Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1450 D obejmująca budowę drogi dla pieszych (chodnika) w pasie drogi powiatowej nr 1450 D w Bukowicach na odcinku od ul. Sosnowej do ul. Kubryckiej

POWIAT MILICKI ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Wojska Polskiego 38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 7140764
  • Data zamieszczenia: 2023-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT MILICKI
    ul. Wojska Polskiego 38
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 7140764
    REGON: 931934673
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.milicz-powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1450 D obejmująca budowę drogi dla pieszych (chodnika) w pasie drogi powiatowej nr 1450 D w Bukowicach na odcinku od ul. Sosnowej do ul. Kubryckiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania, którego przedmiotem jest przebudowa drogi powiatowej nr 1450 D obejmująca budowę drogi dla pieszych (chodnika) w pasie drogi powiatowej nr 1450 D w Bukowicach na odcinku od ul. Sosnowej do ul. Kubryckiej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja techniczna (stanowiąca Opis Przedmiotu Zamówienia -OPZ) na którą składają się: opis techniczny z częścią rysunkową, informacje dot. BIOZ, kosztorys ofertowy, przedmiar robót,szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej SWZ i ogłoszeniao zamówieniu.1) W cenie oferty należy uwzględnić koszty związane z wykonaniem projektu oznakowania i zabezpieczenia robót na czasprowadzenia robót.2) Roboty należy wykonać zgodnie z załączoną do SWZ Dokumentacją techniczną, Specyfikacjami Technicznymi orazpozostałymi wymaganiami szczegółowo określonymi w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ.3) Zamawiający wymaga złożenia do oferty kosztorysu ofertowego na podstawie którego będzie oszacowana łącznawartość zadania, pod rygorem odrzucenia oferty. Kosztorys ofertowy ma odzwierciedlać pozycje z przedmiaru robótstanowiącego integralną część dokumentacji technicznej będącej załącznikiem nr 1 do SWZ.4) Podstawę do zapłaty wynagrodzenia stanowić będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę, po dokonaniu końcowegoodbioru robót, płatna przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury, przy czym zadzień zapłaty uznawany będzie dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.5) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania przedmiotu zamówienia.6) Dla przedmiotowej inwestycji Zamawiający ustanowi nadzór inwestorski.7) Wykonawca wystawi faktury zgodnie z danymi: Nabywca: Powiat Milicki, ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz, NIP:916-13-12-494, Odbiorca: Starostwo Powiatowe w Miliczu, ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz.II. Wymagania stawiane Wykonawcy:1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotuzamówienia.2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonaniazamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.3) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego iterminowego wykonania zamówienia.4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotuzamówienia.5) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w istotnych postanowieniachumownych zawartych w projektowanych postanowieniach umowy - wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.III. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.IV. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.V. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.VI. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.VII. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.VIII. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 p.z.p.Wspólny Słownik Zamówień (CPV):- 45.23.31.40-2 – roboty drogowe- 45.23.31.42-6 – roboty w zakresie naprawy dróg- 45.11.12.00-0 – roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne- 45.23.32.22-1 - roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania- 45.23.32.53-7- roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych- 45.23.32.20-7 – roboty w zakresie nawierzchni dróg- 34.92.21.00-7 – oznakowanie drogowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych wRozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawcy:Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnościzwiązanej z przedmiotem zamówienia wraz z dowodem opłacenia, w tym celu przedstawi dokument potwierdzający, żeWykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotemzamówienia wraz z dowodem opłacenia.4) zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy:- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeliokres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonywał z należytą starannością co najmniej dwie robotybudowlane każda o wartości min. 2 000 000,00 zł brutto (słownie: dwa miliony zł i 00/100), odpowiadające swoim rodzajemrobotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, nazwy przedmiotu zamówienia (zakres prac), nazwyodbiorcy zamówienia, terminu realizacji (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), z załączeniem dowodówokreślających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostaływykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, sąreferencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli zuzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - innedokumenty- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże w przedstawionym do oferty wykazie osób (według wzoru stanowiącegozałącznik nr 7 do SWZ – wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia), które będą uczestniczyć w wykonywaniuzamówienia (w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ichkwalifikacji, zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresuwykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami), że ma do dyspozycji osobyposiadające kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia tj. Wykonawca wykaże, żema do dyspozycji, co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wspecjalności drogowej lub równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniejobowiązujących przepisów zgodnie z polskim Prawem Budowlanym.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu dowarunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżelizaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcymoże mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach