Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia do Szpitala Uzdrowiskowego Jubilat w Lądku Zdroju.

Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8115470 , fax. 74 8115470
  • Data zamieszczenia: 2019-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
    ul. Wolności 4
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8115470, fax. 74 8115470
    REGON: 000288283
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot Leczniczy - Spółka Akcyjna Województwa Dolnośląskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia do Szpitala Uzdrowiskowego Jubilat w Lądku Zdroju.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wyposażenia do Szpitala Uzdrowiskowego Jubilat w Lądku Zdroju w podziale na następujące części: Część 1 – Dostawa drobnego wyposażenia wg zał. nr 1a; Cześć 2 – Dostawa wyposażenia kuchni wg zał. nr 1b; Część 3 – Dostawa szkła, porcelany i sztućców wg zał. nr 1c; Część 4 – Dostawa wyposażenia łazienki wg zał. nr 1d; Część 5 – Dostawa kołder i poduszek wg zał. nr 1e; Część 6 – Dostawa pościeli wg zał. nr 1f; Część 7 – Dostawa ręczników wg zał. nr 1g; Część 8 – Dostawa narzut na łóżko i kocy wg zał. nr 1h; Część 9 – Usługa zaprojektowania, wykonania i montażu zasłon wg zał. nr 1i. 2.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia zawierają poszczególne formularze cenowe oraz załącznik nr 4. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: 3.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia oraz wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; 3.2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na swój koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w Lądku Zdroju przy ul. Wolności 4a. oraz zamontuje karnisze, zasłony firany i rolety w sposób umożliwiający ich eksploatację i użytkowanie. 3.3. Dostawa wyposażenia ma polegać na wniesieniu przedmiotu umowy do wskazanego przez Zamawiającego magazynu. Montaż przedmiotu zamówienia w części 9 polega na wniesieniu zamontowaniu karniszy i rolet oraz powieszeniu zasłon i firan. Miejsce montażu wskazuje Zamawiający. Koszty transportu, rozładunku i montażu oferowanego towaru leżą po stronie Wykonawcy. Za uszkodzenia towaru podczas transportu i rozładunku odpowiada Wykonawca. Wykonawca powinien także zabezpieczyć ewentualny sprzęt i personel niezbędny do rozładunku i wniesienia towaru do magazynu. 3.4. Wykonawca usuwa wszelkie powstałe w wyniku tych czynności, o których mowa powyżej, odpady i nieczystości, w tym również naprawia ewentualne szkody powstałe w wyniku transportu, rozładunku, wniesieniu i montażu przedmiotu zamówienia. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić zamawiającego o gotowości dostawy i/lub montażu na co najmniej dwa dni robocze przed planowaną dostawą. Termin dostawy w części 1 – 8 stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert. Termin montażu w części 9 od 01.04.2019 do 19.01.2019r. Na okoliczność każdej dostawy i/ lub montażu będzie sporządzony protokół odbiorczy. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie powyżej 30 tys. euro a poniżej progów określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: dz. U. 2018r. poz. 1986 ze zm. zwanej dalej Pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39221000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający za spełnienie warunku uzna: przedłożenie oświadczenia o posiadaniu kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - wg zał. nr 2a do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – wg zał. nr 1 do SIWZ, 2. Wypełniony i podpisane formularze cenowe - wg zał. 1a i/lub 1b i/lub 1c i/lub 1d i/lub 1e i/lub 1f i/lub 1g i/lub 1h i/lub 1i do SIWZ, 3. Dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli to prawo nie wynika z właściwego rejestru.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach