Przetargi.pl
Budowa Budynku „Nadbużański Inkubator Przedsiębiorczości Lokalnej Tradycji i Kultury” w miejscowości Kuligów, ul., Kręta gm. Dąbrówka, na działce nr ew. 969/1; 1037; 1033/1; 1032;1031 obręb Kuligów

Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe Piotr Urmanowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-200 Wołomin, Wiejska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 602-353-020, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe Piotr Urmanowski
    Wiejska 1
    05-200 Wołomin, woj. mazowieckie
    tel. 602-353-020, , fax. -
    REGON: 012695033
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skansen.powiatwolominski.pl/zamowienia-publiczne/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednoosobwa działalność gspodarcza PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE PIOTR URMANOWSKI

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Budynku „Nadbużański Inkubator Przedsiębiorczości Lokalnej Tradycji i Kultury” w miejscowości Kuligów, ul., Kręta gm. Dąbrówka, na działce nr ew. 969/1; 1037; 1033/1; 1032;1031 obręb Kuligów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i montażowych związanych realizacją zadania pn. Budowa Budynku „Nadbużański Inkubator Przedsiębiorczości Lokalnej Tradycji i Kultury” w miejscowości Kuligów, ul., Kręta gm Dąbrówka, na działce nr ew. 969/1; 1037; 1033/1; 1032;1031, obręb Kuligów. 1. W skład przedmiotu zamówienia, wchodzi wykonanie następujących rodzajów robót: 1.1 STAN ZEROWY 1.2.1 Konstrukcje żelbetowe , betonowe i murowe 1.2.2 Konstrukcje drewniane, dach, stolarka zewnętrzna 1.2.3 Stolarka zewnętrzna 1.3 INSTALACJE SANITARNE WEWNĘTRZNE 1.4 KOTŁOWNIA , GAZ 1.5 BIAŁY MONTAŻ SANITARNY 1.6 SIECI I PRZYŁĄCZA 2.1 STAN WYKOŃCZENIOWY WEWNĘTRZNY, 2.1.1 Podkłady podłogowe na gruncie 2.1.2 Tynki wewnętrzne i okładziny z płytek na -parterze 2.1.3 Podłogi i posadzki parteru 2.1.4 Strop drewniany nad parterem i docieplenie poddasza 2.1.5 Stolarka wewnętrzna parteru 2.1.6 Roboty malarskie 2.2 WYPOSAŻENIE -TECHNOLOGIA KUCHNI 2.3 INSTALACJE ELEKTRYCZNE 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również uzyskanie przez Wykonawcę prawomocnej decyzji w sprawie pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego powstałego w związku z realizacją przedmiotowej inwestycji oraz wszelkich niezbędnych z tym związanych uzgodnień, zezwoleń, pozwoleń itd.. Zamawiający w celu wypełnienia przez Wykonawcę w/w obowiązku udzieli mu niezbędnych pełnomocnictw. We wszystkich miejscach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w Załącznikach do SIWZ, w których wskazano konkretnego producenta, dostawcę lub nazwę własną materiałów, urządzeń, sprzętów, Zamawiający w ślad za projektantem, dodaje zapis „lub równoważne o porównywalnych parametrach”, zezwalając na składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy pzp. Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami przetargowymi. Przedmiot zamówienia stosownie do art. 29 ust. 5 ustawy, tj. dostępności dla osób niepełnosprawnych został opisany w Dokumentacji projektowej. 2. Ponadto szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia określają: a) Załącznik K/1 do kosztorysu inwestorskiego Zestawienie urządzeń wyposażenia kuchni i zaplecza - stanowiące Załącznik 5 do siwz, b) Dokumentacja projektowa - stanowiąca Załącznik 6 do siwz, c) Projekt umowy, stanowiący Załączniki nr 7 do siwz. 3. Przedmiot zamówienia Zamawiający opisuje w załącznikach 5 i 6. Przedmiar robót posiada jedynie charakter pomocniczy. 4. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania wartości zamówienia jako ceny ryczałtowej za wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu Projektu budowlanego, elementów wskazanych w Załączniku „K/1 do kosztorysu inwestorskiego Zestawienie urządzeń wyposażenia kuchni i zaplecza”, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty. 5. Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, dostarczenia szczegółowego kosztorysu ofertowego, sporządzonego na podstawie Przedmiarów robót, Dokumentacji projektowej, załącznika „K/1 do kosztorysu inwestorskiego Zestawienie urządzeń wyposażenia kuchni i zaplecza”, ewentualnej wizji lokalnej. 6. W umowie o roboty budowlane przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego tak więc przedmiar robót ma na celu wyłącznie umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych elementów robót. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. 9. Zamówienie będzie realizowane na zasadach określonych w dokumentach wymienionych w ust. 2 oraz Rozdziale XVIII siwz. 10. Zamawiający: 1) wymaga aby oferta obejmowała realizację całości przedmiotu zamówienia; 2) wymaga udzielenia przez Wykonawcę rękojmi i gwarancji jakości na wykonany Przedmiot zamówienia, na okres co najmniej 36 miesięcy; 3) wymaga akceptacji bez zastrzeżeń warunków umowy podanych w załączonym projekcie umowy. 11. Zamawiający stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga zatrudnienia do wykonania zamówienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych w zakresie: a) robót elektrycznych, b) robót instalacyjnych w zakresie wod-kan, c.o., gaz, klimatyzacji, c) robót ogólnobudowlanych. 12. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy lub podwykonawcy, odnośnie spełniania przez nich wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 11 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępujący do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 14.03.2019 r. do godz. 820. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku wymienionych poniżej formach: • pieniądzu • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym • gwarancjach bankowych • gwarancjach ubezpieczeniowych • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy” Bank Millennium nr 56 1160 2202 0000 0000 6870 0919 z dopiskiem “wpłata wadium –Nadbużański Inkubator Przedsiębiorczości Lokalnej Tradycji i Kultury. Do oferty należy dołączyć dowód wpłaty wadium. 5. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Wykonawca winien złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego lub załączyć w formie oryginału do oferty, w takich przypadkach oferta musi zawierać także kopię tych dokumentów. ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ WYKONAWCY, JEŻELI WADIUM NIE ZOSTAŁO WNIESIONE LUB ZOSTAŁO WNIESIONE W SPOSÓB NIEPRAWIDŁOWY. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wystąpią przesłanki określone w art. 46 ust. 5 Pzp oraz jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Ponadto Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art.23 ust.1 pzp): W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust.2 pzp). Wtedy niezbędne jest złożenie w ofercie oryginału pełnomocnictwa wszystkich stron określające w szczególności: określenie postępowania którego dotyczy; listę wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia; cel działania; sposób ich działania; sposób odpowiedzialności - zgodnie z art. 141 pzp wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców za wykonanie umowy; wskazanie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców; zakres umocowania pełnomocnika, oznaczenia że pełnomocnictwo będzie ważne co najmniej w terminie związania ofertą. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich wykonawców w tym pełnomocnika. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o których mowa w ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Dokumenty wymienione w ust.6 pkt 3-6 muszą być złożone przez każdy podmiot. Pozostałe dokumenty i oświadczenia przez podmioty wspólnie występujące, a oferta musi być podpisana przez pełnomocnika, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy pzp. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 niniejszej siwz dotyczące tych podmiotów. 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 6 pkt. 3–6. 2. Każdy z Wykonawców, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej, informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp, dostarczy Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 pzp (oświadczenie jest składane wyłącznie w stosunku do wykonawców , którzy złożyli oferty w postępowaniu) – według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W/w oświadczenie musi zostać doręczone jest w oryginale. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów o których mowa w ust. 6 pkt. 2-4 składa odpowiednio dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) zamiast dokumentów o których mowa w ust. 6 pkt. 5: a) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7 pkt. 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawione odpowiednio w terminach określonych w ust. 7 pkt. 1 i 2. 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do siwz; 2) oświadczenia wymienione w Rozdziale VI ust.1-3 niniejszej siwz - wzór określony w Załączniku Nr 2 do siwz oraz Załączniku Nr 3 do siwz; 3) pełnomocnictwo - w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, które w swej treści jednoznacznie wskazuje czynności do których pełnomocnik jest umocowany, 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów dla Wykonawcy, sporządzone zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 3a. (Jeżeli Wykonawca nie polega na zasobach innych podmiotów wówczas nie składa takiego zobowiązania). 5) Potwierdzenie wniesienia wadium. 6) Informacja nt. RODO sporządzone zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 9 do siwz. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do:  dostarczenia do akceptacji projektu umowy z podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą - w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom;  Dostarczenia oświadczenia o zatrudnieniu, o którym mowa w Rozdziale III SIWZ;  dostarczenia Zamawiającemu szczegółowego kosztorysu ofertowego, sporządzonego zgodnie z Rozdziałem III pkt. 5 SIWZ. 1. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie dostarczenie umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 23 ust. 4 pzp), odpowiednio umowa konsorcjum lub umowa spółki cywilnej, o ile nie została załączona do oferty; 2. W przypadku Spółki z o.o. gdy oferowana cena zamówienia wynosi powyżej dwukrotnej wysokości kapitału zakładowego, złożenie oświadczenia zgodnie z art. 230 Kodeksu spółek handlowych oraz dokumentu potwierdzającego uprawnienie rozporządzania prawem lub zaciągnięcia zobowiązania do świadczenia w imieniu Spółki o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego (wyciąg z umowy Spółki albo uchwałę wspólników).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach