Przetargi.pl
Budowa kortów tenisowych wraz z zagospodarowaniem terenu w Olszewie-Borkach

Gmina Olszewo-Borki ogłasza przetarg

  • Adres: 07-415 Olszewo-Borki, ul. Władysława Broniewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 761-31-07 , fax. 29 6432074
  • Data zamieszczenia: 2018-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olszewo-Borki
    ul. Władysława Broniewskiego 13
    07-415 Olszewo-Borki, woj. mazowieckie
    tel. 029 761-31-07, fax. 29 6432074
    REGON: 54830100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olszewo-borki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kortów tenisowych wraz z zagospodarowaniem terenu w Olszewie-Borkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową kortów tenisowych wraz z zagospodarowaniem terenu na działce o nr ewid. 475/11 znajdującej się u zbiegu ul. K.Szymanowskiego, ul. F.Chopina i ul. J.Kossaka w Olszewie-Borkach, w szczególności: • budowę dwóch kortów tenisowych o nawierzchni betonowej z odwodnieniem przez odprowadzenie wód opadowych spadkami na teren zielony; • wyposażenie boisk: słupki wraz z siatką do tenisa, stojaki, trybuny ; • kolorystyka nawierzchni kortów i linii do uzgodnienia z Zamawiającym, • budowę piłkochwytów, • budowę oświetlenia solarnego, • budowę parkingów na min. 18 szt. samochodów, • zakup i montaż stojaków rowerowych na min. 20 miejsc parkingowych - rodzaj stojaków i miejsce usytuowania do uzgodnienia z Zamawiającym, pod stojakami rowerowymi uwzględnić wykonanie kostki brukowej, • zagospodarowanie terenu: wyrównanie terenu, nasadzenia w ilości min. 30 szt. drzew i krzewów, obsianie trawą, kosze na śmieci min. 4 szt., rodzaj i szczegóły do uzgodnienia z Zamawiającym. 2. Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia winien uwzględnić w szczególności: 1) Szczegółowy opis inwestycji znajduje się w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót, załączonych do SIWZ. 2) Kosztorysy mają charakter pomocniczy przy szacowaniu wykonania przedmiotu zamówienia. 3) Wywóz ziemi z urobku, gruzu i innych materiałów pochodzących z terenu budowy na obszar całej gminy Olszewo-Borki, zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym. 4) Przestrzegania odpowiednich Polskich Norm lub aprobaty techniczne przy wykonywaniu robót budowlanych. 5) Stosowania wyrobów budowlanych posiadających wymagane atesty umożliwiające ich stosowanie oraz stwierdzające ich nieszkodliwość na środowisko oraz świadectwa zgodności poszczególnych dostaw materiałów z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną. 6) Wszystkie nazwy własne materiałów użyte w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i SIWZ podane są przykładowo i określają minimalne parametry jakościowe. 7) Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów równoważnych niż wskazane w projekcie pod warunkiem, że spełniać będą takie same lub posiadać wyższe parametry jakościowe. Udowodnienie tego warunku spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów, w tym przy udziale ekspertów. 8) Zamawiający nie dopuszcza odstępstw od dokumentacji projektowej w wykonawstwie i technologii. 9) W trakcie prac należy wykonywać dokumentację fotograficzną tj. komplet fotografii przekazanych w formie elektronicznej na płytach CD oraz konspekt fotografii w formie wydruku kolorowego obejmujący minimum 30 szt. fotografii z najważniejszych etapów zadania, w szczególności robót zanikowych wraz z opisem na jakim odcinku fotografia została wykonana, dodatkowo każda fotografia powinna zostać opatrzona datą jej wykonania i nazwą inwestycji. 10) Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady minimum – 60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6000,00 PLN (sześć tysięcy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r. poz. 110). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium 1) Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi wskazywać jako beneficjenta Gminę Olszewo-Borki z siedzibą 07-415 Olszewo-Borki ul. Broniewskiego 13, należy je załączyć do oferty w oryginale. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ostrołęce Nr 44 8922 0009 0000 0361 2000 0030. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 3) Dokument wadium winien być dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwali na jego późniejszy zwrot wykonawcy bez naruszenia integralności całej oferty. 4) Dokument wadium winien być oznaczony opisem Wadium w postępowaniu: PR.271.1.2018 „Budowa kortów tenisowych wraz z zagospodarowaniem terenu w Olszewie-Borkach”. 4. Termin wniesienia wadium 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. 3) W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie pieniądza, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 5. Zamawiający zwraca wadium wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 2, ust 4 ustawy Pzp. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę zgodnie z art 46 ust. 3 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a, ust 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu opisane w ust. 2. 2. Opis warunków udziału w postępowaniu. 1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa. Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. 3) Zdolność techniczna lub zawodowa. a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą zakresem budowę obiektów sportowych o wartości zamówienia co najmniej: 200.000,00 PLN (dwieście tysięcy), b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, posiadającymi n/w uprawnienia i doświadczenie: • kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem, posiadający minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robót budowlanych (zatrudniony na podstawie umowy o pracę); 3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności zgodnie z art. 22d ust. 2 ustawy Pzp. 4. Korzystanie przez wykonawcę ze zdolności technicznych lub sytuacji ekonomicznej innych podmiotów zgodnie z art. 22a ustawy Pzp 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust 2, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, lub sytuacji finansowej, lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie winno być złożone wraz z ofertą. 3) Warunki dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą spełnić polegając na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 22a ust. 5 ustawy Pzp. 5) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku o którym mowa w pkt. 1) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w ust. 2 wykonawcy mogą spełniać łącznie. 6. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: „spełnia” lub „nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych przez wykonawcę. 4. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (art 29 ust.3a ustawy Pzp) - zamawiający wymaga, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonujące poniższe czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Kierownik budowy - Konkretna funkcja wskazana powyżej ma jedynie charakter przykładowy i została wskazana celem doprecyzowania typu czynności, które winny być wykonywane na podstawie umowy o pracę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VIII. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywanie oświadczeń lub dokumentów w sytuacjach określonych w art. 10c - 10e ustawy Pzp. 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 2. Komunikacja między zamawiającym z wykonawcami odbywa się w formie pisemnej, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dn. 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2017r. poz. 1219) lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2017r. poz. 1481), osobiście za pośrednictwem posłańca bądź faksu. 3. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną lub za pośrednictwem faksu, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 4. Nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej. 5. Zamawiający wymaga przesyłanie ofert w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres Gmina Olszewo-Borki 07-415 Olszewo-Borki ul. Władysława Broniewskiego 13 – sekretariat. 6. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest Emilia Żebrowska - Kierownik Referatu Inwestycji Gospodarki Komunalnej i Drogownictwa Urzędu Gminy w Olszewie-Borkach, tel. 29 764 31 07 wew. 124, fax. 29 643 20 74 lub mail: sekretariat@olszewo-borki.pl. XIII. Opis sposobu obliczania ceny. 1. Obowiązującym wynagrodzeniem będzie wynagrodzenie ryczałtowe. 2. Cena oferty winna uwzględniać w szczególności wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ, dokumentacji projektowej oraz kosztów wszelkich prac niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia a niewymienionych w dokumentach, których wykonanie jest konieczne dla prawidłowego i kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz rozwiązanie i usuwanie wszelkich kolizji i wszystkie inne prace wynikłe w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia a niezbędne do osiągnięcia rezultatu umowy. 3. Cena oferty musi być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, kwoty zaokrągla się do pełnych groszy przy zastosowaniu matematycznych reguł zaokrąglania liczb. 4. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określone zostały we wzorze umowy. 5. Cenę należy podać z uwzględnieniem podatku VAT w stawce 23%. 6. Zamawiający zaleca dołączenie na wezwanie Zamawiającego kosztorysów ofertowych opracowanych na podstawie przedmiarów robót. Jeżeli wykonawca nie wyceni jakiejś pozycji kosztorysu, zamawiający uzna, że została ona wyceniona w innej pozycji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach