Gmina Pacanów ogłasza przetarg
- Adres: 28133 Pacanów, Rynek
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 765 403 , fax. 413 765 980
- Data zamieszczenia: 2017-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pacanów
Rynek 15
28133 Pacanów, woj. świętokrzyskie
tel. 413 765 403, fax. 413 765 980
REGON: 29101054700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ug.pacanow.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa mebli do Przedszkola Samorządowego w Pacanowie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
„Dostawa mebli do Przedszkola Samorządowego w Pacanowie” . Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia dalej „przedmiot zamówienia” do nowo budowanego Przedszkola Samorządowego w Pacanowie Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 6 do SIWZ – Dokumentacja techniczna zawierającym: a) CHARAKTERYSTYKA WYPOSAŻENIA (wersja PDF i XLSX) b) PROJEKT TECHNOLOGII PRZEDZSZKOLA (projekt budowlany) c) PROJEKT TECHNOLOGII PRZEDZSZKOLA (projekt wykonawczy) d) Przedmiar Budynek Przedszkola Technologia Pom.D e) Rysunek - S3- Instalacja C.O. - RZUT PARTERU. Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa VII „Sprawne usługi publiczne” Działanie 7.4 „Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej” zgodnie z projektem „Budowa przedszkola samorządowego w Pacanowie wraz z zagospodarowaniem terenu”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dodatkowe doposażenie Placówek Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Raków
Dodano: 2024-04-16 - Zakup pierwszego wyposażenia Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Nr 1 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach
Dodano: 2021-01-12 - Zakup pierwszego wyposażenia Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Nr 1 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach
Dodano: 2021-01-08 - Zakup pierwszego wyposażenia Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Nr 1 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach” - nagłośnienie
Dodano: 2020-11-25 - Dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku w ramach projektu "Bezpieczna przyszłość"
Dodano: 2020-10-27 - Dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku w ramach projektu "Bezpieczna przyszłość"
Dodano: 2020-10-14 - Zakup i dostawa środków ochrony osobistej oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie
Dodano: 2020-10-07 - Zakup i dostawa środków ochrony osobistej oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie
Dodano: 2020-09-23 - Zakup i dostawę środków ochrony indywidualnej oraz wyposażenia na rzecz zwalczania koronawirusa COVID-19 w ramach projektu pn. „Bezpieczna Przyszłość” współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 2.8 Rozwój Usług Społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na latach 2014 -2020
Dodano: 2020-09-22 - „Zakup i dostawa środków ochronnych, wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w Bejscach”
Dodano: 2020-09-22