podstawowej i sali sportowej, 3) robót instalacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych, 4) robót budowlanych zewnętrznych ( ukształtowanie terenu, drogowe itp.) zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę , dokumentacją projektową opracowaną przez Stanisławski Jerzy, ul. Polna 28, 63-790 Zduny, postanowieniami niniejszej specyfikacji i umowy oraz wymaganiami Zamawiającego. 5) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowania 3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia: a) Budynek przedszkola / żłobka ( 1 kondygnacja, w tym antresola): Budynek przedszkola obejmuje przyziemie, w którym zlokalizowane są sale przedszkolne dla 100 dzieci wraz ze stołówką dla 150 dzieci oraz antresolę z czterema salami do leżakowania i zaplecze. Powierzchnia zabudowy wynosi 1212,3 m2, b) Budynek szkoły podstawowej ( 3 kondygnacje, w tym poddasze użytkowe) Budynek szkoły podstawowej obejmuje: - przyziemie, w którym zlokalizowane są sale lekcyjne, szatnie, świetlica oraz część administracyjna, - pierwsze piętro z salami lekcyjnymi i pokojem nauczycielskim - poddasze z salami lekcyjnymi Powierzchnia zabudowy wynosi 1159,60 m2, powierzchnia całkowita 3127,4 m2. c) Sala sportowa ( 1 kondygnacja) obejmuje: - salę gimnastyczną dla 40 osób, - siłownię dla 20 osób, - salę korekcyjną dla 20 osób - pomieszczenie dla nauczycieli w-f Powierzchnia zabudowy wynosi 2452,40 m2. d) zagospodarowanie terenu Uwaga: inwestor rezygnuje z zagospodarowania terenu przy gimnazjum. Zakres robót zgodnie z rysunkiem Z-111 ( zakres obejmuje wykonanie kompletnych przyłączy wskazanych na rysunku wychodzących poza zakres opracowania) A. Mała architektura (wyposażenie) B. Zieleń C. Ogrodzenie terenu szkoły D. Drogi i parkingi e) Wyposażenie: - dostawa i montaż technologii kuchni - dostawa i montaż następujących elementów sali sportowej: Trybuny sportowe składane kurtyna dzieląca - 2 kpl. Wyposażenie do gry w piłkę ręczną - 1 kpl. Wyposażenie do gry w piłkę nożną - 1 kpl. Wyposażenie do gry w piłkę koszykową - 4 kpl. Wyposażenie do gry w piłkę siatkową - 3 kpl. Wyposażenie do gry w tenisa - 1 kpl. Piłkochwyty (na wszystkich ścianach) Tablica wyników - 1 kpl. Drabinki 100x300- 20 kpl. Lustro gładkie przyścienne z poręczą jednostronną 9500/2800 Przedmiot zamówienia nie obejmuje: - dostawy i montażu mebli w całym budowanym obiekcie za wyjątkiem kuchni, - dostawy i montażu wyposażenia siłowni. 5.Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: a) Zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż.; b) Zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne; c) Oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg; d) Wykonanie projektu oznakowania zastępczego i zabezpieczenia robót w obrębie pasa drogowego; e) Umożliwienie podczas budowy stałego dojścia i dojazdu do istniejącej szkoły. f) Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia; g) Wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjna powykonawczą ( 2 egz.) h) Naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, i) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. j) Po dokonaniu odbioru końcowego robót uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 6. Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy określony w projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dołączone przedmiary robót stanowią wyłącznie materiał pomocniczy i nie mogą być wyłączną podstawą do przygotowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 300 000.00 złotych ( słownie: trzysta tysięcy złotych )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miekinia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach