Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa kina Ostrovia w Ostrowi Mazowieckiej.

Miejski Dom Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-29 7462703 , fax. 0-29 7462703
  • Data zamieszczenia: 2019-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Dom Kultury
    ul. 3 Maja 50
    07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 0-29 7462703, fax. 0-29 7462703
    REGON: 28552800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.mdkostrowmaz.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa kina Ostrovia w Ostrowi Mazowieckiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa i przebudowa kina Ostrovia w Ostrowi Mazowieckiej. 2. Niniejsze zamówienie jest III etapem realizacji projektu „Rozbudowy i przebudowy kina Ostrovia w Ostrowi Mazowieckiej” i polega na kontynuacji rozpoczętego wcześniej remontu i modernizacji kina. 3. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje w szczególności: 1) modernizację korytarza na piętrze: - roboty demontażowe i rozbiórkowe, - malowanie, - układanie posadzki na korytarzu, - wymiana instalacji elektrycznej, - instalacja wentylacji, - demontaż i zamiana okien; 2) przebudowę klatek schodowych: - rozbiórka jednej klatki schodowej, - wylanie stropu w miejsce schodów, - przebudowa drugiej klatki schodowej i jej poszerzenie, - rozbiórka pomieszczenia gospodarczego, - roboty na klatkach schodowych (obłożenie, wykończenie schodów, montaż barierek), 3) modernizację korytarza na parterze: - rozbiórka i demontaż przedsionka w korytarzu, - wymiana instalacji elektrycznej, - montaż nagrzewnic, - malowanie, - układanie posadzki na korytarzu, 4) modernizacje pomieszczenia kasy biletowej: - demontaż ścian, - uzupełnienie ubytków ścian, malowanie - montaż oświetlenia, - montaż okienka do sprzedaży, - montaż systemu alarmowego, 5) modernizację i przebudowę szatni na sklepik: - rozbiórka i demontaż, - uzupełnienie ubytków ścian, malowanie, - wykonanie instalacji wod-kan, wentylacji, 6) przebudowę elewacji i montaż podnośnika pionowego: - przebudowa schodów zewnętrznych, - roboty demontażowe i rozbiórkowe, - montaż podnośnika pionowego. 4. Szczegółowy zakres robót do realizacji wg. którego należy skalkulować cenę oferty określony jest w załączonej dokumentacji projektowej. 5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót budowlanych i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 6. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować roboty w sposób wykluczający narażenie użytkowników obiektu i osoby trzecie na jakiekolwiek niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót. Wykonawca zastosuje szczególne środki ostrożności i zabezpieczenia podczas realizacji zadania. Wszystkie prace należy prowadzić zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, w oparciu o obowiązujące normy i przepisy, przy zachowaniu przepisów BHP i p.poż. 7. Zamawiający wymaga obecności na budowie co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w każdy dzień, w którym prowadzone będą roboty budowlane. 8. Wszystkie roboty w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem: - kierownika budowy, kierowników robót; - inspektora nadzoru inwestorskiego wskazanego przez Zamawiającego. 9. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu certyfikatów, deklaracji jakości, atestów i aprobat technicznych stosowanych materiałów zgodnych z Polskimi Normami, a po zakończeniu zadania złożenia inwentaryzacji powykonawczej z obmiarem robót w trzech egzemplarzach. 10. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż wartość kontraktu brutto. 11. Uwagi końcowe: Z uwagi na charakter budynku wszystkie projektowane prace wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami. Materiały użyte do budowy winny posiadać atest oraz być dopuszczone do powszechnego stosowania. Po wykonaniu robót wykonać niezbędne pomiary w zakresie ochrony przeciwporażeniowej, dokonać niezbędnych prób instalacji wodno- kanalizacyjnej i sprawności działania pozostałych instalacji. Roboty elektryczne wykonać, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót budowlanych. 12. Nazwy własne materiałów, produktów, urządzeń, usług, systemów lub procesów podanych w niniejszej specyfikacji lub złącznikach (a w szczególności w dokumentacji projektowej lub przedmiarach) służą wyłącznie do podania minimalnych wymagań i parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia ich innymi równoważnymi produktami, materiałami, urządzeniami, usługami, systemami lub procesami o parametrach równoważnych, nie gorszych niż opisane w wyżej wymienionych dokumentach. Jeśli Wykonawca skorzysta z tej możliwości i zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2019-03-14 do godz. 11:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (dotyczy tylko sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p) 3. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach