Przetargi.pl
Budowa targowiska wraz z przebudową budynku szkoły i zmianą sposobu użytkowania części budynku na cele promocji lokalnych produktów i zmianą sposobu użytkowania boiska szkolnego na targowisko w miejscowości Boniewo.

Gmina Fajsławice ogłasza przetarg

  • Adres: 21060 Fajsławice, Fajsławice
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 853 002 , fax. 815 853 002
  • Data zamieszczenia: 2018-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Fajsławice
    Fajsławice 107
    21060 Fajsławice, woj. lubelskie
    tel. 815 853 002, fax. 815 853 002
    REGON: 53242900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugfajslawice.bip.e-zeto.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa targowiska wraz z przebudową budynku szkoły i zmianą sposobu użytkowania części budynku na cele promocji lokalnych produktów i zmianą sposobu użytkowania boiska szkolnego na targowisko w miejscowości Boniewo.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa targowiska wraz z przebudową budynku szkoły i zmianą sposobu użytkowania części budynku na cele promocji lokalnych produktów i zmianą sposobu użytkowania boiska szkolnego na targowisko w miejscowości Boniewo. Budynek posiada dwie kondygnację z częściowym podpiwniczeniem w którym usytuowana jest kotłownia z kotłem na paliwo stale. Wykonany jest w technologii tradycyjnej – murowanej na ławach fundamentowych. Jego stan techniczny ocenia się jako dobry i nadający się do przebudowy. Parametry techniczne budynku: - powierzchnia zabudowy budynku - 564,00 m2 - powierzchnia ogólna - 287,25 m2 - powierzchnia użytkowa - 237,29 m2 - kubatura - 885,00 m2 - powierzchnia tarasu budynku (płytki betonowe) - 45,50 m2 Zakres planowanych prac: - wykonanie do budynku dobudowy tarasu niezadaszonego, - wymiana częściowa stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie ścianek działowych w pomieszczeniu na sanitariaty, - budowa węzłów sanitarnych, - wykonanie podłóg, obłożenie schodów wewnętrznych płytkami ceramicznymi, - wykonanie docieplenia budynku styropianem, - wykonanie opasek odwadniających przy budynku, podjazdów, parkingów i dróg wewnętrznych, - wykonanie placu targowego wraz z budową 7 wiat targowych i 5 domków handlowych, - budowa oświetlenia placów oraz studzienki odwadniającej. W wyniku realizacji inwestycji powstanie Centrum promocji produktu lokalnego - Targowisko gminne w Fajsławicach pod nazwą „Mój Rynek”, służące promocji lokalnych produktów. Powierzchnia handlowa targowiska wynosić będzie – 890m2, z czego 454,08 m2 to stoiska zadaszone. Zaplanowano budowę 7 wiat o wymiarach 11,04m x 5,52m oraz 5 drewnianych domków handlowych o wym. 2,0m x 3,0 m. Parametry techniczne elementów targowiska: - powierzchnia zabudowy wiat targowych – 7 szt., 7 x 60,94m2 = 426,58m2 - powierzchnia zabudowy domków handlowych – 5 szt., 5 x 5,5 m = 27,50m2 - powierzchnia targowa placu (płytki betonowe) - 890,00m2 - powierzchnia manewrowa (płyty typu JOMB) - 435,00m2 - dojścia, dojazdy, parkingi, utwardzenia (płytki betonowe) -1711,00m2. 2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: bezpośrednie wykonywanie robót budowanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji projektowej (wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty na budowie, za wyjątkiem kierownika budowy i kierowników robót). Dokumentowanie zatrudnienia będzie polegało na: 1) na etapie składania ofert – wykonawca składa oświadczenie, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. 2) po zawarciu umowy, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia – wykonawca, w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy, będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie tych osób, w postaci ich oświadczeń, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 3) na etapie realizacji umowy – wykonawca, na każde pisemne wezwanie zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych będzie składał zamawiającemu raport na temat stanu i sposobu zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 10 oraz dołączy do niego oświadczenia tych pracowników, potwierdzające ich zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. W przypadku nieprzedstawienia w terminie tych informacji i dokumentów, wykonawca zapłaci zamawiającemu każdorazowo karę w wysokości 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wymienionych osób, wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w kwocie 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) za każdą osobę zatrudnioną na podstawie innego stosunku prawnego niż umowa o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I zamówienia: 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). Część II zamówienia: 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Krasnymstawie Oddział w Fajsławicach nr 52 8200 1034 2004 3400 0299 0014, z dopiskiem na przelewie „Wadium w postępowaniu na Budowę targowiska wraz z przebudową budynku szkoły i zmianą sposobu użytkowania części budynku na cele promocji lokalnych produktów i zmianą sposobu użytkowania boiska szkolnego na targowisko w miejscowości Boniewo. Część ………. ”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (przed upływem dnia i godziny wyznaczonych jako termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie wpłaty wadium został dołączony do oferty, 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie w kasie zamawiającego, mieszczącej się na parterze budynku Urzędu Gminy Fajsławice, a jego kopia została dołączona do oferty. 6. Z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do zapłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oświadczenie stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach