Przetargi.pl
Dostawa żywności do stołówki szkolnej od 02.01.2016 roku do 31.12.2016 roku dla Zespołu Szkół nr 12 w Lublinie przy ul. Sławinkowskiej 50

Zespół Szkół Nr 12 w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-810 Lublin, ul. Sławinkowska 50
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 46 10 , fax. 81 466 46 10
  • Data zamieszczenia: 2015-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 12 w Lublinie
    ul. Sławinkowska 50 50
    20-810 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 46 10, fax. 81 466 46 10
    REGON: 06169888100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs12.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół Szkół nr 12 w Lublinie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa żywności do stołówki szkolnej od 02.01.2016 roku do 31.12.2016 roku dla Zespołu Szkół nr 12 w Lublinie przy ul. Sławinkowskiej 50
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa żywności do stołówki szkolnej od 02.01.2016 roku do 31.12.2016 roku dla Zespołu Szkół nr 12 w Lublinie przy ul. Sławinkowskiej 50. Zadanie nr 1 - Dostawa różnych artykułów spożywczych. Zadanie nr 2 - Dostawa jaj. Zadanie nr 3 - Dostawa kiszonek. Zadanie nr 4 - Dostawa mięsa i wyrobów drobiowych. Zadanie nr 5 - Dostawa mięsa i wyrobów wieprzowych. Zadanie nr 6 - Dostawa mleka i przetworów mlecznych. Zadanie nr 7 - Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych. Zadanie nr 8 - Dostawa owoców cytrusowych. Zadanie nr 9 - Dostawa owoców i warzyw krajowych. Zadanie nr 10 - Dostawa mrożonek, ryb mrożonych. Zadanie nr 11 - Dostawa wyrobów garmażeryjnych świeżych. Zadanie nr 12- Dostawa świeżych surówek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs12.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach