Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Osiedlu Dąbrowa w Pabianicach w Aglomeracji Łódź - Zadanie 6 – budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach: Ornej, PCK i Rycerskiej w Pabianicach – w systemie zaprojektuj i wybuduj

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 95200 Pabianice, ul. Warzywna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422 259 171 , fax. 422 259 171
  • Data zamieszczenia: 2018-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
    ul. Warzywna 3
    95200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 422 259 171, fax. 422 259 171
    REGON: 10020366800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wortal.zwik.pabianice.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Osiedlu Dąbrowa w Pabianicach w Aglomeracji Łódź - Zadanie 6 – budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach: Ornej, PCK i Rycerskiej w Pabianicach – w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach: Ornej, PCK i Rycerskiej w Pabianicach w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. 2. Elementami składowymi są: a) Wykonanie kompletnej dokumentacji budowlano-wykonawczej budowy kanalizacji sanitarnej, wraz z odejściami do posesji, w ulicach: Ornej, PCK i Rycerskiej, w oparciu o zapisy Programu Funkcjonalno-Użytkowego; Zamawiający wymaga, aby dla każdej ulicy została wykonana odrębna dokumentacja budowlano-wykonawcza i nie dopuszcza łączenia dokumentacji w jedno wspólne opracowanie, dla całego zakresu rzeczowego. b) Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Ornej, polegającą na budowie kanału grawitacyjnego sanitarnego z rur PVC, DN200 o długości ok. 534 m, odejść bocznych w kierunku posesji z rur PVC, DN160 – o długości ok. 169 m, studni rewizyjnych betonowych Ø1200 – 12 sztuk. Zakres rzeczowy określono na podstawie „Koncepcji budowy kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami w ulicy Ornej.” – stanowiącej załącznik nr 5.1 do Programu Funkcjonalno-Użytkowego. c) Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy PCK, polegającą na budowie kanału grawitacyjnego sanitarnego z rur PVC, DN 400 o długości ok. 88 m, PVC, DN200 o długości ok. 448 m, odejść bocznych w kierunku posesji z rur PVC, DN160 – o długości ok. 153 m, studni rewizyjnych betonowych Ø1200 – 12 sztuk. Zakres rzeczowy określono na podstawie „Koncepcji budowy kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami w ulicy PCK.” – stanowiącej załącznik nr 5.2 do Programu Funkcjonalno-Użytkowego. d) Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Rycerskiej, polegającą na budowie kanału grawitacyjnego sanitarnego z rur PE HD 100-RC, DN 200, o długości ok. 80 m, z rur PVC, DN200 o długości ok. 238 m, odejść bocznych w kierunku posesji z rur PVC, DN160 – o długości ok. 76 m, studni rewizyjnych betonowych Ø1200 – 6 sztuk i studni rewizyjnych z tworzyw sztucznych Ø 600 – 1 sztuka. Zakres rzeczowy określono na podstawie „Koncepcji budowy kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami w ulicy Rycerskiej.” – stanowiącej załącznik nr 5.3 do Programu Funkcjonalno-Użytkowego. 3. Po opracowaniu dokumentacji budowlano-wykonawczej i zatwierdzeniu jej przez Zamawiającego, Wykonawca złoży w Wydziale Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Pabianicach, w oparciu o otrzymane pełnomocnictwo, zgłoszenia wykonania robót budowlanych, osobno dla każdej z ulic objętych zakresem rzeczowym zadania inwestycyjnego. 4. Przewidywany okres realizacji zamówienia – do 438 dni od daty podpisania umowy. Jednocześnie Zamawiający wprowadza następujące zastrzeżenia: a) Realizacja zamówienia będzie następowała etapami w oczekiwanym przez Zamawiającego maksymalnym terminie. W celu sprawnej realizacji wprowadza się podział na etapy: etap 1 – sporządzenie kompletnej dokumentacji budowlano-wykonawczej wraz ze złożeniem w Wydziale Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Pabianicach zgłoszeń wykonania robót budowlanych dla każdej z ulic objętych zakresem rzeczowym – do 30 listopada 2018 r., etap 2 - budowa kanalizacji sanitarnej wraz z odejściami do posesji w ul. Orna, etap 3 - budowa kanalizacji sanitarnej wraz z odejściami do posesji w ul. PCK, etap 4 - budowa kanalizacji sanitarnej wraz z odejściami do posesji w ul. Rycerskiej, b) Etapy 2, 3 i 4 Wykonawca zrealizuje w ciągu maksymalnie 240 dni, rozpoczynając roboty budowlane od 1 marca 2019 r. 5. Odbiór wykonanych robót – odbiór techniczny odcinków robót będzie następował po ukończeniu każdego etapu budowy kanalizacji sanitarnej. 6. Wykonawca będzie uprawniony do wystawienia faktur: a) dla etapu 1 – po przekazaniu Zamawiającemu zgłoszeń wykonania robót budowlanych, dla każdej z ulic, przyjętych bez uwag i sprzeciwu przez Wydział Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Pabianicach. b) dla etapów 2, 3 i 4 – po odbiorze wykonanych robót, na podstawie protokołu odbioru. 7. Wykonawca będzie odpowiedzialny za przygotowanie i uzgodnienie z zarządcą drogi - Zarządem Dróg Miejskich w Pabianicach, projektu organizacji ruchu oraz zapewnienie czasowych dojazdów do posesji. 8. Opłaty za zajęcie pasa drogowego ponosi Zamawiający, za okres wynikający z Harmonogramu Robót zaakceptowanego przez Zamawiającego, lecz nie więcej niż 20 000 zł dla całego zakresu rzeczowego. Opłaty za zajęcie pasa wynikające z przekroczenia w/w kwoty ponosi Wykonawca, na podstawie not obciążeniowych wystawionych przez Zamawiającego. Opłaty administracyjne za umieszczenie urządzeń w pasie drogowym zostaną pokryte przez Zamawiającego. 9. Jeżeli Zespół Uzgodnień Dokumentacji Projektowych w toku uzgadniania Projektu Budowlanego stwierdzi, że konieczne jest prowadzenie nadzoru archeologicznego w ramach przedmiotowej inwestycji, Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia nadzoru archeologicznego nad wszelkimi pracami ziemnymi; b) uzyskania niezbędnych w tym zakresie pozwoleń; c) dołączenia do dokumentacji powykonawczej raportu z nadzoru archeologicznego. Koszty nadzoru archeologicznego należy uwzględnić w cenie oferty. 10. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert. Maksymalną ilość punktów otrzyma oferta, w której Wykonawca maksymalnie wydłuży okres gwarancji o 24 miesiące. Z tytułu zaproponowania większego okresu wydłużenia, Wykonawca otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium. 11. Przedmiotowe postępowanie stanowi element realizowanego przez Zamawiającego projektu pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w osiedlu Dąbrowa w Pabianicach w aglomeracji Łódź” dofinansowanego ze środków UE w ramach POIiŚ 2014-2020, Priorytet: II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, Działanie 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach. 12. Kody CPV: a) Główny - 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane. b) Dodatkowe: 71.32.00.00-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.80.00-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 45.33.23.00-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 4. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac. Wykonawca dokonuje stosownego zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób postronnych (trzecich).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu w wysokości 15.000,00 zł (słownie; piętnaście tysięcy złotych) na zasadach określonych w art. 45 i art. 46 ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ, 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VII 7.1. - 7.4. SIWZ z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 3) wykaz określający zakres podwykonawstwa z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ – jeżeli ma zastosowanie, 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 6.5.1) SIWZ z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ – jeżeli ma zastosowanie, 5) oświadczenie w sprawie zatrudnienia z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ. 6) formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 9a do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach