Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wg obowiązujących wzorów określonych przepisami prawa oraz ich wtórników na 2018 rok

Powiat Tomaszowski ogłasza przetarg

  • Adres: 97200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Św. Antoniego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 242 127 , fax. 44 725 28 01
  • Data zamieszczenia: 2017-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tomaszowski
    ul. Św. Antoniego 41
    97200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 447 242 127, fax. 44 725 28 01
    REGON: 59064845100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-tomaszowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wg obowiązujących wzorów określonych przepisami prawa oraz ich wtórników na 2018 rok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wraz z sukcesywną dostawą transportem wykonawcy tablic rejestracyjnych w partiach wynikających ze zgłaszanego zapotrzebowania oraz odrębnie zapakowanych kompletach (jako komplet należy rozumieć tablice z tym samym numerem rejestracyjnym) a także wtórników tablic rejestracyjnych zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2017 r., poz. 1260 j.t. z późn. zm.), oraz według wzorów i wymagań określonych w załączniku Nr 8 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 18 lipca 2016 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2016 r., poz. 1038 j.t. z późn. zm.), wyprodukowanych zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 585) w ilości zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, według następującego wykazu rodzajowego i ilościowego: 1) Tablice samochodowe zwyczajne* – 17.500 szt.; 2) Tablice samochodowe tymczasowe* – 100 szt.; 3) Tablice samochodowe indywidualne* – 20 szt.; 4) Tablice samochodowe zabytkowe* – 30 szt.; 5) Tablice motocyklowe zwyczajne – 700 szt.; 6) Tablice motocyklowe tymczasowe – 10 szt.; 7) Tablice motocyklowe indywidualne – 5 szt.; 8) Tablice motocyklowe zabytkowe – 10 szt.; 9) Tablice motorowerowe zwyczajne – 300 szt.; 10) Tablice motorowerowe tymczasowe – 5 szt.; * - zamówienie obejmuje tablice jednorzędowe lub dwurzędowe wg obowiązujących wzorów określonych przepisami prawa i w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz oprogramowania informatycznego umożliwiającego zarządzanie składanymi i złożonymi zamówieniami na tablice rejestracyjne, zapewniające między innymi możliwość: zamawiania tablic rejestracyjnych drogą elektroniczną za pomocą Internetu i drukowanie zamówień. Podane przez Zamawiającego ilości tablic są szacunkowe. Ilości poszczególnych rodzajów tablic mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy. W okresie obowiązywania umowy dostawy nie muszą objąć wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych zamawianych przez Zamawiającego z tego powodu Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń finansowych. Ilość poszczególnych rodzajów tablic, które zostaną dostarczone Zamawiającemu w trakcie realizacji umowy uzależniona będzie od liczby rejestrowanych pojazdów. 2. Informacje dodatkowe: 1) Stosownie do złożonego każdorazowo zapotrzebowania/zamówienia tablice rejestracyjne będą wyprodukowane i dostarczone transportem wykonawcy do siedziby Zamawiającego tj. Starostwo powiatowe w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Św. Antoniego 41, Wydział Komunikacji. 2) Zamawiający każdorazowo zleci Wykonawcy – drogą elektroniczną – zamówienie do wykonania tablic rejestracyjnych z określeniem – ilości, zakresu i rodzaju tablic rejestracyjnych. 3) Termin realizacji każdej partii zamówienia, nie może przekroczyć pięciu dni roboczych, od daty doręczenia drogą elektroniczną zapotrzebowania Wykonawcy. 4) Realizacja zamówienia wtórnika tablic rejestracyjnych będzie następować w czasie wskazanym przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym podanym w godzinach. 5) Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia zgodnie z okresem wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym podanym w latach. Zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż obowiązkowe 2 lata. 6) Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany jest przez czas trwania umowy do posiadania wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928470-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów – Zamawiający uzna warunek za spełniony, wówczas gdy Wykonawca wykaże, że posiada zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne wydane przez Marszałka Województwa właściwego dla siedziby Wykonawcy art. 75a ust. 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2017 r., poz. 1260 j.t. z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach