Przetargi.pl
Budowa ścieżek rowerowych. Ścieżki rowerowe wspólnym produktem rekreacyjno-sportowym Ziemi Kędzierzyńsko-Kozielskiej. Budowa ciągów pieszo-jezdnych nr 4: od ul. Kozielskiej wzdłuż ul. Sobieskiego do ul. Partyzantów - część nr 1.

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Urząd Miasta, Wydział Inwestycji i Remontów ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4050380 , fax. 077 4050379
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Urząd Miasta, Wydział Inwestycji i Remontów
    ul. Piramowicza 32 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 077 4050380, fax. 077 4050379
    REGON: 00052450700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżek rowerowych. Ścieżki rowerowe wspólnym produktem rekreacyjno-sportowym Ziemi Kędzierzyńsko-Kozielskiej. Budowa ciągów pieszo-jezdnych nr 4: od ul. Kozielskiej wzdłuż ul. Sobieskiego do ul. Partyzantów - część nr 1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót objęty dokumentacją projektową Na odcinku od km 0 0,00 do km 0 113,8 zaprojektowano poszerzenie istniejącego chodnika o średniej szerokości 0,5 m o następującej konstrukcji: koryto o głębokości 15 cm, warstwa odsączająca gr. 6 cm, warstwa podbudowy gr. 8 cm, nawierzchnia z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm szarej. W rejonie z skrzyżowaniem z ul. Ligonia zaprojektowano przejazd obok przejścia dla pieszych. W obrębie przejazdu dla rowerzystów i przejścia dla pieszych zaprojektowano wymianę krawężnika, nowy krawężnik powinien wystawać od 0 do 2 cm. Szczegóły projektowanej organizacji ruchu przedstawiono w projekcie organizacji ruchu. Na odcinku od km 0 119,7 do km 0 247,2 istniejący chodnik pozostaje bez zmian. W rejonie skrzyżowania z ul. Kościuszki zaprojektowano przejazd obok przejścia dla pieszych. W obrębie przejazdu dla rowerzystów i przejścia dla pieszych zaprojektowano wymianę krawężnika, nowy krawężnik powinien wystawać od 0 do 2 cm. Szczegóły projektowanej organizacji ruchu przedstawiono w projekcie organizacji ruchu. Na odcinku od km 0 256,2 do km 0 396,0 zaprojektowano poszerzenie istniejącego chodnika o średniej szerokości 0,9 m o następującej konstrukcji: koryto o głębokości 15 cm, warstwa odsączająca gr. 6 cm, warstwa podbudowy gr. 8 cm, nawierzchnia z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm szarej. W rejonie skrzyżowania z ul. Piotra Skargi zaprojektowano przejazd obok przejścia dla pieszych. W obrębie przejazdu dla rowerzystów i przejścia dla pieszych zaprojektowano wymianę krawężnika, nowy krawężnik powinien wystawać od 0 do 2 cm. Szczegóły projektowanej organizacji ruchu przedstawiono w projekcie organizacji ruchu. Na odcinku od km 0 404,0 do km 0 458,0 (ul. Piotra Skargi) zaprojektowano poszerzenie istniejącego chodnika o średniej szerokości 1,0 m o następującej konstrukcji: koryto o głębokości 15 cm, warstwa odsączająca gr. 6 cm, warstwa podbudowy gr. 8 cm, nawierzchnia z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm szarej. Na odcinku drogi wewnętrznej od km 0 458,0 do km 0 588,0 zaprojektowano wymianę istniejącej nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej. Wymiana nawierzchni polega na: frezowaniu warstwy ścieralnej o średniej głębokości 4 cm (frezowanie powinno uwzględniać to, że nawierzchnia po wyrównaniu wykonanym z masy mineralno-bitumicznej posiada daszkowy spadek 2%), ułożeniu warstwy ścieralnej o grubości średnio 5 cm lecz nie mniej niż 3,5 cm. Należy wymienić krawężnik na całej długości odcinka, od strony budynku 9 a-b. W miejscu połączenia drogi wewnętrznej z ul. Piotra Skargi obniżyć krawężnik tak aby wystawał od 0 do 2 cm. Niweleta drogi nie ulegnie zmianie z wyjątkiem odcinka od km 0 458,0 do km 0 488,0 na którym należy zlikwidować istniejące zastoisko wody. W obmiarze uwzględniono regulacje wysokościową chodnika od strony budynku 9 a-b na odcinku przewidzianej korekty niwelety. Na odcinku od km 0 588,0 do km 0 784,5 zaprojektowano wymianę chodnika oraz poszerzenie istniejącego chodnika o następującej konstrukcji: koryto o głębokości 15 cm, warstwa odsączająca gr. 6 cm, warstwa podbudowy gr. 8 cm, nawierzchnia z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm szarej. Na odcinku od km 0 571,6 do km0 624,9 należy przesadzić żywopłot. W rejonie skrzyżowania przejazdu przez ul. Partyzantów zaprojektowano przejazd obok przejścia dla pieszych. W obrębie przejazdu dla rowerzystów i przejścia dla pieszych zaprojektowano wymianę krawężnika, nowy krawężnik powinien wystawać od 0 do 2 cm. Szczegóły projektowanej organizacji ruchu przedstawiono w projekcie organizacji ruchu. Na odcinku od km 0 794,3 do km 0 829,4 zaprojektowano wykonanie ścieżki o następującej konstrukcji: koryto o głębokości 30 cm, warstwa podbudowy gr. 15 cm, nawierzchnia z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm szarej. Inne konieczne dane wynikające ze specyfikacji i charakteru obiektu budowlanego. Ścieżka na całym odcinku prowadzona jest poza nawierzchnią jezdni. Odwodnienie - W projekcie nie przewiduje się zmiany sposobu odwodnienia, pozostaje odwodnienie powierzchniowe. W tym celu tak zaprojektowano niweletę ścieżki oraz jej przekroje poprzeczne aby wody opadowe mogły spływać na zieleńce lub na nawierzchnię jezdni a stamtąd za pomocą wpustów ulicznych i przykanalików do istniejącej kanalizacji burzowej. Ścieżka na całym odcinku ma szerokość od 2,0 m do 3,5 m. Wykonanie projektu organizacji ruch na czas wykonywania robót drogowych oraz zatwierdzenie do realizacji przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kędzierzynie - Koźlu Wykonanie docelowego oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z Projektem docelowej organizacji ruchu. Wykonanie wycinki drzew i nasadzeń zgodnie z Inwentaryzacją drzewa i krzewów oraz decyzją pozwolenia na wycinkę, którą Zamawiający przekaże podczs przekazania placu budowy. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: a) Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl. (w tym 1 kpl. na nośniku elektronicznym) b) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. c) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. d) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. e) Organizację ruchu i oznakowanie budowy. f) Zapewnienie przez Wykonawcę dowozu samochodem do czterech przedstawicieli Zamawiającego do trzech razy w tygodniu, z miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego na plac budowy wraz z powrotem na miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego w granicach Gminy Kędzierzyn-Koźle. g) Przy pracach z zakresu kanalizacji: kamerowanie sieci i uwzględnienie wymogów MWiK. h) Zajęcie pasa drogowego. i) Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach. j) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. k) Wykonanie zaleceń pokontrolnych m.in. takich instytucji jak organy: PIP, PIS, PSP. l) Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. m) W przypadkach gdy konieczna jest wycinka drzew, pocięcie ich na odcinki o dł. 120 cm i uformowanie w stosy na placu budowy lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. n) Przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego. o) Wykonanie Projektu Organizacji Ruchu na czas prowadzenia robót drogowych wraz z zatwierdzeniem j przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kędzierzynie - Koźlu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332537
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Akceptacja projektu umowy., Zaakceptowanie bez zastrzeżeń i uwag załączonego do SIWZ projektu umowy (z załącznikiem) w tym zawartych w niej warunków płatności. , Niepodleganie wykluczeniu oraz posiadanie możliwości ubiegania się o zamówienie., Złożenie podpisanego oświadczenia. , Niezbędna wiedza i doświadczenie., Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: - Wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat tj. od 02.06.2004 do 01.06.2009, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót w zakresie robót grogowych obejmujących ciągi piesze - jezdne z kostki brukowej betonowej oraz mieszanek mineralno - bitumicznych na wartość łączną co najmniej 600.000,00 zł, Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności., Posiadanie uprawnień wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. Ustawy Prawo zamówień publicznych., Sytuacja ekonomiczna i finansowa., Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 100.000,00 zł i ważną na dzień złożenia oferty, z zastrzeżeniem, iż zobowiązanie, ubezpieczyciela wynikające z umowy ubezpieczenia, nie może być przedmiotem cesji na rzecz osób trzecich. , Spółki cywilne lub konsorcjum., W przypadku składania oferty przez spółki cywilne oraz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) obowiązują następujące warunki: - ustanowienie Pełnomocnika reprezentującego wspólników spółki lub reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu lub w postępowaniu i zawarciu umowy., Zgodność złożonej oferty z SIWZ., Złożona oferta spełnia wymogi SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Projekt umowy., Zaakceptowany bez poprawek i zastrzeżeń projekt umowy o roboty budowlane (druk Nr 4 SIWZ) i karta gwarancyjna (załącznik nr 1 do umowy) podpisany przez osobę reprezentującą Wykonawcę z podaniem imienia i nazwiska., Oświadczenie w związku z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp., - Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (sporządzony wg wzoru druku Nr 2 SIWZ). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie to podpisuje Pełnomocnik., Wykaz wykonanych robót., - Wykaz (sporządzony wg wzoru druku nr 3 SIWZ) robót wykonanych w okresie od 02.06.2004 do 01.06.2009, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz zamawiających (odbiorców) wraz z potwierdzeniem przez nich (na wykazie lub odrębnymi referencjami), że roboty te zostały wykonane należycie. Referencje obowiązkowo muszą zawierać dane, jakie występują w kolumnach wykazu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniane będzie ich łączne posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, dlatego w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku. , Odpis z rejestru lub wpis do ewidencji., - Aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego, wystawionego (zaktualizowanego) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich, Polisa OC., - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia stwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 100.000,00 zł W polisie lub dokumencie ubezpieczeniowym musi być jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej. W innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia, które potwierdzają, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie OC od prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniane będzie ich łączne znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia. Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek złożyć dokumenty w zakresie ubezpieczenia, Pełnomocnictwo., Pełnomocnictwo udzielone pełnomocnikowi (wspólnikowi) reprezentującemu spółkę cywilną lub pełnomocnikowi reprezentującemu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wg wzoru określonego w druku Nr 7 SIWZ., Formularz oferty., Oferta wypełniona ściśle z wymogami SIWZ na załączonych drukach podpisanych przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach