Przetargi.pl
PUP.DO.261/10/MS/09

Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 47-300 Krapkowice, ul. Kilińskiego 1a
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4466628 , fax. 0-77 4466625
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach
    ul. Kilińskiego 1a 1a
    47-300 Krapkowice, woj. opolskie
    tel. 0-77 4466628, fax. 0-77 4466625
    REGON: 53159994500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-krapkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PUP.DO.261/10/MS/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie usługi szkoleniowej : monter izolacji przemysłowych dla 20. osób bezrobotnych, skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805311006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 7.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 7.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 7.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 7.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy; oraz spełniają dodatkowe warunki : 7.1.5. posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzony przez właściwy - dla siedziby jednostki szkoleniowej - wojewódzki urząd pracy (Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27.10.2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych w związku z art.20 ust.1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20.04.2004 r. - Dz. U. Nr 99, poz.1001 z późniejszymi zmianami); Uwaga ! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek musi spełnić każdy z podmiotów występujących wspólnie. 7.1.6. dysponują osobami posiadającymi udokumentowane doświadczenie w branży izolacji przemysłowych lub w zakresie prowadzonych wykładów; Uwaga ! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wystarczy gdy ww. warunek spełnią łącznie podmioty występujące wspólnie. 7.1.7. dysponują do wykonania przedmiotowego zamówienia odpowiednimi narzędziami i urządzeniami : w trakcie zajęć teoretycznych na jedną osobą szkoloną musi przypadać jedno miejsce siedzące tj. stół (ławka, biurko - przeznaczone w pełni dla osoby szkolonej, bez dodatkowego sprzętu) oraz krzesło. W trakcie zajęć praktycznych Wykonawca musi dysponować co najmniej 10 zestawami szkoleniowymi opisanymi w punkcie 4.2. Uwaga ! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie. 7.1.8. posiadają doświadczenie w realizacji zamówień - jako główny wykonawca - rozumiane jako zrealizowanie z należytą starannością* w ciągu ostatnich trzech lat, licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jedno zamówienie na przeprowadzenie szkolenia odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia : monter izolacji przemysłowych. * Za zrealizowane zamówienia należy rozumieć zamówienia, których realizacja umów została zakończona. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwości przedstawianych danych, które będą wyszczególnione w wykazie prac. Uwaga ! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie. 7.2. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki podmiotowe Wykonawca spełnił. 7.3. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków określonych w punkcie 7.1. podpunktach 7.1.1. -7.1.8. skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Uwaga ! W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo na zasadach określonych w SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (patrz Rozdział 6.). 9.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru - potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub a) potwierdzoną kopię aktu założycielskiego publicznej szkoły, placówki lub ośrodka albo potwierdzoną kopię wpisu do ewidencji niepublicznych szkół lub placówek, prowadzonej przez jednostkę samorządu terytorialnego zgodnie z przepisami o systemie oświaty, lub b) potwierdzoną kopię decyzji ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego o uprawnieniu do prowadzenia studiów wyższych na określonym kierunku lub poziomie kształcenia. Uwaga ! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 9.4. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, obejmujące : a) aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzony przez właściwy - dla siedziby jednostki szkoleniowej - wojewódzki urząd prac, potwierdzony imienną pieczątką i podpisem pracownika wojewódzkiego urzędu pracy, upoważnionego do dokonania na nim adnotacji stwierdzającej jego ważność na 2009 rok; Uwaga ! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 9.5. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy - załącznik nr 1 do SIWZ. Uwaga ! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 9.6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga ! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 9.7. Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, a w przypadku gdy w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia. Do wykazu musi być dołączony życiorys (CV) zawierający informacje o wykształceniu, ukończonych kursach, posiadanym doświadczeniu zawodowym oraz uprawnieniach. Życiorys (CV) musi być podpisany własnoręcznie przez daną osobę. informacje i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków podmiotowych (pkt.7.1.2) 9.8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ - zawierającym informacje o spełnieniu warunków podmiotowych (pkt.7.1.2.). 9.9. Wykaz wykonanych zrealizowanych w wymaganym okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług szkoleniowych z zakresu kursów montera izolacji przemysłowych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania (dzień, miesiąc, rok) i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie - załącznik nr 2 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunków podmiotowych (Rozdział 7. pkt.7.1.8.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość przeprowadzonych szkoleń
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-krapkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną