Przetargi.pl
Dodatkowe doposażenie Placówek Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Raków

GMINA RAKÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 26-035 Raków, OGRODOWA 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA RAKÓW
    OGRODOWA 1
    26-035 Raków, woj. świętokrzyskie
    REGON: 291010642
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dodatkowe doposażenie Placówek Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Raków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1. Zakup i dostawa mebli do prowadzenia zajęć czytelniczo - literackich 1) Przedmiotem Części 1 postępowania jest zakup i dostawa nowych mebli w postaci półki/regału na książki niezbędnych do realizacji zajęć czytelniczo - literackich prowadzonych w ramach realizacji projektu w placówkach Wsparcia Dziennego z terenu Gminy Raków tj. w Rakowie, Ociesękach , Szumsku, Chańczy i Nowej Hucie. Zakres zakupu i dostawy obejmuje: a) Półka typu ,,drzewo” na książki – stan: nowy, kolor: sosna bądź podobny, głębokość: co najmniej 15 cm, szerokość: minimalnie 190 cm, maksymalnie 250 cm, wysokość: max. 210 cm, materiał: drewno, ilość 5 sztuk. 2) Wykonawca dostarczy niezbędne do prowadzenia zajęć meble we własnym zakresie i na własny koszt. Zamawiający nie zwraca kosztów dojazdu do wskazanej przez niego PWD. 3) W ramach wykonania przedmiotu niniejszej Części zamówienia wykonawca zapewnia złożenie mebli na miejscu tj. w PWD wskazanej przez Zmawiającego. 4) Wykonawca w ramach realizacji Części 1 niniejszego postępowania zapewnia, że dostarczone meble będące przedmiotem zamówienia są wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.Część 2. Zakup i dostawa materiałów do prowadzenia zajęć czytelniczo - literackich 1) Przedmiotem Części 2 postępowania jest zakup i dostawa nowych zestawów książek niezbędnych do realizacji zajęć czytelniczo - literackich prowadzonych w ramach realizacji projektu w placówkach Wsparcia Dziennego z terenu Gminy Raków tj. w Rakowie, Ociesękach , Szumsku, Chańczy i Nowej Hucie. Zakres zakupu i dostawy obejmuje: a) Zestawy książek: i) Lektury szkolne do klas 1 -8 szkoły podstawowej oraz 1-4 szkoły ponadpodstawowej,ii) Książki przygodowe dla dzieci w wieku 6-18 lat,iii) Książki fantastyczne dla dzieci w wieku 6-18 lat, iv) Encyklopedie,v) Komiksy dla dzieci w wieku 6-18,1 Wykonawca dostarczy niezbędne do prowadzenia asortyment we własnym zakresie i na własny koszt. Zamawiający nie zwraca kosztów dojazdu do wskazanej przez niego PWD. 2 Wykonawca w ramach realizacji Części 1 niniejszego postępowania zapewnia, że dostarczony asortyment będąc przedmiotem zamówienia jest wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.3 Szczegółowy wykaz lektur i książek stanowiących przedmiot niniejszej Części 2 postępowania, ujęty został w załączniku nr 8 do SWZ.Część 3. Zakup i dostawa materiałów do prowadzenia zajęć czytelniczo - literackich 1) Przedmiotem Części 3 postępowania jest zakup i dostawa dodatkowego nowego wyposażenia niezbędnego do wykonania zajęć prowadzonych w ramach realizacji projektu w placówkach Wsparcia Dziennego z terenu Gminy Raków tj. w Rakowie, Ociesękach , Szumsku, Chańczy i Nowej Hucie. Zakres zakupu i dostawy obejmuje: a) Płachta do zabawy z dziećmi – wykonanie: materiał atestowany, wzmacniany; rozmiar: minimum 5 m średnicy, uchwyty: co najmniej 24, kolorystyka: tęczowa, w zestawie pokrowiec, w ilości 5 sztuk;b) Statyw do flipchartu- typ powierzchni: niemagnetyczny; z regulacją wysokości; z podstawą wyposażoną w kółka do przemieszczania urządzenia; do rozmiaru tablicy minimalnie 70x100 cm; w ilości 5 sztuk.c) Blok do flipchartu – kolor biały; w rozmiarach minimalnie 65-100 cm; ilość kartek: co najmniej 50; 2) Wykonawca dostarczy niezbędne do prowadzenia asortyment we własnym zakresie i na własny koszt. Zamawiający nie zwraca kosztów dojazdu do wskazanej przez niego PWD. 3) Wykonawca w ramach realizacji Części 1 niniejszego postępowania zapewnia, że dostarczony asortyment będąc przedmiotem zamówienia jest wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach