Przetargi.pl
Przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Rybczewice

GMINA RYBCZEWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 21-065 Rybczewice Drugie, 119
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815844460 , fax. 815844474
  • Data zamieszczenia: 2024-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA RYBCZEWICE
    119
    21-065 Rybczewice Drugie, woj. lubelskie
    tel. 815844460, fax. 815844474
    REGON: 431020003
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://rybczewice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Rybczewice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Rybczewice”. 4.2. Przedmiot zamówienia składa następujących zadań: 1) Wykonanie wykopów dla montażu włączeń i ich zabezpieczenia 2) Demontaż istniejących, uszkodzonych elementów węzłów wodociągowych 2) odwodnienie wykopów – konieczność wykonania odwodnienia oraz sposób jego prowadzenia Wykonawca ustali z Inspektorem w toku robót, w zależności od warunków, które wówczas wystąpią na placu budowy, 3) wykonanie wpięć projektowanej sieci wodociągowej do istniejących, 4) wykonanie bloków oporowych i podporowych pod uzbrojenie sieci, 5) montaż uzbrojenia sieci: zasuw odcinających 6) wykonanie podsypki piaskowej pod rurociągi 7) wykonanie przewiertu sterowanego pod rzeką Giełczewką (w rurze osłonowej z zastosowaniem rur przewiertowych PE100 RC dn 250 × 14,8 o długości L = 19,0 m) oraz drogami publicznymi 8) montaż rurociągu z rur wzmacnianych PE – HD 100 RC dn 160 × 9,5, SDR 17 – metodą przewiertu sterowanego 9) wykonanie obsypki rurociągu i armatury, 10) demontaż zabezpieczenia wykopów i zasypanie elementów systemu wodociągowego 11) przywrócenie terenu robót/ uporządkowanie do stanu sprzed rozpoczęciem budowy.Powyższe wyszczególnienie dotyczy jedynie robót uznawanych za podstawowe. Pełny asortyment robót budowlanych określa dokumentacja oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Zestawienie robót do wykonania w sposób informacyjny przedstawiono w pozycjach „Przedmiaru Robót”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 6 000,00 PLN(słownie zł: sześć tysięcy złotych 00/100).12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Spółdzielczy Bank Powiatowy w Piaskachnr konta: 89 8689 0007 1000 0124 2000 0100z adnotacją „Wadium – Numer referencyjny: ZP.271.3.2024”.12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, kto re zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …. do dnia …”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 2 roboty budowlane o wartości 200 000,00 złotych brutto każda odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegające na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub modernizacji sieci wodociągowej;2) - wykaże, że dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedna osobę posiadającą stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 t.j.) tj. upoważnienie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 poz. 334 t.j.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach