Przetargi.pl
„Budowa budynku szkoły w miejscowości Niedrzwica Duża wraz z finansowaniem wykonanych robót budowlanych przez przelew wierzytelności”

Gmina Niedrzwica Duża ogłasza przetarg

  • Adres: 24220 Niedrzwica Duża, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 175 085 , fax. 815 175 085
  • Data zamieszczenia: 2017-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niedrzwica Duża
    ul. Lubelska 30
    24220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie
    tel. 815 175 085, fax. 815 175 085
    REGON: 54052900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.niedrzwicaduza.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa budynku szkoły w miejscowości Niedrzwica Duża wraz z finansowaniem wykonanych robót budowlanych przez przelew wierzytelności”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: „Budowa budynku szkoły w miejscowości Niedrzwica Duża wraz z finansowaniem wykonanych robót budowlanych przez przelew wierzytelności”. Przedmiot zamówienia obejmuje:  roboty budowlane – budowa budynku szkoły na działce o nr ewidencyjnym 783/3 w miejscowości Niedrzwica Duża wraz z instalacjami w szczególności: wewnętrznymi - wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, gazu ziemnego, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, c.o., c.t., elektrycznymi i teletechnicznymi oraz doziemnymi - wodociągowej, gazowej, kanalizacji sanitarnej, elektrycznej, oświetlenia terenu i teletechnicznymi, roboty budowlane związane z dojazdami, dojściami i miejscami postojowymi, budową wiaty śmietnikowej, elementów małej architektury, związane z pracami rozbiórkowymi, wycinką drzew wraz z uzyskaniem przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie całego obiektu budowlanego;  zapewnienie finansowania inwestycji poprzez przelew wierzytelności przysługujących Wykonawcy wobec Zamawiającego z tytułu realizacji przedmiotu umowy o roboty budowlane na rzecz banku lub innej instytucji finansowej, działającej na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. 2017 r., poz. 1876 ze zm.) - zwane dalej Bankiem - i rozterminowanie spłaty wierzytelności zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie: 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy). Wadium należy wnieść w jednej z form wymienionych w art. 45 ust. 6 Pzp. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Z treści musi wynikać również zabezpieczenie do wypłaty kwoty wadium na zasadach określonych w Pzp. Wykonawca wnoszący wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinien przedstawić oryginał gwarancji. Niezłożenie oryginału bankowej lub ubezpieczeniowej gwarancji wadialnej przed upływem terminu składania ofert nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 Pzp oraz stanowi podstawę do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp). Jeżeli z treści dokumentu gwarancji wynika, że kserokopia jest wystarczająca dla zabezpieczenia oferty, wówczas nie ma przeszkód do tego, aby Wykonawca przedstawił kopie gwarancji wadialnej. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać tylko przelewem na rachunek bankowy nr: 26 8687 0009 2001 0000 0130 0002 - Bank Spółdzielczy w Niedrzwicy Dużej z dopiskiem wadium nr sprawy ZP.271.1.28.2017 Wadium należy wnieść (liczy się data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zaleca dołączenie potwierdzenia wniesienia wadium do oferty, w celu usprawnienia procedury sprawdzenia wniesienia wadium przez Wykonawcę. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 Pzp. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo. Uwaga: 1) Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. 2) Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto Urzędu Gminy Niedrzwica Duża przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy): a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu zgodnie z art. 23 Pzp. - Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). - W przypadku składania oferty wspólnej (przez kilku przedsiębiorców konsorcjum lub przez spółkę cywilną) Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współprace tych Wykonawców. - Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: a) kopię polisy ubezpieczeniowej OC, w zakresie ubezpieczenia budowy, na kwotę nie mniejszą niż wartość ceny oferty brutto za wykonanie robót budowlanych, b) wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zgodnie z wymogiem opisanym w ust. 2 Rozdziału V niniejszej SIWZ, c) dokument zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) kosztorys uproszczony, e) harmonogram rzeczowo – finansowy (według wzoru Zamawiającego), f) oświadczenie o zobowiązaniu do doprowadzenia do zawarcia umowy przelewu wierzytelności, przysługującej Wykonawcy od Zamawiającego z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie odnoszącym się do robót budowlanych z bankiem lub inną instytucją finansową wskazaną w ofercie oraz o zobowiązaniu do doprowadzenia do zawarcia umowy między Zamawiającym a bankiem lub inną instytucją finansową wskazaną w ofercie dotyczącą spłaty wierzytelności na warunkach wskazanych w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach