Przetargi.pl
Remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół im. Fridtjofa Nansena w Piastowie (3).

Powiat Pruszkowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, Drzymały 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pruszkowski
    Drzymały 30
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    REGON: 013267144
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.pruszkow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół im. Fridtjofa Nansena w Piastowie (3).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont sali gimnastycznej w zakresie jej wnętrza, a także instalacji wentylacji, instalacji elektrycznych i teletechnicznych, dostawa i montaż rekuperatora oraz montaż zewnętrznych żaluzji przeciwsłonecznych. Projekt nie przewiduje ingerencji w istniejący stan zagospodarowania terenu. Remont ma na celu dostosowanie standardu sali do współczesnych wymagań w zakresie funkcjonalności, komfortu eksploatacji oraz estetyki. Nie przewiduje się zmiany sposobu użytkowania.Projekt zakłada:• wymianę posadzki sportowej w zakresie nawierzchni. Po demontażu istniejącej posadzki należy wykonać ocenę stanu technicznego rusztu drewnianego. Zakłada się konieczność naprawy około 10% rusztu;• malowanie linii boisk do gier sportowych (koszykówka i siatkówka – zgodnie z częścią graficzną projektu);• likwidację grzejnika znajdującego się na ścianie z drabinkami gimnastycznymi wraz z fragmentem instalacji CO (ściany B-A i C-B zgodnie z częścią graficzną projektu);• demontaż głośników i wykonanie peszli z pilotami umożliwiającymi w przyszłości wykonanie systemu nagłośnieniowego;• likwidację gniazd zasilania trójfazowego;• zaślepienie wentylatorów ściennych;• demontaż drabinek gimnastycznych. Drabinki do ponownego montażu po zakończeniu prac;• naprawę oraz malowanie ścian;• wymianę drzwi wejściowych;• wymianę osłon grzejników;• wymianę systemu mocowania siatki;• wymianę tablicy do gry w koszykówkę wraz z konstrukcją mocującą do ściany;• zmianę sposobu oświetlenia sali ze ściennego na sufitowe. Likwidacja opraw ściennych i montaż nowych opraw oświetleniowych w suficie podwieszanym;• wymianę sufitu podwieszanego na sufit podwieszany sportowy o odpowiedniej odporności na uderzania i wymaganiach akustycznych;• montaż rekuperatora dachowego (sposób mocowania rekuperatora zostanie określony po demontażu istniejącego sufitu podwieszanego i ocenie technicznej konstrukcji stropodachu);• wykonanie nowej instalacji elektrycznej zasilającej oprawy oświetleniowe w suficie podwieszanym, rekuperator dachowy i żaluzje zewnętrzne (podnoszone i opuszczane przy użyciu mechanizmu elektrycznego). Gniazda elektryczne do zachowania – wymieniony zostanie osprzęt przy zachowaniu okablowania. Łączniki sterujące oświetleniem do przeniesienia.Montaż we wszystkich oknach sali gimnastycznej żaluzji zewnętrznych podnoszonych, opuszczanych, zamykanych i otwieranych przy użyciu mechanizmu elektrycznego. Sterowanie z szafki technicznej wskazanej w części graficznej projektu.Pełen opis określa specyfikacja i przedmiar, stanowiące załączniki do SWZ.Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej, ani nie wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej.Natomiast Zamawiający informuje o możliwości dokonania przez Wykonawców wizji lokalnejw obiekcie. W takim przypadku koszty jej dokonania ponosi Wykonawca. Przed dokonaniem wyceny i złożeniem oferty, Zamawiający rekomenduje sprawdzenie warunków w obiekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 6 500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych 00/100 zł).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 500 000,00 zł;4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże: wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane, polegające na remoncie obiektu kubaturowego, w którego zakresie była wymiana instalacji elektrycznych, remont pomieszczeń w zakresie malowania pomieszczeń, wymiany drzwi wymiana parkietu. Wartość robót - co najmniej 300 000,00 zł każda.Warunek ten winien być spełniony samodzielnie przez Wykonawcę.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana ilośći wartość, a także wielkości inwestycji budowlanych oraz usług projektowych nie sumują się, tzn. co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że wykonał wskazane inwestycje budowlane.Ta sama zasada dotyczy podmiotu udostępniającego zasoby jako podwykonawca.Przez wartość robót budowlanych Zamawiający rozumie wysokość wynagrodzenia otrzymanego przez Wykonawcę od Inwestora z tytułu ich wykonania.Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć podpisanie Protokołu odbioru końcowego robót i/lub Świadectwa Przejęcia lub równoważnego dokumentu bez uwag i uzyskanie decyzji w sprawie pozwolenia na użytkowanie obiektu.b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia osoby, posiadające kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, w tym co najmniej: jedna osoba posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu obowiązków Kierownika Budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ww. osoba powinna być wpisana do właściwej izby samorządu zawodowego (i mieć opłaconą składkę), jedna osoba posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu obowiązków Kierownika Robót w specjalności instalacji sanitarnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych, cieplnych, wentylacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, jedna osoba posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu obowiązków Kierownika Robót w specjalności instalacji elektrycznych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia SEP do wykonywania instalacji elektrycznych do minimum 1kV, która będzie brała udział w realizacji zamówienia.Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią doświadczenia i uprawnień wskazanych dla ww. osób (maksymalnie łączenie 2 funkcji).Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane, a także ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Doświadczenie zawodowe liczone jest od dnia uzyskania uprawnień.Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane w punkt 4b powyżej posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy personel nie posiada biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt tłumacza dla potrzeb i na okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach