Przetargi.pl
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych

Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, Kwiatowa 1a
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 741-49-00
  • Data zamieszczenia: 2024-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczyńskiego
    Kwiatowa 1a
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 44 741-49-00
    REGON: 590648439
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, o największej pojemności z występujących na rynku materiałów eksploatacyjnych niewadliwych, nieregenerowanych - tusze, tonery do urządzeń drukujących i kopiujących (drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek, faksów) dla Starostwa Powiatowego w Opocznie ul. Kwiatowa 1a. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:2.1. Przedmiot zamówienia: Pod pojęciem „materiał fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne wykonane z nowych elementów, wcześniej nie używane, bez elementów regenerowanych lub pochodzących z demontażu, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widoczną nazwą oraz symbolem produktu i terminem przydatności do użytku nie krótszym niż 12 miesięcy od daty dostawy, nr katalogowy lub listę modeli urządzeń, do których dany materiał jest przeznaczony, posiadające zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem/tuszem. 2.2. Pod pojęciem „materiał nieregenerowany” Zamawiający rozumie materiały do produkcji których nie użyto składników poprzednio eksploatowanych, uzupełnianych bądź przerabianych. Nie dopuszcza się materiałów eksploatacyjnych, w których obudowa, chip bądź jakikolwiek inny element był powtórnie wykorzystany w procesie produkcji materiału. 2.3. Pod pojęciem „zalecane przez producenta danego urządzenia” należy rozumieć te materiały eksploatacyjne (np. tusz, toner), które producent wskazuje na swojej stronie internetowej przy opisie urządzenia (drukarki itp.) bądź w instrukcji obsługi urządzenia.2.4. Pod pojęciem „materiał eksploatacyjny inny niż zalecany przez producenta danego urządzenia” Zamawiający rozumie produkt równoważny, o parametrach i standardach nie gorszych w stosunku do materiału zalecanego przez producenta danego urządzenia (m.in. pojemność tuszu/tonera, wydajność, jakość wydruku), w pełni kompatybilny z urządzeniem, do którego jest przeznaczony. W przypadku, gdy produkt zalecany przez producenta danego urządzenia posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie tuszu/tonera, produkt inny niż zalecany przez producenta danego urządzenia musi współpracować z oprogramowaniem danego urządzenia w zakresie identycznym jak produkt zalecany przez producenta.2.5. Za wadliwy produkt uznaje się w szczególności:1) produkt nie jest oryginalnie zapakowany i nosi ślady otwierania;2) produkt nie jest wykonany z nowych elementów, posiada ślady uszkodzenia lub wcześniejszego użytkowania; 3) produkt nie posiada zabezpieczeń szczelności zbiorników z tonerem/tuszem;4) wysypany lub wysypujący się tusz/toner, pobrudzone elementy obudowy lub części mechaniczne oferowanego produktu; 5) wszelkie pojawiające się na urządzeniu lub pulpicie roboczym stanowiska pracy informacje o braku możliwości użycia zastosowanego tonera/tuszu powodujące niemożność skorzystania z funkcji drukowania lub kopiowania;6) po zainstalowaniu produktu w sprzęcie, na monitorze oraz panelu kontrolnym sprzętu pojawiają się negatywne komunikaty uniemożliwiające użycie tuszu/ tonera i poprawną pracę urządzenia;7) produkt brudzi papier po jego zainstalowaniu w urządzeniu oraz części użyte do jego produkcji noszą ślady użytkowania. 2.6. Urządzenia do których przeznaczone zostaną materiały eksploatacyjne stanowiące przedmiot zamówienia zostały określone w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ.2.7. Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na dostarczane materiały eksploatacyjne, liczonej od dnia dostawy.2.8. Koszty transportu i opakowania przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca.2.9. Wykonawca:1) bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu Zamawiającego spowodowane dostarczeniem wadliwych materiałów eksploatacyjnych; 2) zobowiązuje się, że w przypadku, gdy sprzęt ulegnie uszkodzeniu (drukarka, kserokopiarka, urządzenie wielofunkcyjne), a uszkodzenie nastąpiło w wyniku stosowania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę, do pokrycia kosztów dostawy i naprawy urządzenia, a w przypadku takiej konieczności - także zwrotu kosztów zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy. Za uszkodzenie uważa się również zanieczyszczenie sprzętu powodujące konieczność czyszczenia, konserwacji wszelkich części i mechanizmów urządzenia; Za podstawę żądania przez Zamawiającego pokrycia kosztów dostawy i naprawy urządzenia przez Wykonawcę, uważa się pisemną opinię serwisu producenta danego urządzenia;3) zobowiązuje się, że w przypadku, gdy czas naprawy uszkodzonego sprzętu Zamawiającego, w wyniku zastosowania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę, przekroczy 48 godzin od momentu zgłoszenia, do nieodpłatnego dostarczenia na czas naprawy innego, o takich samych lub wyższych parametrach i funkcjonalności sprzętu gotowego do pracy (wraz z materiałami eksploatacyjnymi).2.10. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od wymagań producenta sprzętu lub jeżeli Zamawiający stwierdzi, iż przedmiot zamówienia jest wadliwy, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (e-mailem). W przypadku stwierdzenia wad produktu wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt Wykonawcy.Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pozostałe informacje, które nie znalazły się w ogłoszeniu o zamówieniu znajdują się w SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach