Przetargi.pl
Budowa krytej pływalni w Nakle nad Notecią

Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3867987, 3867984 , fax. 052 3867981
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
    ul. Ks. P. Skargi 7 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3867987, 3867984, fax. 052 3867981
    REGON: 00052622200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa krytej pływalni w Nakle nad Notecią
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest budowa krytej pływalni służącej lokalnej społeczności w godzinach popołudniowych i w weekendy, a także dla organizowania lekcji wychowania fizycznego, zajęć sportowych, szkolnych i międzyszkolnych rozgrywek sportowych. Budynek pływalni częściowo podpiwniczony, główna bryła, mieszcząca salę basenową jest częścią najwyższą, zaplecze mieści się w niższej, frontowej części obiektu. Przed obiektem parking na 23 samochody osobowe i dwa autokary. Obiekt wkomponowano w istniejący teren zespołu otwartych basenów. Wykonanie pływalni wymaga wyburzenia istniejących obiektów. Obiekt będzie posadowiony na działkach nr 181/6, 183, 201/2, 204/5, 204/10, 2107, 2108 I 2109/10 na Osiedlu Kazimierza Wielkiego w Nakle nad Notecią. Działki nie podlegają wpływom eksploatacji górniczej, ani nie są objęte ochroną konserwatorską. Budynek użyteczności publicznej, obiekt usługowy. Stan istniejący. W chwili obecnej na terenie znajduje się nieczynny otwarty basen 50-cio metrowy, wraz z systemem brodzików i natrysków otwartych, budynek obsługi pływalni mieszczący nieczynne przebieralnie, natryski, pomieszczenie techniczne - hydrofornię oraz kilka pomieszczeń gospodarczych i administracyjnych. Ponadto na terenie znajdują się istniejące tereny rekreacyjne - zielone. Od strony południowej do terenu działek przylega park miejski, a od północy na skarpie, ogródki działkowe. Budynek projektowanej krytej pływalni zaprojektowano w centralnej części działki, u podnóża skarpy. Główne wejście do obiektu zaprojektowano od strony wschodniej, od parkingu. Kryta pływalnia wraz z zapleczem oraz częścią odnowy biologicznej zawierającą sauny, solaria, pomieszczenia masaży oraz siłownię. Obiekt podpiwniczony z jedną kondygnacją nadziemną. W obiekcie przewiduje się basen sportowy o powierzchni 25,0x16,0 i głębokości 1,35 - 1,80 m i basen rekreacyjny o powierzchni 60m2. Przed obiektem zaplanowano parking na 23 samochody osobowe oraz dwa autokary, wraz z droga pożarową oraz dojazdem technicznym na tył obiektu, do wejścia do kondygnacji technicznej. Obiekt dostępny dla niepełnosprawnych. Dojazd na teren parkingu stanowi równocześnie drogę pożarową, z odgałęzionym od niej dojazdem gospodarczym. Budynek usytuowano na działce w taki sposób aby stworzyć jak największą powierzchnie terenów zielonych rekreacyjnych, przeznaczonych dla mieszkańców. W części zachodniej działki przewidziano dwa boiska rekreacyjne o nawierzchni poliuretanowej - siatkówka i koszykówka wraz z trybunami zewnętrznymi stałymi, oraz placyk z zewnętrznym polem do gry w szachy. Obiekt wyposażony będzie w następujące sieci i przyłącza: 1. Wodociągowe 2. Kanalizacji sanitarnej 3. Kanalizacji deszczowej 4. energetyczne nn Projektowany budynek pływalni będzie się składał z dwóch połączonych konstrukcyjnie części. Część basenowa mieszcząca nieckę basenu pływackiego o długości 25 m oraz nieckę basenu rekreacyjnego zostanie zrealizowana w technologii mieszanej. Główna hala basenowa ma wymiary 31,85 x 21,60 z uwzględnieniem wymaganego obejścia wokół niecki basenowej. Wysokość hali wynosi w najwyższym punkcie 9,5m, a w najniższym 6,20m. Do głównej hali przylega hala basenu rekreacyjnego o wymiarach 10,55 x 15,85 i wysokości od 6,20 do 7,40m. Przy basenie rekreacyjnym przewidziano zjeżdżalnię dwutorową tzw. rodzinną o wysokości poziomu startowego na poziomie +1,08m. w pobliżu zespół saun (sucha i parowa) z częścią wypoczynkową, jacuzzi 4-ososbowe oraz MOP i WC dla matki z dzieckiem dostępne z hali basenowej. Od północy do hali przylega widownia na 200 osób wydzielona przezroczystą przegrodą z polietylenu. Wejście do części sportowej obiektu zlokalizowano na północnym skraju wschodniej frontowej elewacji obiektu. Na wprost wejścia zlokalizowano recepcję i szatnię dla widzów, w pobliżu WC dla widzów wraz z WC dla osób niepełnosprawnych, w holu głównym zlokalizowano również cafeterię z widokiem na halę basenową. Przy widowni zaprojektowano wyjścia ewakuacyjne prowadzące bezpośrednio na zewnątrz budynku oraz WC widzów i pomieszczenia porządkowe. Z holu głównego dostępne są pomieszczenia ratownika oraz pomieszczenia administracyjne w centralnej części obiektu. Dla części sportowej zaplecze szatniowe przewidziano w pięciu szatniach poprzedzonych korytarzem wyposażonym w suszarki do włosów (dwie damskie - 2x 44 szafki, dwie męskie 2x 44 szafki, oraz szatnia rodzinna 26 szafek). Szatnia rodzinna przystosowana jest dla osób niepełnosprawnych. Przejście z szatni na halę basenową prowadzi przez natryskownię (damska 2x6 natrysków, męska 2x6 natrysków, rodzinna 4 natryski) z dostępnym z niej WC. Wejście na halę basenową przez system mycia nóg zasilany wodą basenową, reagujący na fotokomórkę. Wejście do części rekreacyjnej zaprojektowano w południowym krańcu frontowej elewacji wschodniej. W holu przewidziano recepcję i wejście do dwóch szatni oraz zespołu solariów i pomieszczeń masażu. Szatnie w części rekreacyjnej przewidziane są na 20 osób damska i 20 osób męska. W piwnicy zaprojektowano pomieszczenia techniczne: rozdzielnia elektryczna, węzeł cieplny, magazyny środków chemicznych, filtrownia, wentylatorownia oraz podbasenie. Na zachód od obiektu usytuowano budynek gospodarczy mieszczący wyrzutnie powietrza oraz pomieszczenie na sprzęt utrzymania zieleni. Główną konstrukcję nośną podpiwniczenia, obie niecki oraz widownię zaprojektowano w technologii monolitycznej natomiast ściany zewnętrzne parteru będą wykonane w systemie mieszanym - żelbetowe monolityczne ramy konstrukcji nośnej oraz ściany murowane wzmocnione rdzeniami i wieńcami żelbetowymi. Głównymi elementami konstrukcyjnymi dachu nad częścią basenową będą dźwigary z drewna klejonego. Dach zostanie pokryty membraną na podkładzie z twardej wełny mineralnej i blachy trapezowej ułożonych na płatwiach drewnianych. Część administracyjno-socjalna zostaną zrealizowane w technologii tradycyjnej ze ścianami murowanymi i stropami z prefabrykowanych płyt żelbetowych z uzupełnieniami monolitycznymi. Na poddaszu nieużytkowym zostaną rozmieszczone urządzenia wentylacyjne. Ta część obiektu będzie przekryta lekkim dachem z blachy trapezowej ułożonej na poprzecznych dźwigarach stalowych. Stolarka drzwiowa - drzwi wewnętrzne aluminiowe zabezpieczona antykorozyjnie. Ślusarka zewnętrzna - aluminiowa malowana w kolorze RAL 9007, profil ciepły. Szklenie zestawem szyb o k=1,1 W/m2K, szkło bezpieczne. Wyposażenie : Basen sportowy: liny torowe, słupki startowe, drabinki - zgodne z wytycznymi FINA, podnośnik dla osób niepełnosprawnych, tablica wyników oraz zegar. Basen rekreacyjny: zjeżdżalnia basenowa rodzinna typu małe kamikadze, urządzenia do masażu wodnego. Pomieszczenie rekreacyjne saun: ławy podgrzewane wraz z basenikami do ogrzewania stóp. Sauny: sucha i parowa. Maksymalna ilość osób przypadających na lustro wody wynosi w basenie sportowym 89 osób, w basenie rekreacyjnym 21 osób, łącznie daje to 110 osób. Budynek wyposażony będzie w instalacje: elektryczne (instalacja oświetleniowa - oświetlenie ogólne, oświetlenie zewnętrzne, oświetlenie ewakuacyjne, instalacja gniazd wtykowych, instalacja odgromowa, uziemienia), sanitarne (instalacja grzewcza nadmuchowa, instalacja wodno - kanalizacyjna, wentylacji mechanicznej), słaboprądowe (nagłośnienie hali sportowej, telefoniczna i komputerowa w pomieszczeniach personelu). Zestawienie powierzchni : - powierzchnia terenu lokalizacji 14 368,00m2 - powierzchnia terenu zainwestowanego 6374,6m2, w tym: - powierzchnia zabudowy 2337,80m2 - boiska sportowe 1349,70m2 - drogi dojazdy place chodniki 2972,3m2 - miejsca parkingowe 397,5 m2 - powierzchnia terenu zieleni 7230,70m2 - powierzchnia całkowita obiektu ok. 4018,62 m2 - powierzchnia użytkowa 2378,25 m2, - kubatura 20 632,0m3 płatności za wybudowanie obiektu w kolejnych latach przedstawiają się następująco : rok 2009 - 14 % ceny ofertowej, rok 2010 - 31 % ceny ofertowej, rok 2011 - 36 % ceny ofertowej, rok 2012 - 19 % ceny ofertowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122125
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 300.000 zł. wnoszone przez wykonawców przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienie do Wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i są uprawnieni do działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 r. Nr 155 poz. 1095); 2) posiadają wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i w tym względzie : 1. wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania ( V.2004 - V.2009 ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (przez co rozumieć należy np. budowę krytej pływalni, hali widowiskowej, hali kongresowej, hali sportowej, centrum kulturalnego : kina, teatry ) o kubaturze min. 15 000 m3 i o wartości min. 15 mln zł . 2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a) kierownik budowy - z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń i doświadczeniem w kierowaniu budową przynajmniej jednej krytej pływalni, b) kierowników robót : 1 osoba z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 1 osoba - z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, 1 osoba z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych z doświadczeniem montażu i regulacji systemu uzdatniania wody basenowej, 1 osoba - z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych,1 osoba - z uprawnieniami o specjalności drogowej, c) personelem posiadającym kwalifikacje w zakresie wykonywanych robót. d) Kadra kierowania budową musi posiadać stwierdzenia przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie ( uprawnienia ), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, e) dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, f) wykonają system uzdatniania wody basenowej siłami własnymi (co należy udokumentować z innych wybudowanych krytych pływalni ) lub dysponują podmiotem posiadającym wymagane doświadczenie z innych wybudowanych krytych pływalni, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót i w tym względzie : 1. dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 3.500.000 zł, 2. osiągnęli w każdym z ostatnich 2 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , za ten okres - przychody ze sprzedaży i zrównanych z nimi na poziomie ponad 10 mln zł. rocznie, 3. posiadają polisę ubezpieczoną OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 5.000.000 zł, 4) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że : 1. każdy z osobna : posiadają uprawnienia do działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. wspólnie muszą wykazać, że : a) posiadają wiedzę i doświadczenie ( określone w pkt. 2 ppkt. 1 ), b) dysponują potencjałem technicznym oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym kadrą kierowania budową oraz specjalistami ( określone w pkt. 2 ppkt. 2 ), c) posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia, d) osiągnęli w każdym z ostatnich 2 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , za ten okres - przychody ze sprzedaży i zrównanych z nimi na poziomie ponad 10 mln zł. rocznie, e) posiadają ubezpieczoną OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 5.000.000 zł. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikać informacje potwierdzające spełnianie warunków. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Oświadczenia woli muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę do tego uprawnioną. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone - za zgodność z oryginałem - przez osobę do tego uprawnioną. Wykonawca, który nie potwierdzi spełniania warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. Pełnomocnictwo dla osób lub podmiotów uprawnionych do reprezentacji albo do reprezentacji i zawarcia umowy musi być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez notariusza. Pełnomocnictwo w formie pełnomocnictwa rodzajowego powinno dotyczyć przedmiotowego postępowania i zamawiającego. Z treści pełnomocnictwa powinien wynikać zakres umocowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu : 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp ( jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika. 2) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów ). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane uprawniające do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie. 6) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia jw., z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty te zostały wykonane należycie. 7) Informacja o wykonaniu system uzdatniania wody basenowej siłami własnymi (co należy udokumentować z innych wybudowanych krytych pływalni ) lub wskazanie prawa do dysponowania podmiotem posiadającym wymagane doświadczenie z innych wybudowanych krytych pływalni wraz z dokumentami potwierdzającymi wiedzę i do świadczenie w tym zakresie. 8) Oświadczenie, że wykonawca dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 9) Oświadczenie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował wykwalifikowanym personelem zdolnym do wykonania zamówienia. 10) Informacja z Banku lub SKOK o stanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11) Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 5.000.000 zł. 12) Rachunek zysków, strat lub inny dokument zawierający informacje niezbędne do oceny sytuacji ekonomiczno - finansowej za lata obrotowe 2007 i 2008r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 13) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 14) ) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami w Dz.U. z 2008r Nr 188 poz. 1155) wymienionymi w sekcji III.2.1) ogłoszenia. 2. Dokumenty składające się na ofertę : 1) Wypełniony załącznik nr 1 - formularz OFERTA wraz z pozostałymi załącznikami 2) Oświadczenia o : 1) udzieleniu 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia, 2) uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, 3) sporządzeniu dokumentacji powykonawczej, 4) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej 5) zaakceptowaniu warunków rozliczenia określonych w rozdziale IV pkt. 5, 6) o sporządzeniu Książki Obiektu Budowlanego zgodnie z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie książki obiektu budowlanego ( Dz. U. Nr 120 poz. 1134 ), 7) dokonaniu wizji lokalnej w terenie w dniu .............. . 3) Kopia dowodu wniesienia wadium. 4) Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji i rozliczania wykonanych robot opracowany wg wytycznych określonych w rozdz. IV pkt. 5 ppkt. 12. 5) Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów, czynników produkcji tj. stawka rbh, kosztów pośrednich, kosztów zaopatrzenia i zysku oraz stawki jednostkowe pracy podstawowego sprzętu i urządzeń, które wykonawca będzie używał do wykonania przedmiotu zamówienia. 6) Wzory podpisów osoby ( lub osób ) uprawnionej do składania oświadczeń woli lub innych dokumentów : a) podpis skrócony tzw. Parafa ze wskazaniem osoby, której jest własnością, b) podpis czytelny : imię i nazwisko lub tylko nazwisko. Forma dokumentów i oświadczeń: 1) dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty mają być w formie oryginałów lub kserokopii; 2) w przypadku dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w językach obcych należy dołączyć tłumaczenie na język polski podpisane przez Wykonawcę. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez osobę posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.naklo.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach