Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg
- Adres: 59-150 Grębocice, ul. Kościelna
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76 83 58 714 , fax. 76 83 58 714
- Data zamieszczenia: 2019-03-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
ul. Kościelna 34
59-150 Grębocice, woj. dolnośląskie
tel. 76 83 58 714, fax. 76 83 58 714
REGON: 39104868200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgkgrebocice.bipfirma.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Docieplenie budynku usługowo – mieszkalnego w m. Grębocice, ul. Zielona 3, etap II – docieplenie budynku oraz wymiana drzwi i okien - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Docieplenie budynku usługowo – mieszkalnego w m. Grębocice, ul. Zielona 3, etap II – docieplenie budynku oraz wymiana drzwi i okien.” 3.2. Na zakres robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia składa się w szczególności: - Docieplenie ścian już docieplonych; - Wymiana okien; - Remont balkonów; Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa: -Załącznik nr 3 do SIWZ – projekt umowy, -Załącznik nr 9 do SIWZ – przedmiar robót, -Załącznik nr 10 do SIWZ – PB + PW, -Załącznik nr 11 do SIWZ – specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót -Załącznik nr 12 do SIWZ – rysunki zamienne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 17 000,00 zł (Słownie: siedemnaście tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu z uwagi na brak regulacji nakazujących ich posiadanie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a)wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; b)oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; -W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. c)zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 5.3.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu; d)w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo; e)pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; f)Dokumenty, z których wynika prawo podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisnia innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2017.570 t.j.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; g)dowód wpłaty wadium lub oryginał gwarancji / poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż w pieniądzu, h) kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usunięcie źródeł zawilgocenia murów poprzez naprawę elewacji budynku (DWOMP Oddział w Jeleniej Górze)
Dodano: 2024-04-25 - Modernizacja budynku wraz z otoczeniem Przedszkola Publicznego w Obornikach Śląskich.
Dodano: 2024-04-25 - Usunięcie źródeł zawilgocenia murów poprzez naprawę elewacji budynku (DWOMP Oddział w Jeleniej Górze)
Dodano: 2024-04-08 - Modernizacja budynku wraz z otoczeniem Przedszkola Publicznego w Obornikach Śląskich.
Dodano: 2024-01-31 - Modernizacja budynku wraz z otoczeniem Przedszkola Publicznego w Obornikach Śląskich.
Dodano: 2024-01-15 - Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu – 2 ZADANIA
Dodano: 2023-11-30 - Przebudowa budynku C w ZSP Syców wraz z wykonaniem wentylacji mechanicznej
Dodano: 2023-11-13 - Roboty budowlane związane z przebudową łazienek znajdujących się w budynku biura Nadleśnictwa Oława, Bystrzyca, ul. Lipowa 8.
Dodano: 2023-10-11 - Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu – 2 ZADANIA.
Dodano: 2023-08-09 - Aranżacja wnętrz budynku biurowego B1 w siedzibie Nadleśnictwa Lwówek Śląski, nr inw. 132/155
Dodano: 2023-08-03