Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni dwóch mini boisk przy ul. Opalin w ramach zadania pn. „Oświetlenie strefy sportu przy ul. Opalin wraz z wykonaniem nawierzchni dwóch mini boisk”

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, S. Żeromskiego 29
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    S. Żeromskiego 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 01525964000041
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni dwóch mini boisk przy ul. Opalin w ramach zadania pn. „Oświetlenie strefy sportu przy ul. Opalin wraz z wykonaniem nawierzchni dwóch mini boisk”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Informacje ogólne Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” dwóch mini boisk przy ul. Opalin w ramach zadania ”Oświetlenie strefy sportu przy ul. Opalin wraz z wykonaniem nawierzchni dwóch mini boisk”, zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego.2. Lokalizacja (adres):Podlegające modernizacji mini boiska są zlokalizowane na działce 23/2 z obrębu 7-12-09 na terenie istniejącego placu zabaw z nawierzchnią trawiastą, na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy.3. Zakres prac, w szczególności obejmuje: Przedmiot zamówienia obejmuje:a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym; b) opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót; c) pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji robót;d) wykonanie kompletnych robót budowlanych na podstawie dokumentów, o których mowa w lit. a)i b). Planowane rozwiązanie ma zapewnić bezpieczeństwo dzieciom korzystającym z dwóch mini boisk wybudowanych na terenie istniejącego placu zabaw przy ul. Opalin.Jednocześnie ma podwyższyć atrakcyjność terenu strefy sportu przy już istniejącym boisku do gry w piłkę nożną wybudowanym na terenie istniejącego placu zabaw. Ze względów bezpieczeństwa zamówienie obejmuje montaż piłkochwytów, których zadaniem będzie odgrodzenie strefy sportu od istniejącego placu zabaw przy ul. Opalin. 4. Dostępność dla osób niepełnosprawnychPrzedmiot zamówienia ma być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników obiektu w tym przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych. Musi spełniać wymagania odnośnie obowiązujących przepisów, w tym standardów wynikających z Zarządzenia nr 1682/2017 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 23 października 2017 r. w sprawie tworzenia na terenie miasta stołecznego Warszawy dostępnej przestrzeni, w tym infrastruktury dla pieszych ze szczególnym uwzględnieniem osób o ograniczonej mobilności i percepcji zmienionego zarządzeniami Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy nr 291/2018 z dnia 23 lutego 2018 r., nr 1783/2022 z dnia 1 grudnia 2022 r. i nr 682/2023 z dnia 11 kwietnia 2023 r. oraz załącznikami do tego zarządzenia: „Standardy dostępności dla miasta stołecznego Warszawy” zwane dalej „Standardami dostępności”, stanowiące załącznik nr 1 do zarządzenia; „Standardy projektowe i wykonawcze infrastruktury dla pieszych w mieście stołecznym Warszawie” zwane dalej „Standardami infrastruktury dla pieszych”, stanowiące załącznik nr 2 do zarządzenia.5. Klauzule społeczneZamawiający przewiduje wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, które zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do jej treści – stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ;2) Program Funkcjonalno-Użytkowy (zwany dalej PFU) wraz z załącznikami – stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.UWAGA: Powyższa dokumentacja może być wykorzystana tylko do celów zamówienia publicznego.Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia tj. Programie Funkcjonalno -Użytkowym o którym mowa powyżej odniósł się do norm. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązanie nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w ww. PFU, wówczas na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku dokumenty przedmiotowe, o których mowa w pkt 26.2.6 SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach