Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach doposażenia pracowni szkolnych.

Gmina Miejska Lubin - Urząd Miejski w Lubinie ogłasza przetarg

  • Adres: 59300 Lubin, ul. Kilińskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 7468129, 7468277 , fax. 767 468 287
  • Data zamieszczenia: 2019-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lubin - Urząd Miejski w Lubinie
    ul. Kilińskiego 10
    59300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 76 7468129, 7468277, fax. 767 468 287
    REGON: 39064753500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach doposażenia pracowni szkolnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach doposażenia pracowni przedmiotowych w szkołach podstawowych na terenie miasta Lubina. Przedmiot realizacji zamówienia podlega podziałowi na n/w części: ZADANIE Nr 1: Dostawa pomocy do pracowni biologicznej ZADANIE Nr 2: Dostawa pomocy do pracowni chemicznej ZADANIE Nr 3: Dostawa pomocy do pracowni geograficznej ZADANIE Nr 4: Dostawa pomocy do pracowni fizycznej ZADANIE Nr 5: Dostawa pomocy do pracowni przyrodniczej ZADANIE Nr 6: Dostawa pomocy do pracowni matematycznej Dostawa przedmiotu zamówienia będzie miała miejsce do następujących placówek oświatowych na terenie miasta Lubina: Szkoła Podstawowa Nr 1,Szkoła Podstawowa Nr 3,Szkoła Podstawowa Nr 5,Szkoła Podstawowa Nr 7,Szkoła Podstawowa Nr 8,Szkoła Podstawowa Nr 9,Szkoła Podstawowa Nr 10,Szkoła Podstawowa Nr 12,Szkoła Podstawowa Nr 14.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta złożona do przedmiotowego postępowania musi być zabezpieczona wadium w kwocie Zadanie Nr 1 - 2.000,00 PLN. Zadanie Nr 2 - 1.200,00 PLN. Zadanie Nr 3 - 1.000,00 PLN. Zadanie Nr 4 - 1.000,00 PLN. Zadanie Nr 5 - 2.000,00 PLN. Zadanie Nr 6 - 2.500,00 PLN. 2. Wadium musi zostać wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert i obejmować będzie cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP. 2. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji swoich zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia - (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach