Przetargi.pl
Budowa ścieżki rowerowej "Błonie" odcinek od ul. Bocianiej do ul. Rybiej w Krasnymstawie - budżet obywatelski

Miasto Krasnystaw ogłasza przetarg

  • Adres: 22300 Krasnystaw, Plac 3 Maja
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 762 157 , fax. 825 762 377
  • Data zamieszczenia: 2018-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Krasnystaw
    Plac 3 Maja 29
    22300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 825 762 157, fax. 825 762 377
    REGON: 11019791900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżki rowerowej "Błonie" odcinek od ul. Bocianiej do ul. Rybiej w Krasnymstawie - budżet obywatelski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę ciągu pieszo - rowerowego od ul. Bocianiej do ul. Rybiej, w granicy działki ozn. nr ewid. 97/2, odcinek A -A od km 0 + 000 do km 0 + 085,44 oraz odcinek A-B od km 0 + 000 do km 0 + 125,56 w za-kresie między innymi: roboty ziemne, koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, nawierzchnia gruntowa ulepszona, betonowe obrzeża chodnikowe, warstwa odsączająca z piasku, zabezpieczenie istniejących sieci infrastruktury technicznej; montaż znaków drogowych C13-C16 we wskazanym miejscu oraz pełną obsługę geodezyjną z wykonaniem geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej przyjętej do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. 2. Parametry projektowanego ciągu pieszo – rowerowego: 1) Parametry techniczne:  długość odcinka A -A - 85,44 m, szerokość ciągu zmienna od 2,5 do 4,0 m,  długość odcinka A-B - 125,56 m, szerokość ciągu 5,0 m; 2) Konstrukcja nawierzchni:  nawierzchnia grysowa: grys frakcja 4-8 mm, grubość 5cm,  nawierzchnia gruntowa: piasek gliniasty, grubość 15 cm,  podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcja 5 - 16 mm, grubość 15 cm,  geowłóknina separacyjno – filtracyjna,  warstwa odsączająca z piasku, grubość 15 cm; 3) Obrzeża:  obrzeża betonowe 30 x 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej posadowione na ławie betonowej C 12/15 z oporem; 3. Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w: 1) Projekcie budowlano – wykonawczym, Ścieżki Pieszo Rowerowe – Etap I, w ramach inwestycji pn.: Zagospodarowanie Starorzecza Rzeki Wieprz „Wieprzysko” przy ul. Kościuszki działka nr 97/2, obręb 0001 – Krasnystaw Miasto; 2) Szczegółowej Specyfikacji Technicznej określającej wykonanie i odbiór robót budowlanych; 3) Warunkach technicznych i uzgodnieniach wydanych przez właścicieli sieci zlokalizowanych w rejonie inwestycji; 4) Decyzji Starosty Krasnostawskiego nr AB.6740.311.2018 z dnia 31.07.2018 r. ws zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę dla inwestycji pn.: „Zagospodarowanie Starorzecza Rzeki Wieprz „Wieprzysko” przy ulicy Kościuszki, działka nr ewid. 97/2, Ścieżki pieszo – rowerowe I etap – jednostka ewidencyjna 060601_1 Krasnystaw, obręb ewidencyjny 0001 Krasny-staw Miasto; 5) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; UWAGA !! Załączone do niniejszej specyfikacji przedmiary robót należy traktować jako materiały pomocnicze, które nie stanowią podstawy do pełnej wyceny przedmiotu zamówienia. 4. Przedmiot umowy należy wykonać przy zapewnieniu dojazdów do poszczególnych posesji sąsiadujących z terenem budowy oraz ze szczególną dbałością o istniejące drogi w rejonie robót; 5. Trasę przejazdu pojazdów w celu przewozu materiałów należy uzgodnić z odpowiednimi zarządcami terenu dróg przed rozpoczęciem robót;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4 000 złotych (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium w formie pieniężnej winno być wpłacone na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Krasnymstawie 61 8200 0008 2001 0000 0417 0004 i wniesione z takim wyprzedzeniem, aby zostało zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed terminem złożenia ofert. 4. Wadium w formie niepieniężnej winno zawierać w swojej treści odniesienie do wszystkich wymienionych w art. 46 ustawy okoliczności, których wystąpienie spowoduje jego bezwarunkowe zajęcie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. VI. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wypełnia oświadczenie, o którym mowa w pkt VI. 1. w zakresie dotyczącym podwykonawców. 3.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt VI. 1 dotyczące tych podmiotów. 4.Inne wymagane przez Zamawiającego dokumenty/oświadczenia: 4.1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 4.2. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 4.3. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 ustawy. 4.4.Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach