Przetargi.pl
Przebudowa dróg na terenie Gminy Serokomla

GMINA SEROKOMLA ogłasza przetarg

  • Adres: 21-413 Serokomla, ul. Warszawska 21
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SEROKOMLA
    ul. Warszawska 21
    21-413 Serokomla, woj. lubelskie
    REGON: 711582470
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugserokomla.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg na terenie Gminy Serokomla
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje:Przebudowa drogi wewnętrznej (ul. Gumiennej) na działce nr 1250 od km 0+000,00 do km 0+447,50 w miejscowości SerokomlaZakres inwestycji dla drogi wewnętrznej (ul. Gumiennej) na działce nr 1250 od km 0+000,00 do km 0+447,50 obejmuje m.in.:‒ Wykonanie nawierzchni jezdni asfaltowej szerokości 5,0m na całym odcinku objętym opracowaniem poprzez wykonanie:- warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr.3cm w km 0+000,00 do km 0+447,50;- warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 75 kg/m2 (o gr. 3 cm) od km 0+000,00 do km 0+447,50;‒ Wykonanie koryta pod poszerzenie drogi wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża jednostronnie o szerokości łącznej 0,70 m od km 0+000,00 do km 0+447,50‒ Wykonanie podbudowy dolnej na poszerzeniu z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/63 mm grubości 15 cm i szerokości łącznej 0,70 m od km 0+000,0 do km 0+447,50;‒ Wykonanie warstwy górnej podbudowy na poszerzeniu z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm gr 10 cm na szer. 0,60 m od km 0+000,00 do km 0+447,50;‒ Wykonanie obustronnego pobocza z kruszywa łamanego dolomitowego 0/31,5 mm o szer. 0,75 m od km 0+000,00 do km 0+447,50;‒ Wykonanie regulacji wysokościowej urządzeń infrastruktury podziemnej;‒ Wykonanie nowego oraz wymiana istniejącego oznakowania pionowego.Przedmiot zamówienia obejmuje:Przebudowa drogi gminnej Nr 102723L w miejscowości Ernestynów od km 0+000,00 do km 0+808,00Zakres inwestycji dla drogi gminnej Nr 102723L w miejscowości Ernestynów odkm 0+000,00 do km 0+808,00 obejmuje m.in.:‒ Wykonanie nawierzchni jezdni asfaltowej szerokości 5,50m na całym odcinku objętym opracowaniem poprzez wykonanie:- warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr.4cm od km 0+000,00 do km 0+808,00;‒ Wykonanie koryta pod poszerzenie drogi wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża obustronnie o szerokości łącznej 0,80 m od km 0+000,00 do km 0+808,00‒ Wykonanie obustronnej podbudowy dolnej na poszerzeniu z kruszywa stabilizowanego cementem o wytrzymałości Rm=5 Mpa grubości 15 cm i szerokości łącznej 0,80 m od km 0+000,00 do km 0+808,00;‒ Wykonanie warstwy górnej podbudowy na poszerzeniu z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm gr 15 cm na szer. 0,70 m od km 0+000,00 do km 0+808,00;‒ Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr 4 cm na poszerzeniu o łącznej szerokości 0,60 m od km 0+000,00 do km 0+808,00;‒ Wykonanie obustronnego pobocza z kruszywa łamanego dolomitowego 0/31,5 mm o szer. 0,75 m od km 0+000,00 do km 0+808,00;‒ Wykonanie nowego oznakowania pionowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości odpowiednio dla poszczególnych części:Część 1 – wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)Część 2 – wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)11.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.11.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. z 2020 r. poz. 299).Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Krzywdzie Oddział w Serokomli Nr konta: 09 9203 0002 0020 0035 2000 0070z dopiskiem „Wadium – nr postępowania ZP.271.10.2023”, podając jednocześnie w dopisku numer części na które jest wnoszone część 1 / część 2UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Serokomla.7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na warunkach określonych w dziale 6 SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym :zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie4) zdolności technicznej lub zawodowej:Dla części 1:a) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w sposób należyty wykonał, i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swoim zakresem roboty ujęte w przedmiocie zamówienia o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 złb) wykaże, że dysponuje, lub będzie dysponował min. 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej i min. 3 lata doświadczenia. Ilość lat doświadczenia liczy się od daty wystawienia uprawnień.Dla części 2:a) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w sposób należyty wykonał, i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swoim zakresem roboty ujęte w przedmiocie zamówienia o wartości nie mniejszej niż 250 000 złb) wykaże, że dysponuje, lub będzie dysponował min. 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej i min. 3 lata doświadczenia. Ilość lat doświadczenia liczy się od daty wystawienia uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach