Przetargi.pl
Wykonanie projektu i budowa budynku przyszkolnego na potrzeby dydaktyczno - opiekuńcze dla SP Nr 1 im. H. Sienkiewicza przy ul. 3 Maja 2 w Brodnicy

Gmina Miasta Brodnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, ul. Kamionka 23
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4930300 , fax. 056 4982626
  • Data zamieszczenia: 2010-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Brodnicy
    ul. Kamionka 23 23
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4930300, fax. 056 4982626
    REGON: 87111837100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu i budowa budynku przyszkolnego na potrzeby dydaktyczno - opiekuńcze dla SP Nr 1 im. H. Sienkiewicza przy ul. 3 Maja 2 w Brodnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu i budowa budynku przyszkolnego na potrzeby dydaktyczno-opiekuńcze dla SP Nr 1 im. H. Sienkiewicza przy ul. 3 Maja 2 w Brodnicy. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji budowlanej projektowo-kosztorysowej oraz budowa budynku przyszkolnego na potrzeby dydaktyczno-opiekuńcze dla SP Nr 1 im. H. Sienkiewicza wraz z zapleczem technicznym i infrastrukturą. Integralną częścią niniejszej SIWZ jest Program Funkcjonalno Użytkowy, który zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace projektowe i wykonawcze (budowlane) niezbędne do budowy budynku przyszkolnego od stanu istniejącego do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. W zakresie zamówienia ujęto: a) Zadanie projektowe: wykonanie pełnobranżowego projektu budowlano- wykonawczego z uzgodnieniami, zapewnieniami i pozwoleniem na budowę dla potrzeb budowy budynku przyszkolnego wraz z zapleczem technicznym i infrastrukturą. Projektant ma obowiązek przy opracowaniu dokumentacji projektowej uwzględnić zapisy Programu Funkcjonalno Użytkowego opracowanego przez Architektoniczne Biuro Projektowe Nowak i Podonowski oraz Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego. Projekt budowlano- wykonawczy powinien zawierać kompleksowe rozwiązania projektowe w zakresie branży: konstrukcyjno-budowlanej, architektonicznej, sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, wentylacyjnych. Wykaz wymaganych opracowań projektowych: Projekt budowlany architektury; Projekt budowlany konstrukcji; Projekt budowlany wewnętrznej instalacji wodno- kanalizacyjnej; Projekt budowlany wewnętrznej co wraz z węzłem cieplnym; Projekt budowlany wewnętrznej instalacji elektrycznej; Projekt budowlany wewnętrznej instalacji wentylacji; Projekt budowlany kolorystyki budynku; Projekt budowlany przyłącza wody; Projekt budowlany przyłącza kanalizacji sanitarnej; Projekt budowlany kanalizacji deszczowej; Wszelkie niezbędne opracowania i uzgodnienia niezbędne do uzyskania decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę. Zakres prac projektowych obejmuje: - Wykonanie pełnobranżowego projektu budowlano-wykonawczego budowy budynku przyszkolnego w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę - po 5 egzemplarzy każdej branży w wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF, - Wykonanie przedmiarów, kosztorysów inwestorskich - 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF, - Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla każdej branży - po 2 egzemplarze każdej branży w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF, - Opracowanie informacji o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 6 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF, - Dostarczenie świadectwa energetycznego - 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF, - uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, decyzji wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę. b) Zadanie wykonawcze: budowa budynku przyszkolnego zgodnie z opracowaną i odebraną przez Zamawiającego dokumentacją budowlano- wykonawczą i pozwoleniem na budowę. W zakresie zadania ujęto wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę budynku przyszkolnego wraz z jego towarzyszącą infrastrukturą w zakresie wskazanym w Programie Funkcjonalno Użytkowym. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w zakresie umożliwiającym uzyskanie decyzji dopuszczenia obiektu do użytkowania lub innego dokumentu o równoważnym znaczeniu. c) Etapowanie przedmiotu zamówienia. ZADANIE PROJEKTOWE: Zadanie obejmuje wykonanie pełno branżowego projektu budowlano- wykonawczego dla przedmiotowej inwestycji wraz z wszelkimi zapewnieniami, technicznymi warunkami przyłączenia do sieci, uzgodnieniami i pozwoleniem na budowę. Opracowania projektowe wykonywane będą zgodnie z Harmonogramem Rzeczowo- Finansowym przedłożonym przez Wykonawcę jako załącznik do oferty, w kolejności zapewniającej optymalizację terminów zakończenia całości przedmiotu zamówienia. Każde opracowanie projektowe podlega odbiorowi ze strony Zamawiającego. ZADANIE WYKONAWCZE: Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania robót budowlanych objętych zamówieniem w umownym terminie i zgodnie z przygotowanym przez niego harmonogramem robót. Przygotowany harmonogram robót ma uwzględnić wykonania robót budowlanych w pełnym zakresie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza wykonanie robót etapami na podstawie częściowych opracowań projektowych. d) WARUNKI WYKONANIA ROBÓT: - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NALEŻY REALIZOWAĆ ZGODNIE Z PROGRAMEM FUNKCJONALNO UŻYTKOWYM, uzgodnieniami z Zamawiającym, z zasadami sztuki budowlanej oraz z godnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót i zasadami BHP. - Wszystkie użyte do budowy materiały powinny posiadać odpowiednie świadectwo dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Dokumenty powinny być wydane przez uprawnione instytucje. - Obsługę geodezyjną, inwentaryzacje powykonawczą oraz dokumentację niezbędną do uzyskania pozwolenia na użytkowanie należy objąć proponowaną ceną ofertową. - Jeżeli w projekcie budowlano- wykonawczym lub innych dokumentach Wykonawcy, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zostaną stwierdzone błędy, pominięcia, niejasności, niespójności, niewystarczające informacje lub wady, to zarówno przedmiotowe dokumenty jak i roboty budowlane będą poprawione na koszt Wykonawcy i jego staraniem, w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz właściwymi jednostkami opiniującymi.. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został zgodnie z załącznikami do SIWZ (opisy, plany, sytuacje, przekroje, wizualizacje, plansza). Program funkcjonalno- użytkowy ze szczegółowymi rozwiązaniami dostępny jest na stronie internetowej http://bip.brodnica.pl oraz do wglądu w Urzędzie Miejskim w Brodnicy, ul. Kamionka 23, pokój 304, telefon: (056) 49-30-614 lub 629, w godzinach od 8:00 do 15:00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122125
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 60.000,00 PLN brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. w pieniądzu, b. poręczeniach bankowych, c. poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, d. gwarancjach bankowych, e. gwarancjach ubezpieczeniowych, f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek w Banku PKO BP SA oddział/Brodnica, nr konta: 97 1020 5024 0000 1002 0010 1576. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt XI.1 SIWZ, w formie i formach, o których mowa w pkt XI.2 SIWZ zostanie wykluczony z postępowania. 6. Oryginał dokumentu (gwarancji, poręczenia itp.) należy dołączyć do oferty (w osobnej kopercie, nie wpiętej do oferty, włożonej do koperty zewnętrznej [patrz: pkt XV. ppkt 1. lit. o. SIWZ]). Oryginału poręczenia lub gwarancji nie należy spinać z resztą oferty z uwagi na konieczność jego zwrotu po zakończeniu postępowania. W przypadku pieniądza - kopię potwierdzenia dokonania przelewu (jako dowód wniesienia wadium) dołącza się do oferty na tych samych zasadach jak powyżej. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego jej wykonania; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia. 8. Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp., Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Wadium w pieniądzu (wraz z należnymi odsetkami) wniesione przez wykonawcę, którego oferta została wybrana, może być - na jego pisemny wniosek (za jego zgodą) - zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.brodnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach