"Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 99-300 Kutno, Kościuszki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48(24)3880202, , fax. +48(24)3880201
- Data zamieszczenia: 2019-02-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z o.o.
Kościuszki 52
99-300 Kutno, woj. łódzkie
tel. +48(24)3880202, , fax. +48(24)3880201
REGON: 10097478500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów opatrunkowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: opasek dzianych i elastycznych, opasek gipsowych i podgipsowych, plastrów, kompresów gazowych jałowych i niejałowych, tupferów i setonów z gazy 17-nitkowej, kompresów włókninowych, gazy i serwet operacyjnych, opatrunków chłonnych, opatrunków z gazy bawełnianej, opatrunków z wcięciem do mocowania kaniul, opatrunków z wkładem chłonnym z przecięciem i otworem do mocowania drenów, chusteczek dezynfekcyjnych, opatrunków specjalistycznych, jałowych opatrunków samoprzylepnych z hydrofobowej włókniny, ligniny, gazy hemostatycznej, gąbek hemostatycznych, opatrunków ze srebrem, opatrunków z folii poliuretanowej, opatrunków hydrokoloidowych i hydrowłóknistych dla Kutnowskiego Szpitala Samorządowego Sp. z o.o. w Kutnie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium dla całości zamówienia wynosi: 6 930 PLN (słownie: sześć tysięcy dziewięćset trzydzieści złotych). Wadia cząstkowe wynoszą odpowiednio: Pakiet nr 1 - 409 PLN Pakiet nr 2 - 832 PLN Pakiet nr 3 - 235 PLN Pakiet nr 4 - 263 PLN Pakiet nr 5 - 884 PLN Pakiet nr 6 - 390 PLN Pakiet nr 7 - 138 PLN Pakiet nr 8 - 593 PLN Pakiet nr 9 - 49 PLN Pakiet nr 10 - 108 PLN Pakiet nr 11 - 576 PLN Pakiet nr 12 - 397 PLN Pakiet nr 13 - 227 PLN Pakiet nr 14 - 174 PLN Pakiet nr 15 - 45 PLN Pakiet nr 16 - 131 PLN Pakiet nr 17 - 45 PLN Pakiet nr 18 - 963 PLN Pakiet nr 19 –110 PLN Pakiet nr 20- 265 PLN Pakiet nr 21 - 99 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do podpisania (złożenia) oferty, jeżeli osobą podpisującą (składającą) ofertę nie jest osoba upoważniona do tej czynności na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej lub innego dokumentu równoważnego z wyżej wymienionymi. 2.Kserokopia dowodu wpłacenia / wniesienia wadium. 3.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów (Załącznik nr 3 do SIWZ). 4.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie wg wzoru – Załącznik nr 3 do SIWZ - dotyczące podwykonawców. 5.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie wg wzoru – Załącznik nr 3 do SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.Oświadczenie, zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp – Załącznik nr 4 do SIWZ 7.Oświadczenie o terminie płatności – Załącznik nr 5 do SIWZ. 8.Oświadczenie dotyczące pozyskania przez Wykonawcę danych osobowych od osób trzecich w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu - Załącznik Nr 8 do SIWZ. 9.Do oceny jakości oferowanych materiałów opatrunkowych, wymagane jest, aby Wykonawcy dostarczyli wraz z ofertą ich próbki w ilości: 1)Dla Pakietów Nr 1 - 2 szt. z każdej pozycji 2)Dla Pakietu Nr 2 - 4 szt. z każdej pozycj 3)Dla Pakietu Nr: 3 - 5 szt. z każdej pozycji 4)Dla Pakietu Nr 4 - 1 op. z każdej pozycji 5)Dla Pakietu Nr 5 - 1 op. z każdej pozycji 6)Dla Pakietu Nr 6 /poz. 1,2,4,5/ - 1 op. z każdej pozycji /poz. 3/ - 200 g 7)Dla Pakietu Nr 7 - 5 szt. z każdej pozycji 8)Dla Pakietu Nr 8 /poz1/ - 5 metrów /poz.2/ - 5 szt. 9)Dla Pakietu Nr 9 - 5 szt. z każdej pozycji 10)Dla Pakietu Nr 10 - 3 szt. z każdej pozycji 11)Dla Pakietu Nr 11 - 5 op. 12)Dla Pakietu Nr 12 - 1 szt. z każdej pozycji 13)Dla Pakietu Nr 13 - 1 szt. z każdej pozycji 14)Dla Pakietu Nr 14 - 1 kg. 15)Dla Pakietu Nr 15 - 1 szt. 16)Dla Pakietu Nr 16 - 1 szt. z każdej pozycji 17)Dla Pakietu Nr 17 - 1 szt. 18)Dla Pakietu Nr 18 - 1 szt. z każdej pozycji 19)Dla Pakietu Nr 19 - 2 szt. z każdej pozycji 20) Dla Pakietu Nr 20 /poz. 1/ - 5 szt. /poz. 2/ - 3 szt. 21) Dla Pakietu Nr 21 - 1 szt.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do automatycznego wstrzykiwacza MAX firmy Ulrich
Dodano: 2024-04-03 - 43/TP/ZP/D/2024 Dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby Poradni Stomatologicznych dla USK im. WAM - CSW w Łodzi.
Dodano: 2024-03-01 - Sprzedaż i dostawa wkładów do wstrzykiwacza Guebert OpiVantage oraz innych zużywalnych materiałów.
Dodano: 2024-02-15 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do automatycznego wstrzykiwacza MAX firmy Ulrich
Dodano: 2024-01-17 - Dostawa wyrobów z włókniny i folii chirurgicznych w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie znak sprawy 14/2023
Dodano: 2023-08-21 - Sukcesywne dostawy osłon jednorazowych na osprzęt bloku operacyjnego
Dodano: 2023-08-18 - Dostawa wyrobu medycznego – implantu ortopedycznego 3D dla Oddziału Chirurgii Urazowo – Ortopedycznej i Nowotworów Narządu Ruchu WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
Dodano: 2023-07-13 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. E. Biernackiego w Opocznie
Dodano: 2023-07-05 - Dostawy wyrobów medycznych
Dodano: 2023-03-06 - Dostawa włókien laserowych
Dodano: 2023-03-01