Przetargi.pl
Budowa czterech Otwartych Stref Aktywności OSA w miejscowościach Wesołówka, Józefów, Jeleniec, Gózd, Gmina Stanin

Gmina Stanin ogłasza przetarg

  • Adres: 21-422 Stanin, Stanin
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48257981118 , fax. +48257981104
  • Data zamieszczenia: 2018-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stanin
    Stanin 62
    21-422 Stanin, woj. lubelskie
    tel. +48257981118, fax. +48257981104
    REGON: 711582500
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stanin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa czterech Otwartych Stref Aktywności OSA w miejscowościach Wesołówka, Józefów, Jeleniec, Gózd, Gmina Stanin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Budowa czterech Otwartych Stref Aktywności OSA w miejscowościach Wesołówka, Józefów, Jeleniec, Gózd, Gmina Stanin”. Otwarte strefy aktywności zlokalizowane będą na następujących działkach: Wesołówka nr działki 60/1, Józefów nr działki 523/3, Jeleniec nr działki 36/31, Gózd nr działek 360/5, 1068/2 Część I zamówienia : Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Wesołówka nr działki 60/1. – wariant rozszerzony W celu wykonania przedmiotu zamówienia należy dostarczyć i zamontować urządzenia wymienione poniżej: Elementy wyposażenia siłowni plenerowej: - biegacz – 1 szt., - twister – 1 szt., - wahadło – 1 szt., - wioślarz+pylon+koła Tai Chi małe – 1 szt., - pajacyk+pylon+podciąg nóg – 1 szt., - orbitrek+pylon+steper – 1 szt., Elementy wyposażenia strefy relaksu: - stół do gry w szachy i chińczyka (montowany na stałe) – 1 szt., - stół do gry w pin ponga ( montowany na stałe) – 1 szt., - stojak na rowery – 1 szt., - ławka montowana na stałe – 4 szt., - kosz na śmieci – 1 szt., - tablica informacyjna – 1 szt., Elementy wyposażenia placu o charakterze sprawnościowym: - zestaw sprawnościowo- zabawowy – 1 szt., - huśtawka podwójna – 1 szt., - ściana wspinaczkowa sześciokątna – 1 szt., W skład zamówienia wchodzi wykonanie ogrodzenia placu zabaw z furtką H–1,2 m – 46mb, zagospodarowanie zielenie – nasadzenia tuje szmaragd w ilości 4 szt., nawierzchnia placu zabaw – mineralna – piaskowa 0-2mm gł. 30 na powierzchni 130m2, wykonanie schodów terenowych 14 stopni z kostki brukowej. Oraz budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Józefów nr działki 523/3 – wariant rozszerzony W celu wykonania przedmiotu zamówienia należy dostarczyć i zamontować urządzenia wymienione poniżej: Elementy wyposażenia siłowni plenerowej: - biegacz – 1 szt., - twister – 1 szt., - wahadło – 1 szt., - wioślarz+pylon+koła Tai Chi małe – 1 szt., - pajacyk+pylon+podciąg nóg – 1 szt., - orbitrek+pylon+steper – 1 szt., Elementy wyposażenia strefy relaksu: - stół do gry w szachy i chińczyka (montowany na stałe) – 1 szt., - stół do gry w pin ponga ( montowany na stałe) – 1 szt., - stojak na rowery – 1 szt., - ławka montowana na stałe – 4 szt., - kosz na śmieci – 1 szt., - tablica informacyjna – 1 szt., Elementy wyposażenia placu o charakterze sprawnościowym: - zestaw sprawnościowo- zabawowy – 1 szt., - huśtawka podwójna – 1 szt., - ściana wspinaczkowa sześciokątna – 1 szt., W skład zamówienia wchodzi wykonanie ogrodzenia placu zabaw z furtką H–1,2 m – 48,8mb, zagospodarowanie zieleni – nasadzenia tuje szmaragd w ilości 5 szt., nawierzchnia placu zabaw – mineralna – piaskowa 0-2mm gł. 30 na powierzchni 113, 25m2. Część II zamówienia Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Jeleniec nr działki 36/31. – wariant podstawowy W celu wykonania przedmiotu zamówienia należy dostarczyć i zamontować urządzenia wymienione poniżej: Elementy wyposażenia siłowni plenerowej: - orbitrek – 1 szt., - wioślarz – 1 szt., - twister – 1 szt., - wahadło – 1 szt., - biegacz – 1 szt., - wyciąg górny – 1 szt., - steper – 1 szt., Elementy wyposażenia strefy relaksu: - stół do gry w szachy (montowany na stałe) – 1 szt., - stół do gry w pin ponga ( montowany na stałe) – 1 szt., - stojak na rowery – 1 szt., - ławka montowana na stałe – 4 szt., - kosz na śmieci – 1 szt., - tablica informacyjna – 1 szt., W skład zamówienia wchodzi zagospodarowanie zieleni – nasadzenia tuje szmaragd w ilości 5 szt., oraz Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Gózd nr działek 360/5, 1068/2 – wariant podstawowy W celu wykonania przedmiotu zamówienia należy dostarczyć i zamontować urządzenia wymienione poniżej: Elementy wyposażenia siłowni plenerowej: - orbitrek – 1 szt., - wioślarz – 1 szt., - twister – 1 szt., - wahadło – 1 szt., - biegacz – 1 szt., - wyciąg górny – 1 szt., - steper – 1 szt., Elementy wyposażenia strefy relaksu: - stół do gry w szachy (montowany na stałe) – 1 szt., - stół do gry w pin ponga ( montowany na stałe) – 1 szt., - stojak na rowery – 1 szt., - ławka montowana na stałe – 4 szt., - kosz na śmieci – 1 szt., - tablica informacyjna – 1 szt., W skład zamówienia wchodzi zagospodarowanie zieleni – nasadzenia tuje szmaragd w ilości 5 szt., Przedmiot zamówienia określają następujące kody CPV: 45112710-5 -Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 43325000-7 -Wyposażenie parków i placów zabaw 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw 37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu 1. Szczegółowa charakterystyka realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia: 1) Zadanie należy wykonać zgodnie z: a) przedmiarami robót, b) dokumentacją projektową; 2. Realizacja robót objętych niniejszym przedmiotem zamówienia: 1) obejmuje wykonanie czterech Otwartych Stref Aktywności wraz z robotami wynikłymi w trakcie realizacji zamówienia, nie przewidzianymi w w/w. dokumentacji, a koniecznymi do jej wykonania; 2) obejmuje dostawę całości materiałów i urządzeń koniecznych do wykonania poszczególnych części przedmiotu zamówienia, które nie będą pochodziły z produkcji wcześniejszej niż 6 miesięcy licząc od terminu rozpoczęcia prac; 3) materiały i urządzenia muszą posiadać aktualne i odpowiednie atesty i certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszystkie wymogi norm określonych prawem i dopuszczone do stosowania, a ich montaż zgodny z wytycznymi producenta. Wszystkie urządzenia muszą być wykonane zgodnie z Normami Polski bądź odpowiednikami europejskimi. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone przedmioty są uszkodzone, bądź nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, funkcjonalności i parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na inne właściwe na własny koszt. 4) Do wykonania zamówienia wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów nowych, gwarantujących najwyższą jakość wykonanych robót. 5) Wykonawca zobowiązany będzie również w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: A. wykonać niezbędne oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, projektami; B. do zabezpieczenia we własnym zakresie obsługi geodezyjnej; 3. Rozwiązania równoważne. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia lub w dokumentacji Zamawiający użył normy, aprobaty, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SIWZ oraz dokumentacji technicznej. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. Gdziekolwiek w dokumentacji przetargowej powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w SIWZ nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Zamawiającemu do zatwierdzenia. Jeśli w dokumentacji stanowiącej załącznik do SIWZ wskazano w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie źródło lub poszczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę – zamawiający, zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymogami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteria oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, orz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt/jego źródło przy opisie przedmiotu zamówienia dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy. 4. Inwestor zapewnia nadzór inwestorski nad realizowanymi robotami. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi. 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić na zastosowane materiały i wykonane roboty budowlane min. 36 miesięcznej gwarancji jakości i wykonania, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag, lecz nie dłuższej niż max 60 miesięcy. 2) Okres rękojmi na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykaz oświadczeń składanych w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1. Wykaz oświadczeń jakie wykonawca dołączy do oferty w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; a. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone wg formularza, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; b. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone wg formularza, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 2. Wykaz oświadczeń jakie wykonawca przedkłada po otwarciu ofert (nie składać wraz z ofertą) w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; a. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach