Przetargi.pl
Zakup i dostawa środków ochrony osobistej oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 29-100 Włoszczowa, ul. Koniecpolska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 942 038, , fax. 413 942 039
  • Data zamieszczenia: 2020-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Koniecpolska 20
    29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 942 038, , fax. 413 942 039
    REGON: 29239839300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpswloszczowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa środków ochrony osobistej oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie oraz wyposażenia dla pracowników Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie. Zamówienie zostało podzielone na 9 zadań. Zadanie 1:1. Łóżko z materacem i stelażem – 6 szt. 2. Szafka nocna z szufladą i półką – 6 szt. 3. Lampka nocna – 6 szt. 4. Szafa ubraniowa – 3 szt. Zadanie 2: 1. Kołdra + poduszka komp. – 6 szt. 2. Komplety pościeli – 6 szt. 3. Ręcznik – 6 szt. Zadanie 3: 1. Komplet talerzy – 1 komplet 2. Komplet sztućcy - 1 komplet 3. Naczynia jednorazowe – 500 kompletów Zadanie 4: 1. Maszyna czyszcząca do powierzchni pomieszczeń i korytarzy – 3szt. 2. Zestaw do sprzątania – wózek – 3 szt. 3. Kosz na zużyte środki – 12 szt. Zadanie 5: 1. Lampy bakteriobójcze – 5 szt. 2. Lampy bakteriobójcze przepływowe - 5 szt. 3. Ozonatory z przedłużaczami – 3 szt. 4. Termometry elektroniczne – 15 szt. Zadanie 6: 1. Maseczki z filtrem wielorazowe – 300 szt. 2. Maseczki ochronne (jednorazowe)– 1500 szt. 3. Rękawice jednorazowe nitrylowe: S-100 op. (po100 szt.) M- 850 op. (po100 szt.) L- 850 op. (po100 szt.) 4. Ochraniacze na obuwie – 10 op. ( po 100 szt.) 5. Fartuchy jednorazowe ochronne – 500 szt. Zadanie 7: 1. Żele antybakteryjne do rąk – 250 op. (po 0,5 l) 2. Płyny do dezynfekcji rąk - 5l – 90 op. 0,5l – 100 op.3. Płyny do dezynfekcji powierzchni – 5l – 170 op. Zadanie 8: 1. Kombinezony ochronne jednorazowe – 100 szt. 2. Pościel jednorazowa (zestaw) – 300 szt. 3. Ręcznik kąpielowy jednorazowy – 240 szt. 4. Myjka jednorazowa - 2000 szt. Zadanie 9: 1. Materac – 70 szt. 2. Pokrowiec ochronny – 100 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt.9.3 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach