Przetargi.pl
CZĘŚĆ I: „Remont kominów na budynku zaplecza Stadionu Miejskiego OSiR przy ul. Żwirki 6 w Piotrkowie Trybunalskim”,CZĘŚĆ II: „Remont pokrycia dachowego Centrum Rekreacyjnego OSiR przy ul. Belzackiej 108/110 w Piotrkowie Trybunalskim”,CZĘŚĆ III: „Remont pomieszczeń Kortów Tenisowych OSiR/Lodowiska Miejskiego OSiR przy ul. Żeromskiego 22 w Piotrkowie Trybunalskim”CZĘŚĆ IV: „Roboty remontowe w pomieszczeniach Hali „Relax” OSiR przy Al. 3 Maja 6B w Piotrkowie Trybunalskim”.

Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, 3 Maja
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 7326569, 7326651, , fax. 44 732 65 69 wew. 122
  • Data zamieszczenia: 2018-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji
    3 Maja 6B
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 44 7326569, 7326651, , fax. 44 732 65 69 wew. 122
    REGON: 001307723
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osirpiotrkow.wikom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    CZĘŚĆ I: „Remont kominów na budynku zaplecza Stadionu Miejskiego OSiR przy ul. Żwirki 6 w Piotrkowie Trybunalskim”,CZĘŚĆ II: „Remont pokrycia dachowego Centrum Rekreacyjnego OSiR przy ul. Belzackiej 108/110 w Piotrkowie Trybunalskim”,CZĘŚĆ III: „Remont pomieszczeń Kortów Tenisowych OSiR/Lodowiska Miejskiego OSiR przy ul. Żeromskiego 22 w Piotrkowie Trybunalskim”CZĘŚĆ IV: „Roboty remontowe w pomieszczeniach Hali „Relax” OSiR przy Al. 3 Maja 6B w Piotrkowie Trybunalskim”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I: Przedmiot zamówienia obejmuje następujące rodzaje robót budowlanych: • Rozbiórka kominów z cegły ceramicznej, • Murowanie kominów z cegły ceramicznej, • Roboty tynkarskie, • Malowanie kominów, • Roboty porządkowe i wywóz odpadów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 12 a do SIWZ. CZĘŚĆ II: Przedmiot zamówienia obejmuje następujące rodzaje robót budowlanych: • Rozebranie części pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej, • Rozebranie obróbek blacharskich na dachu, • Pokrycie papą termozgrzewalną, • Rozebranie murka wyłazu dachowego, • Montaż gotowego wyłazu dachowego, • Roboty porządkowe, • Wywóz i utylizacja odpadów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 12 b do SIWZ. CZĘŚĆ III: Przedmiot zamówienia obejmuje następujące rodzaje robót budowlanych: • Zeskrobanie i zmycie starej farby, • Gruntowanie powierzchni ścian i sufitów, • Naprawa rys i pęknięć w budynku, • Malowanie ścian farbami emulsyjnymi, • Malowanie sufitów farbami emulsyjnymi, • Roboty przygotowawcze, porządkowe i wywóz odpadów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 12 c do SIWZ. CZĘŚĆ IV: Przedmiot zamówienia obejmuje następujące rodzaje robót budowlanych: • Rozebranie okładziny ściennej i podłogowej z płytek ceramicznych, • Demontaż urządzeń sanitarnych, • Wymiana instalacji elektrycznej, • Wymiana drzwi wraz z ościeżnicami, • Ułożenie nowych płytek ceramicznych i terakotowych, • Zabudowy z płyt gipsowo-kartonowych, • Montaż ścianek systemowych do WC, • Biały montaż, • Malowanie, • Wymiana grzejników łazienkowych • Wykonanie gładzi gipsowych, • Wymiana kratek wentylacyjnych, • Montaż luster w łazienkach, • Przeróbki instalacji wod-kan. • Wymiana oświetlenia, • Roboty związane z przygotowaniem pomieszczeń do wykonania remonty (zabezpieczenie podłóg, drzwi i okien folią, przenoszenie mebli). • Roboty porządkowe, • Wywóz i utylizacja odpadów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 12 d do SIWZ. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności wykonywane na rzecz wykonawca jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności: CZĘŚĆ I: murarskie CZĘŚĆ II: dekarskie CZĘŚĆ III: malarskie CZĘŚĆ IV: malarskie, hydrauliczne i glazurnicze. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) osoby zaangażowane do wykonania robót będą nosiły na terenie budowy oznaczenia identyfikujące podmioty, które je zatrudniły oraz posiadały dokumenty pozwalające na ich identyfikację 2) wykonawca ma obowiązek przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego poniżej wskazane dowody: - listę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zaangażowanych do wykonywania ww. czynności na terenie budowy – przed ich przystąpieniem do tych czynności. Lista/y osób powinna zawierać w szczególności: dokładne określenie wykonawcy/podwykonawcy, datę złożenia, czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imiona i nazwiska tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; - umowy o pracę pracowników wskazanych na ww. listach – do wglądu na wezwanie inspektora nadzoru inwestorskiego. Umowa/y powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia osób na umowę o pracę: W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu – za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości 5 000,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach