Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-012 Łódź, ul.Kilińskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6324034 , fax. 42 6324130
  • Data zamieszczenia: 2019-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
    ul.Kilińskiego 102
    90-012 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6324034, fax. 42 6324130
    REGON: 00434557500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiot zamówienia, szacunkowe ilości oraz wymagana wydajność wyszczególnione zostały w załączniku nr 2a do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia– „Pakiet asortymentowo-cenowy”. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia sukcesywnie, własnym transportem wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. Dostawy odbywać się będą w terminach uzgodnionych każdorazowo z Zamawiającym, na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego określającego asortyment oraz jego ilość. Zamówienie może być złożone telefonicznie, potwierdzone faksem lub e-mailem. Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-14.00. Wykonawca będzie dostarczać zamówione artykuły w terminie ………. dnia/dni, licząc od chwili otrzymania zamówienia, na adres wskazany przez Zamawiającego. Podany termin nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych (pod pojęciem dni robocze Zamawiający rozumie dni od pon. do pt. z wyjątkiem dni wolnych od pracy). Miejscem realizacji dostaw przedmiotu zamówienia będą niżej wymienione placówki: 1. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Kilińskiego 102/102a 2. Wydział Wspierania Pieczy Zastępczej, Łódź, ul. Piotrkowska149, 3. Zespół d/s Rehabilitacji Społecznej Osób Niepełnosprawnych, Łódź ul. Kilińskiego 102/102a, 4. I Wydział Pracy Środowiskowej, Łódź ul. Kutrzeby 16, 5. Punkt Pracy Socjalnej, Łódź ul. Limanowskiego 194/196, 6. Punkt Pracy Socjalnej, Łódź ul. Tokarzewskiego 53, 7. Punkt Pracy Socjalnej, Łódź ul. Marysińska 36, 8. Punkt Pracy Socjalnej, Łódź ul. Motylowa 4, 9. Punkt Pracy Socjalnej, Łódź ul. Rybna 18, 10. Punkt Pracy Socjalnej, Łódź ul. Perla 2, 11. Punkt Pracy Socjalnej, Łódź ul. Sprinterów 11, 12. Punkt Pracy Socjalnej, Łódź ul. Kasprzaka 27, 13. Punkt Pracy Socjalnej, Łódź ul. Karolewska 70/76, 14. Dom Dziennego Pobytu, Łódź ul. Rojna 52, 15. Dom Dziennego Pobytu, Łódź ul. Wrocławska 10, 16. Dom Dziennego Pobytu, Łódź ul. Organizacji WIN 37, 17. Dom Dziennego Pobytu, Łódź ul. Borowa 6, 18. Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych, Łódź ul. Rojna 18a, 19. Klub Integracji Społecznej, Łódź ul. Kutrzeby 16, 20. II Wydział Pracy Środowiskowej, Łódź ul. Grota -Roweckiego 30, 21. Punkt Pracy Socjalnej, Łódź ul. Elsnera 12, 22. Punkt Pracy Socjalnej, Łódź ul. Zbocze 2a, 23. Punkt Pracy Socjalnej, Łódź ul. Piłsudskiego 67, 24. Punkt Pracy Socjalnej, Łódź ul. Tramwajowa 21, 25. Punkt Pracy Socjalnej, Łódź ul. 10-go Lutego 7/9, 26. Punkt Pracy Socjalnej, Łódź ul. Piotrkowska 61, 27. Dom Dziennego Pobytu, Łódź Al. Kościuszki 29, 28. Dom Dziennego Pobytu, Łódź ul. Narutowicza 37, 29. Dom Dziennego Pobytu, Łódź ul. Piotrkowska 203/205, 30. Dom Dziennego Pobytu, Łódź ul. Jaracza 36, 31. Dom Dziennego Pobytu, Łódź ul. Ćwiklińskiej 18, 32. Dom Dziennego Pobytu, Łódź ul. Grota – Roweckiego 30, 33. Dom Dziennego Pobytu, Łódź ul. Smetany 4, 34. Dom Dziennego Pobytu, Łódź ul. Fabryczna 19, 35. Dom Dziennego Pobytu, Łódź ul. Zbocze 2a, 36. Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych, Łódź ul. Ćwiklińskiej 5a, 37. Klub Integracji Społecznej, Łódź ul. Księży Młyn 2, 38. III Wydział Pracy Środowiskowej, Łódź ul. Będzińska 5, 39. Punkt Pracy Socjalnej, Łódź ul. Będzińska 5, 40. Punkt Pracy Socjalnej, Łódź ul. Dąbrowskiego 33, 41. Punkt Pracy Socjalnej, Łódź ul. Senatorska 4, 42. Punkt Pracy Socjalnej, Łódź ul. Paderewskiego 47, 43. Punkt Pracy Socjalnej, Łódź ul. Rzgowska 170, 44. Punkt Pracy Socjalnej, Łódź ul. Kilińskiego 102/102a, 45. Dom Dziennego Pobytu, Łódź ul. Lelewela 17, 46. Dom Dziennego Pobytu, Łódź ul. Obywatelska 69, 47. Dom Dziennego Pobytu, Łódź ul. 1 Maja 24/26, 48. Dzienny Dom „Senior Wigor” w Łodzi ul. Senatorska 4, 49. Schronisko dla Bezdomnych Kobiet, Łódź ul. Gałczyńskiego 7, 50. Klub Integracji Społecznej, Łódź ul. Objazdowa 17, 51. Miejski Zespół Orzekania o Niepełnosprawności, Łódź ul. Lecznicza 6, 52. Punkt Pracy Socjalnej, Łódź ul. Sacharowa 21a.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w pkt. 6, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 7 stosuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach