Przetargi.pl
„Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania, uruchomienie e-usług publicznych” w zakresie 3 zadań: Zadanie nr 1. Dostawa i wdrożenie Portalu Miejskiego wraz z systemem e-usług Zadanie nr 2. Dostawa i wdrożenie szyny usług Zadanie nr 3. Utworzenie punktu potwierdzania profilu zaufanego w ramach projektu pn. „Platforma Open Opoczno – samoobsługowy portal mieszkańca”

Gmina Opoczno ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, Staromiejska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44/ 78 60 137 , , fax. 44/ 78 60 111
  • Data zamieszczenia: 2018-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opoczno
    Staromiejska 6
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 44/ 78 60 137 , , fax. 44/ 78 60 111
    REGON: 59064837900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.opoczno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania, uruchomienie e-usług publicznych” w zakresie 3 zadań: Zadanie nr 1. Dostawa i wdrożenie Portalu Miejskiego wraz z systemem e-usług Zadanie nr 2. Dostawa i wdrożenie szyny usług Zadanie nr 3. Utworzenie punktu potwierdzania profilu zaufanego w ramach projektu pn. „Platforma Open Opoczno – samoobsługowy portal mieszkańca”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1. Dostawa i wdrożenie Portalu Miejskiego wraz z systemem e-usług 1. Zakup licencji Platformy Open Opoczno 2. Wdrożenie Platformy Open Opoczno w tym: 2.1 Portal Miejski 2.2 System Zarządzania Treścią CMS 2.3 System Rejestrów 2.4 System płatności elektronicznych 2.5 System obsługi Rady Miejskiej 3. Przeprowadzenie szkoleń z zakresu edytora formularzy ePUAP lub szkolenia w zakresie obsługi i edycji formularzy usług elektronicznych innych niż ePUAP, w zależności od systemu e-usług zaproponowanych przez wykonawcę Platformy OPEN OPOCZNO. Zadanie nr 2. Dostawa i wdrożenie szyny usług 1. Zakup szyny usług 2. Wdrożenie szyny usług 3. Opracowanie i wdrożenie e-usług na 4PD Zadanie nr 3. Utworzenie punktu potwierdzania profilu zaufanego 1. Utworzenie punktu potwierdzania profilu zaufanego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: [Numeracja zgodna ze SIWZ]32. Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: a) Aktualne na dzień składania oświadczenia wstępne - załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, b) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony zgodnie z treścią i formą zawartą we wzorze - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Z treści formularza ofertowego powinno wynikać, że oferta składana jest w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W miejsce „nazwa wykonawcy/wykonawców, adres..” należy wpisać nazwę wykonawcy lub Wykonawców i dane umożliwiające ich identyfikację. c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego – załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. e) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). f) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. g) Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie, których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje). PONADTO:a) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach