Przetargi.pl
Budowa budynku przedszkola na terenie działki Szkoły Podstawowej nr 1 w Brzegu Dolnym przy ulicy Mickiewicza 2

Gmina Brzeg Dolny ogłasza przetarg

  • Adres: 56-120 Brzeg Dolny, ul. Kolejowa 29
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 319 51 17 , fax. 71 319 56 83
  • Data zamieszczenia: 2016-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeg Dolny
    ul. Kolejowa 29
    56-120 Brzeg Dolny, woj. dolnośląskie
    tel. 71 319 51 17, fax. 71 319 56 83
    REGON: 93193493400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.brzegdolny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku przedszkola na terenie działki Szkoły Podstawowej nr 1 w Brzegu Dolnym przy ulicy Mickiewicza 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedsięwzięcie pod nazwą Budowa budynku przedszkola na terenie działki Szkoły Podstawowej nr 1 w Brzegu Dolnym przy ulicy Mickiewicza 2 realizowane będzie na działkach nr 96/4, 97/3 i 95 AM- 37 w Brzegu Dolnym na podstawie DECYZJI NR 467/15 z dnia 30.09.2015 r. Realizacja przedsięwzięcia obejmuje budowę następujących obiektów budowlanych: 1) budowę budynku przedszkola wraz łącznikiem i nową klatką schodową oraz kotłownią gazową, obsługującą docelowo budynek przedszkola i szkoły, 2) budowę przyłączy do budynku przedszkola, 3) budowę nowej zewnętrznej klatki schodowej przy istniejącym budynku Szkoły, 4) budowę placów i ciągów komunikacyjnych pieszo-jezdnych, 5) budowę miejsc postojowych dla samochodów osobowych, 6) budowę osłony śmietnikowej na odpady stałe, 7) budowę placu zabaw przy budynku przedszkola. Budowę obiektów zrealizować należy na podstawie pozwolenia na budowę (Decyzja Nr 467/15, Starosty Wołowskiego z dnia 30 września 2015 r.) i opracowanej przez jednostkę projektową ABK - PROJEKT dokumentacji projektowej. Roboty budowlane prowadzić należy pod nadzorem kierownika budowy i kierowników robót dla poszczególnych branż oraz nadzorem wielobranżowego nadzoru inwestorskiego i nadzoru autorskiego. Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie pozwolenie na użytkowanie obiektu po zakończeniu budowy. Obszar oddziaływania obiektu, obejmujący nieruchomości: dz. nr 96/4, 97/3, 95, 100, AM-37 obręb Brzeg Dolny, ujęty jest w m.p.z.p. w obszarze B ochrony Konserwatorskiej. Przy pracach ziemnych wykonywanych w ramach inwestycji wymagane jest przeprowadzenie przez uprawnionego archeologa stałego nadzoru archeologicznego i (w razie konieczności) ratowniczych badań archeologicznych, za pozwoleniem Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Warunki tych badań określone zostały w Decyzji nr 1607/2015 z dnia 25.08.2015 r. Odpowiedzialność za prowadzenie badań oraz koszty tych badań ponosi Zamawiający. Roboty budowlane prowadzone będą w obiekcie czynnym, w czasie prowadzenia zajęć szkolnych. Teren budowy i teren zaplecza budowy należy na czas budowy ogrodzić w sposób uniemożliwiający dostęp dla osób postronnych. Roboty budowlane należy tak organizować by nie uniemożliwiały one, np. ze względu na swoją uciążliwość, prowadzenia zajęć lekcyjnych. Zamawiający przewiduje dojazd do placu budowy od strony ul. Kresowej i zorganizowanie zaplecza budowy wzdłuż dojazdu przy ogrodzeniu od strony ulicy Kresowej na działce Zamawiającego o nr 96/4. W ramach zadania wybudowana zostanie wspólna kotłowania obsługująca nowy i istniejący budynek szkoły. Istniejąca kotłownia musi funkcjonować aż do momentu przejęcia jej zadań przez nowo budowaną kotłownię. Roboty budowlane należy tak poprowadzić aby zachować istniejące przyłącze gazowe na czas użytkowania starej kotłowni. W miejscach kolizji z nowo budowanymi fundamentami budynku, istniejące przyłącze gazowe zabezpieczyć należy rurą stalową osłonową tak aby możliwa była jego dalsza bezpieczna eksploatacja. Po zakończeniu budowy stare przyłącze zostanie usunięte na koszt Zamawiającego. Więźbę dachową drewnianą wykonać należy z drewna klasy C24. Projekt więźby opracowuje dostawca więźby, na zamówienie Wykonawcy. Koszt projektu obciąża Wykonawcę. Wybudowany plac zabaw musi odpowiadać szczegółowym wymaganiom, stawianym urządzeniom służącym rekreacji na placach zabaw oraz sposobom ich montażu zapewniającym bezpieczne użytkowanie, znajdującym się w Polskich Normach z grupy PN-EN 1176:2009 Wyposażenie placu zabaw i nawierzchnie. Wykonawca zobowiązany jest przed odbiorem placu zabaw do zlecenia wyspecjalizowanej firmie wykonania przeglądu po montażowego oceniającego stan bezpieczeństwa wybudowanego placu zabaw oraz kompletność dokumentacji powykonawczej związanej z placem zabaw. Pozytywny wynik przeglądu po montażowego jest warunkiem odbioru placu zabaw. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 11 do SIWZ (Dokumentacja projektowa). Podane w SIWZ i dokumentacji projektowej nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma cechy funkcjonalne, nie gorsze niż wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt, a jego jakość nie może być gorsza od jakości wskazanego produktu. W przypadku zamiaru korzystania z produktów i materiałów równoważnych, Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń komplet dokumentów zezwalających na ich stosowanie w budownictwie (wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności i innych dokumentów uzupełniających), które będą podlegały weryfikacji na etapie realizacji umowy. 3. Przed złożeniem oferty wskazane jest wykonanie wizji lokalnej. 4. Wykonawca zapewnia obsługę geodezyjną i zobowiązany jest do sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 5. Na przedmiot umowy Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi. Minimalny okres gwarancji ustala się na: 36 miesięcy. Okres rękojmi biegnie równolegle z okresem gwarancji. W okresie rękojmi i gwarancji Wykonawca gwarantuje nieodpłatne usunięcie wad. 6. Okres gwarancji (rękojmi) będzie punktowany zgodnie z opisem kryteriów oceny ofert zawartym w rozdziale 18 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania należy wnieść wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy 00/100). 2. Wadium można wnieść w formie: 1) pieniężnej; 2) poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowej; 4) gwarancji ubezpieczeniowej; 5) poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Szczegółowe postanowienia odnośnie wadium zawiera SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.brzegdolny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach