Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pabianicach

Powiat Pabianicki ogłasza przetarg

  • Adres: 95200 Pabianice, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 22 54 000 , fax. 422 159 166
  • Data zamieszczenia: 2018-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pabianicki
    ul. Piłsudskiego 2
    95200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 42 22 54 000, fax. 422 159 166
    REGON: 47205629403113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pabianice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pabianicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wg obowiązujących wzorów określonych przepisami prawa, w partiach wynikających ze zgłaszanego zapotrzebowania oraz w odrębnie zapakowanych kompletach (jako komplet należy rozumieć tablice z tym samym numerem rejestracyjnym) oraz odbiór unieważnionych tablic rejestracyjnych do kasacji. Zamawiający szacuje ilość tablic rejestracyjnych na 41 240 szt. w tym: tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe - 37800 szt. tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe - 600 szt. tablice motocyklowe zwyczajne - 1000 szt. tablice motorowerowe zwyczajne - 600 szt. tablice samochodowe zmniejszone - 100 szt. tablice samochodowe i motocyklowe indywidualne - 100 szt. tablice samochodowe i motocyklowe zabytkowe - 40 szt. wtórniki tablic rejestracyjnych, tablica samochodowa dodatkowa - 1000 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku Nr 1 (§ 32) do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928470-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 7.000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100) zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. wykonawca musi posiadać wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne (uprawnienia do produkcji tablic rejestracyjnych wg obowiązujących wzorów określonych przepisami prawa), o którym mowa w art. 75a ust. 1 ustawy z dn. 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym; 2. wykonawca musi posiadać zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami co najmniej w zakresie zbierania, transportu i przetwarzania, przez które rozumie się przynajmniej zniszczenie zużytych tablic w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie tj. posiadać zezwolenie marszałka województwa na zbieranie i przetwarzanie odpadów oraz zezwolenie starosty na transport odpadów, zgodnie z art. 41 ustawy z dn. 14.12.2012 r. o odpadach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu – na druku zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ, b) spełnia warunki udziału w postępowaniu – na druku zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 na druku zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach