Przetargi.pl
Remont pokrycia dachu z dachówki i z papy wraz z przemurowaniem kominów w budynku mieszkalnym przy ul. Sikorskiego 24 w Grudziądzu

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Mickiewicza 23
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4512034
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu
    ul. Mickiewicza 23 23
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4512034
    REGON: 87155241700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pokrycia dachu z dachówki i z papy wraz z przemurowaniem kominów w budynku mieszkalnym przy ul. Sikorskiego 24 w Grudziądzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z remontem pokrycia dachowego z dachówki i z papy, przemurowaniem kominów w budynku mieszkalnym przy ul. Sikorskiego 24 w Grudziądzu. Zakres zamówienia Dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej z pokryciem dachówką karpiówką układaną w koronkę Zakres prac do wykonania: - na istniejącym pokryciu dachu z papy wykonać łacenie z listew i ułożyć dachówkę w koronkę, - wymiana obróbek blacharskich na dachu z blachy powlekanej gr. 0,60 mm w kolorze dachówki, - wymiana rynien, rur spustowych z blachy ocynkowanej gr.0,55 mm - wymiana lub naprawa zniszczonych elementów konstrukcji drewnianej dachu - przemurowanie kominów z założeniem czapek kominowych Dach jednospadowy o konstrukcji drewnianej z pokryciem papą o nachyleniu ok. 5% Zakres prac do wykonania: - przemurowanie kominów z założeniem betonowych czapek kominowych, - rozbiórka starego pokrycia z papy wraz z utylizacją - rozbiórka rynny, rur spustowych i innych obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej gr. 0,55 mm na dachu, - wymiana zniszczonych elementów deskowania oraz desek czołowych, - założenie nowych obróbek blacharskich z blachy ocynk. gr. 0,55 mm, - założenie nowych rynien śr. 12 cm z blachy ocynk. gr. 0,55 mm, - założenie nowych rur spustowych śr. 10 cm z blachy ocynk. gr. 0,55mm, - ułożenie 1 -warstwy papy zgrzewalnej podkładowej SBS typ PYE PV 200 S4 na włókninie poliestrowej mocowana na gwoździe, - ułożenie 1 -warstwy papy zgrzewalnej modyfikowanej SBS typ PYE PV 200 S4 wierzchniego krycia na włókninie poliestrowej Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót na bazie którego należy opracować kosztorys ofertowy metodą szczegółową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 3 000,00 zł słownie: trzy tysiące złotych 00/100 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275). 3.Formy wniesienia wadium, o którym mowa w pkt. 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) osoba nadzorująca i kierująca robotami budowlanymi posiada aktualne uprawnienia ogólnobudowlane wymagane Prawem Budowlanym. b) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane w zakresie remontu dachów o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda, potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu. c) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. VI Specyfikacji, Wykonawca składa przez dołączenie do oferty następujących oświadczeń i dokumentów w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : 1. Dla potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych, a) Oświadczenie, zgodne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do oferty W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. b) Aktualny odpisu z właściwego rejestru, lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 2) Potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnego doświadczenia do wykonania zamówienia; - wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz i informacjami na temat uprawnień - załącznik nr 2 do oferty - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych w zakresie remontu dachów o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda, potwierdzony dokumentami o należytym wykonaniu - załącznik nr 3 do oferty - polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgn.grudziadz.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach