Przetargi.pl
Budowa ścieżek rowerowych w tym: odcinek nr 21 od ul. Dunikowskiego do ul. Wyspiańskiego

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Urząd Miasta, Wydział Inwestycji i Remontów ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4050380 , fax. 077 4050379
  • Data zamieszczenia: 2010-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Urząd Miasta, Wydział Inwestycji i Remontów
    ul. Piramowicza 32 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 077 4050380, fax. 077 4050379
    REGON: 00052450700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżek rowerowych w tym: odcinek nr 21 od ul. Dunikowskiego do ul. Wyspiańskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres realizacji zadania: Na całym odcinku projektuje się ścieżkę dwukierunkową dopuszczającą ruch pieszy. Na całym odcinku zaprojektowano daszkowy 2% spadek oraz pobocza o spadku 6%. Na odcinku od km 0+0,0 do km 0+594,3 nawierzchnia ma 2 m szerokości i pobocze nieutwardzone obustronne o średniej szerokości 0,75 m, na odcinku od km 0+594,3 do km 1+804,6 nawierzchnia ma szerokość 2,50 i pobocze nieutwardzone obustronne o średniej szerokości 0,5 m. Na odcinku od km 0+763,6 do km 0+779,6 i od km 1+16,2 do 1+36,6 zaprojektowano dwa przejazdy rolnicze. Na odcinku od km 0+0,0 do km 0+422,5 zaprojektowano barierę rurową przy zjeździe na ul. Dunikowskiego. W km 0+0,0 zaprojektowano zapory rurowe mijankowe od strony ul. Dunikowskiego. Po prawej stronie zaprojektowano także bariery ochronne o dł. 10 m. W KM 1+804,6 zaprojektowano zapory rurowe mijankowe przy zjeździe na ul. Wyspiańskiego. Przy zjeździe na ul. Wyspiańskiego zaprojektowano po obu stronach zabezpieczenie z barier rurowych o dł. 25 m. Bariery rurowe cynkowane i malowane w technologii proszkowej (kolor: biało - czerwony), wykonane zg. z załączonym rysunkiem poglądowym. Rodzaj barier rurowych wraz z dokumentacją dopuszczającą do stosowania, przed zastosowaniem podlegać będą weryfikacji i akceptacji Inwestora. W celu wykonania warstw konstrukcyjnych należy wykonać koryto o głębokości 10 cm na odcinku od km 0+594,3 do km 1+809,6 na przejazdach rolniczych korytowanie należy pogłębić do 30 cm. Remont ścieżki rowerowej polegać będzie na rozbiórce nawierzchni na odcinku od km 0+594,3 do km 1+809,6 i wykonaniu następujących warstw: - km 0+0,0 do 0+594,3 nawierzchnia z masy bitumicznej grubości 5 cm (nakładka), - km 0+594,3 do 1+1809,6 podbudowa z kamienia łamanego stabilizowana mechanicznie gr. 15 cm nawierzchnia z masy bitumicznej gr. 5 cm - przejazdu podbudowa z kamienia łamanego stabilizowana mechanicznie gr. 23 cm nawierzchnia z masy bitumicznej gr. 5 cm (warstwa wiążąca) nawierzchnia z masy bitumicznej gr. 5 cm (warstwa ścieralna) Odwodnienie - w projekcie przewiduje się odwodnienie powierzchniowe. W tym celu tak zaprojektowano niweletę ścieżek oraz jej przekroje poprzeczne aby wody opadowe mogły spływać z nawierzchni jezdni i ścieżek na pobocze. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: a) Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl. (w tym 1 kpl. na nośniku elektronicznym) b) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. c) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. d) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. e) Organizację ruchu i oznakowanie budowy. f) Zajęcie pasa drogowego. g) Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach. h) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. i) Wykonanie zaleceń pokontrolnych m.in. takich instytucji jak organy: PIP, PIS, PSP. j) Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. k) W przypadkach gdy konieczna jest wycinka drzew, pocięcie ich na odcinki o dł 120 cm i uformowanie w stosy na placu budowy lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. l) Przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego. Zakres zamówienia obejmuje następująca dokumentacja projektowa: Projekt budowlany - branża drogowa, Projekt wykonawczy - branża drogowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża drogowa, Rysunek poglądowy - bariery rurowe. Zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. Przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa wykonana przez Biuro Projektowo - Konsultingowe PROcad, 53-648 Wrocław, ul. Inowrocławska 48/7, oraz dokonana przez Wykonawcę wizja lokalna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332537
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 11 000.00 zł. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz w poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach